Ergonomia i estetyka w małym gabinecie stomatologicznym
Ergonomia i estetyka w małym gabinecie stomatologicznym
– Zależało mi na tym, aby mój mały gabinet spełniał wszystkie wymagania sanitarno-epidemiologiczne i lokalowe, a równocześnie chciałam, żeby rozkład wnętrz oraz wyposażenie było ergonomiczne dla personelu i przyjazne dla pacjentów – mówi lek. dent. Natalia Samcik, właścicielka gabinetu stomatologicznego Apex w Warszawie.
Jak w zaprojektowaniu niewielkiego gabinetu może pomóc wyspecjalizowany architekt? Zapraszamy do obejrzenia materiału filmowego, w którym inwestorka dzieli się swoimi wrażeniami ze współpracy z arch. Grzegorzem Woronowiczem z firmy Romident.
Firma Romident specjalizuje się w projektowaniu gabinetów i klinik stomatologicznych na terenie całej Polski. Do obsługi klienta podchodzi kompleksowo, zapewniając profesjonalne prace koncepcyjne i projektowe, opracowanie instalacji i architektury oraz pełen nadzór budowy. Inwestycja na każdym etapie realizowana jest w ścisłej współpracy z inwestorem, tak aby gabinet spełniał wszystkie oczekiwania pod kątem designu, ergonomii i funkcjonalności, ale również wygody dla pacjentów.
Szczegóły dotyczące działalności i oferty firmy znaleźć można na stronie https://romident.pl/.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Rzecznik Praw Pacjenta przypomina, że wizyty lekarskie małoletniego pacjenta co do zasady odbywają się w obecności rodzica lub opiekuna prawnego. Jeśli pacjent ukończył 16 lat, zgodę na leczenie lub wykonanie badania musi wyrazić zarówno rodzic, jak ...
– Musimy zdawać sobie sprawę, że pacjenci w wieku senioralnym często mają ograniczone funkcje poznawcze, np. niedosłyszą. Lekarz dentysta musi umieć skutecznie komunikować się z takimi pacjentami. Często wymagają oni większej empatii, dłuższego czasu...
Jak podało w komunikacie prasowym z 28 marca br. Biuro Prokuratora USA dla Południowego Dystryktu Teksasu, menadżer kliniki dentystycznej w Houston przyznał się do winy w związku z zarzutem niezapłacenia około 500 000 dolarów podatków od wynagrodzeni...
Serwis DentaVox przeprowadził badanie ankietowe, które miało na celu sprawdzenie oczekiwań pacjentów odnośnie wizyty w gabinecie stomatologicznym. Wykazano w nim przede wszystkim, że po pandemii COVID-19 pacjenci mają znacznie większe wymagania w zak...
Dobra komunikacja z pracownikami nie jest czymś dziecinnie prostym, ale też nie jest zbyt trudna, by o nią nie zabiegać i jej nie wypracowywać. Jakich zasad warto przestrzegać, przekazując informacje zwrotne (zwłaszcza te trudne), aby utrzymać dobre ...
Personel medyczny gabinetu stomatologicznego od czasu do czasu bierze udział w leczeniu pacjenta, który wykazuje szczególnie duży lęk przed wizytą u dentysty. Nie wszyscy jednak wiedzą, że na sukces (bądź porażkę) w leczeniu dentofoba bezpośredni wpł...
Wśród pacjentów gabinetów stomatologicznych są osoby, które wykazują szczególne, niekiedy ekstremalnie duże obawy przed podjęciem leczenia. Co oczywiste, od każdego członka zespołu klinicznego wymaga to postawy wspierającej i głębokiej wrażliwości na...
Pacjenci nie zawsze pamiętają o tym, że w gabinecie dentystycznym dba się nie tylko o stan uzębienia i zdrowie jamy ustnej. Dlatego do gabinetu zgłaszają się zwykle wtedy, gdy odczuwają ból zęba albo pojawia się w nim ubytek. Należy zachęcać naszych ...
W ostatnich tygodniach w Stanach Zjednoczonych na nowo rozgorzała dyskusja na temat powszechnej dostępności broni palnej i jej konsekwencji. W pierwszej połowie tego roku w masowych strzelaninach w USA zginęły 374 osoby, a ponad 1300 odniosło obrażen...
W lipcu 2023 roku serwis Dentaly.org przeprowadził badanie ankietowe wśród 1265 osób – zarówno lekarzy, jak i pacjentów, koncentrując się na zaletach, ale i zagrożeniach związanych z obecnością sztucznej inteligencji w praktyce stomatologicznej. Obs...
Zdrowie i bezpieczeństwo, zarówno personelu, jak i pacjentów, to kluczowe czynniki w każdym gabinecie stomatologicznym. Ogromną rolę w ich zachowaniu odgrywają natomiast asystentki i higienistki stomatologiczne. Tej tematyki dotyczy wykład Edyty Klep...