Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

Publikacja:
Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

– Bardzo często lekarze dentyści rozmawiając z pacjentami mówią o rozwiązaniach. Warto natomiast rozmawiać o efekcie, a nie rozwiązaniach – mówi w rozmowie z Dentonetem Mariusz Oboda, trener rozwoju praktyk stomatologicznych.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

ustawa o zawodzie lekarza - Dentonet.pl
Co zawiera nowelizacja ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty? Lekarz

Pod koniec lipca została podpisana nowelizacja ustawy o zawodzie lekarza i lekarza dentysty. Według warszawskiej Okręgowej Izby Lekarskiej, przynajmniej częściowo zawarte w niej zostały postulaty środowiska. Jak czytamy w komunikacie, ostateczny ksz...

Paweł Strzelec - Dentonet.pl
Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video] Lekarz

- Zdarzają się przypadki, że pacjenci wracają do gabinetu stomatologicznego z żądaniami zwrotu kosztów leczenia, twierdząc, że doszło do błędu lub powikłania. Przestrzegam przed negocjowaniem z pacjentem - mówi w rozmowie z Dentonetem mec. Pawe...

Marzena Dominiak
"Pacjentem zajmują się całe zespoły stomatologiczne" Asysta

- Do tej pory PTS było organizacją skupiającą lekarzy. Patrząc jednak na rozwój współczesnej stomatologii widać, że teraz zdrowiem pacjenta zajmują się całe zespoły stomatologiczne - mówi prof. Marzena Dominiak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomat...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Dentonet - jak przyjmować skargi od pacjentów
Jak rozmawiać z pacjentem, gdy coś poszło nie tak? Lekarz

Wypadki, takie jak ekstrakcja niewłaściwego zęba, mogą się zdarzyć, ale to, jak lekarze reagują na te sytuacje, ma ogromne znaczenie. Taki wniosek płynie z seminarium internetowego przedstawionego w dniu 19 stycznia przez Radę na rzecz Wspierania Dos...

2021
Najważniejsze zmiany dla lekarzy dentystów w 2021 r. Lekarz

Nowy rok – jak zawsze – przynosi wiele zmian na gruncie prawnym, podatkowym czy administracyjnym. Część z nich dotyczy również lekarzy dentystów. O czym więc w 2021 r. muszą pamiętać stomatolodzy? Rada ministrów przyjęła propozycje wysokości minimal...

IDS - Dentonet.pl
Targi IDS 2021: Bezpieczeństwo uczestników najważniejsze! Lekarz

Podczas walnego zgromadzenia przedstawicieli Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Stomatologicznego (VDDI), które odbyło się na początku lipca w Kolonii, temat był w zasadzie tylko jeden. Dyskutowano o tym, jak bezpiecznie zorganizować 39. edycję wy...

Listerine grafika
Kompleksowa opieka nad pacjentem ortodontycznym Asysta

Podczas leczenia ortodontycznego pacjenci powinni szczególnie zwracać uwagę na higienę zębów i dziąseł. Noszenie aparatu ortodontycznego przyczynia się do powstawania dodatkowych przestrzeni gromadzących resztki jedzenia, które powodują rozwój szkodl...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele Lekarz

- W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi - mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju pr...

NFZ - Dentonet.pl
NFZ obiecuje "prosty język" w komunikacji z pacjentem Pacjent

Bez urzędniczej nowomowy, za to w przyjaznej atmosferze w zrozumiałej formie. Taką komunikację z pacjentami deklaruje Narodowy Fundusz Zdrowia. Jego przedstawiciele podpisali właśnie - tu cytat - deklarację stosowania prostego języka w relacjach z pa...

irygator - Dentonet.pl
Opieka higienistki nad pacjentem ortodontycznym z przerostami dziąseł Asysta

W dzisiejszych czasach piękny i prosty uśmiech jest na wyciągnięcie ręki. Współczesna ortodoncja daje wiele możliwości, aby pozbyć się wady, która powoduje u pacjenta kompleksy lub zaniżoną samoocenę. Aparaty ortodontyczne stały się „modne”, nie są j...