Dentonet
PACJENT
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Chirurgia
Choroby jamy ustnej
Estetyka
Pacjent w gabinecie
Poradnia
Profilaktyka

Implanty zaprojektowane tak, by otwierać nimi piwo

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Implanty zaprojektowane tak, by otwierać nimi piwo

Implanty zaprojektowane tak, by otwierać nimi piwo

To nie żart – w swojej najnowszej kampanii reklamowej producent piwa Salta postanowił przyjść z pomocą sportowcom, którzy stracili ząb podczas zmagań na boisku i zafundować im implant o kształcie specjalnie przystosowanym do otwierania butelek.

U podłoża tego zdumiewającego pomysłu legły wyniki ankiety przeprowadzonej przez dział marketingu argentyńskiego browaru, w której prawie 60% respondentów przyznało się do tego, że przynajmniej raz w życiu zdejmowało kapsel z butelki za pomocą zębów.

– Wykorzystywanie własnych zębów w funkcji otwieracza jest jednak dość niebezpieczne – stwierdził prezes Salty – ponieważ naturalny ząb może ulec złamaniu lub wykruszeniu. Co innego metalowy implant – jest trwały, odporny i stabilny. Nasza firma postanowiła nagrodzić sportowców, którzy na boisku dali z siebie wszystko i sfinansować im zabieg wszczepienia takiego wielofunkcyjnego implantu.


Do zabiegu zostało wytypowanych trzech zawodników rugby: Johnathan Batiga, Uriel Santiago i Pablo Kwiczor. Każdy z nich stracił ząb podczas zawodów i zgodził się na udział w reklamowym filmiku. Zabieg został przeprowadzony przez wykwalifikowanego implantologa w jednej z argentyńskich klinik.

 

 

W pierwszej fazie dr Sebastian Juri wprowadził w kość szczęki tytanową śrubę, a dwa miesiące później – po ocenie stabilności implantu – przystąpił do fazy protetycznej, która zakończyła się pełnym sukcesem. Po zamocowaniu implantu chirurg wręczył Johnathanowi Batiga butelkę piwa i poprosił o wypróbowanie implantootwieracza.

 


Widok stomatologa zachwalającego "unikalną innowację", jaką jest implant umożliwiający otwieranie butelek z piwem i zachęcającego pacjenta do wypróbowania jego możliwości – zaszokował środowisko medyczne i zachwycił kibiców. Reklamowy filmik Salty bije w sieci rekordy popularności, wyniki sprzedaży piwa idą gwałtownie w górę, a trzech odważnych rugbystów może odtąd zaimponować kolegom niezwykłą i jakże przydatną dla piwosza umiejętnością.

 

B.Sz.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Implanty są drogie? "To nie tak, że tańsze jest tańsze" Lekarz

Implanty - z jednej strony trwałe rozwiązanie problemu braków zębowych, zapewniające estetykę i funkcję. Współczesna stomatologia daje fantastyczne możliwości. Z drugiej strony - zdaniem wielu pacjentów - koszt tych rozwiązanych jest zbyt wysoki. Jak...

nagrody - Dentonet.pl
Światłoutwardzalne implanty stomatologiczne znów z nagrodami Lekarz

Światłoutwardzalne implanty stomatologiczne opracowane przez naukowców z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy otrzymały kolejne nagrody – tym razem na targach INTARG w Katowicach oraz Invent Arena w czeskim Trincu.Światłoutwardzalne implant...

ROZWIŃ WIĘCEJ
nagroda Bydgoszcz - Dentonet.pl
Implanty z Bydgoszczy nagrodzone na targach w Moskwie Lekarz

Światłoutwardzalne implanty stomatologiczne opracowane przez naukowców z Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy otrzymały srebrny medal podczas XXI Moskiewskiego Międzynarodowego Salonu Wynalazków i Innowacyjnych Technologii ARCHIMEDES 2018.X...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres