Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

Brak komentarzy | Publikacja:
Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to …

– Bardzo często lekarze dentyści rozmawiając z pacjentami mówią o rozwiązaniach. Warto natomiast rozmawiać o efekcie, a nie rozwiązaniach – mówi w rozmowie z Dentonetem Mariusz Oboda, trener rozwoju praktyk stomatologicznych.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

innowacja gabinet
Innowacyjne relacje i sposoby komunikacji lekarza z pacjentem Lekarz

Nowinki technologiczne i innowacyjne rozwiązania zmienią sposób komunikowania się placówek medycznych z pacjentami? Chodzi nie tylko o promocję usług. Skoordynowana komunikacja z pacjentem, m.in. poprzez e-czaty czy wideoczaty, jest kluczowa dla komp...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Więcej zajęć z komunikacji z pacjentem na studiach medycznych? Lekarz

Rzecznik Praw Pacjenta i prezes Naczelnej Izby Lekarskiej wystąpili do rektorów wyższych uczelni medycznych z propozycją zwiększenia liczby godzin nauczania praktycznego w zakresie skutecznej komunikacji z pacjentem.Współcześnie pacjenci są coraz bar...

Paweł Niewada
Dr n. med. Paweł Niewada: W mojej pracy najważniejsze są szczegóły Lekarz

– W mojej pracy najważniejsze są szczegóły. Przez kilkanaście lat doskonaliłem metody leczenia po to, żeby jego efekty łączyły naturalną estetykę z przewidywalnością i trwałością – mówi dr n. med. Paweł Niewada, jeden z wykładowców I Konferencji Mist...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Leczenie kanałowe na jednej wizycie - Dentonet.pl
Jak trzeba rozmawiać z pacjentem "antyendodontycznym"? Lekarz

"Panie doktorze, czy to prawda, że leczenie kanałowe jest groźne dla zdrowia?" – co lekarz dentysta powinien odpowiedzieć pacjentowi na tak postawione pytanie? Tego dowiedzą się uczestnicy sesji "Netflix vs. Evidence Based Dentistry" podczas 3. Kongr...

Paweł Strzelec - Dentonet.pl
Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video] Lekarz

- Zdarzają się przypadki, że pacjenci wracają do gabinetu stomatologicznego z żądaniami zwrotu kosztów leczenia, twierdząc, że doszło do błędu lub powikłania. Przestrzegam przed negocjowaniem z pacjentem - mówi w rozmowie z Dentonetem mec. Pawe...

NFZ - Dentonet.pl
NFZ obiecuje "prosty język" w komunikacji z pacjentem Pacjent

Bez urzędniczej nowomowy, za to w przyjaznej atmosferze w zrozumiałej formie. Taką komunikację z pacjentami deklaruje Narodowy Fundusz Zdrowia. Jego przedstawiciele podpisali właśnie - tu cytat - deklarację stosowania prostego języka w relacjach z pa...

Marzena Dominiak
"Pacjentem zajmują się całe zespoły stomatologiczne" Asysta

- Do tej pory PTS było organizacją skupiającą lekarzy. Patrząc jednak na rozwój współczesnej stomatologii widać, że teraz zdrowiem pacjenta zajmują się całe zespoły stomatologiczne - mówi prof. Marzena Dominiak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomat...

irygator - Dentonet.pl
Opieka higienistki nad pacjentem ortodontycznym z przerostami dziąseł Asysta

W dzisiejszych czasach piękny i prosty uśmiech jest na wyciągnięcie ręki. Współczesna ortodoncja daje wiele możliwości, aby pozbyć się wady, która powoduje u pacjenta kompleksy lub zaniżoną samoocenę. Aparaty ortodontyczne stały się „modne”, nie są j...

2021
Najważniejsze zmiany dla lekarzy dentystów w 2021 r. Lekarz

Nowy rok – jak zawsze – przynosi wiele zmian na gruncie prawnym, podatkowym czy administracyjnym. Część z nich dotyczy również lekarzy dentystów. O czym więc w 2021 r. muszą pamiętać stomatolodzy? Rada ministrów przyjęła propozycje wysokości minimal...

IDS - Dentonet.pl
Targi IDS 2021: Bezpieczeństwo uczestników najważniejsze! Lekarz

Podczas walnego zgromadzenia przedstawicieli Stowarzyszenia Niemieckiego Przemysłu Stomatologicznego (VDDI), które odbyło się na początku lipca w Kolonii, temat był w zasadzie tylko jeden. Dyskutowano o tym, jak bezpiecznie zorganizować 39. edycję wy...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji