Polska kluczowym rynkiem dla 3Shape
Polska kluczowym rynkiem dla 3Shape
Spis treści
Polska staje się jednym z kluczowych rynków dla producentów Med-Tech. Mimo pandemii, polscy lekarze kontynuują inwestycje w najnowsze technologie. Przekłada się to na zaangażowanie marek na rynku polskim. Duńska marka 3Shape, dostawca jednych z najnowocześniejszych skanerów wewnątrzustnych na świecie, ulokowała ich produkcję w Polsce. Co więcej, 3Shape po raz pierwszy w historii przyznał tytuł oficjalnego partnera polskiej firmie – RS-Team.
Mimo pandemii rynek specjalistycznych urządzeń medycznych w Polsce jest stabilny. Najważniejszym czynnikiem, który wpłynął na ten stan, jest ambicja polskich lekarzy, by wspierać pacjentów w ich ścieżce leczenia z wykorzystaniem nowych technologii. Z punktu widzenia specjalistów, nowoczesne rozwiązania umożliwiają szybszą, dokładniejszą, a także bezpieczniejszą pracę. Szczególnym zainteresowaniem cieszą się w tym zakresie wyroby stosowane we współczesnej diagnostyce, takie jak np. skanery wewnątrzustne.
– Polscy lekarze są otwarci na technologie – tak jak my wszyscy korzystają przecież ze smartfonów komputerów i aplikacji w życiu codziennym, dlatego coraz częściej i chętniej szukają możliwości przeniesienia tych rozwiązań do swoich praktyk – mówi Jakub Szymaniak, współzałożyciel RS-Team. – Jednocześnie, jak wskazują lekarze, z którymi współpracujemy od prawie dekady, do ciągłego rozwoju zachęcają ich pacjenci, którzy coraz bardziej świadomi oczekują, że w ich procesie leczenia, zastosowane zostaną najnowsze metody i urządzenia – dodaje.
Najnowocześniejsze technologie made in Poland
Zainteresowanie pacjentów oraz lekarzy nowymi technologiami ma także dodatkowy pozytywny skutek – wspiera centra produkcyjne wyrobów medycznych. Mało kto zdaje sobie z tego sprawę, ale Polska zajmuje istotne miejsce w łańcuchu ich dostaw. W Szczecinie swoje centrum produkcyjno-logistyczne posiada duńska marka 3Shape, która właśnie stąd dostarcza jedne z najbardziej zaawansowanych technologicznie skanerów wewnątrzustnych do lekarzy na całym świecie.
– W Polsce jesteśmy obecni od ponad 12 lat i jesteśmy pod nieustannym wrażeniem profesjonalizmu naszych polskich kolegów z zespołu. Dzięki nim dostarczamy rozwiązania, które wspierają lekarzy w ich codziennej pracy i pomogły przywrócić uśmiechy pacjentom z całego świata – mówi Jakob Just-Bomholt, dyrektor zarządzający 3Shape. – Z ogromną dumą obserwujemy także nasz rozwój obecności bezpośrednio na polskim rynku, na którym od lat współpracujemy z gronem zaufanych partnerów. Uwagi zebrane od polskich lekarzy przyczyniły się do udoskonalenia wielu naszych produktów – dodaje.
Polska w elitarnym gronie partnerów 3Shape
Dowodem na rosnące zaangażowanie duńskiej marki na rodzimym rynku jest przyznanie po raz pierwszy w historii tytułu partnera polskiej marce RS-Team. Dołączyła ona tym samym do elitarnego globalnego grona partnerów 3Shape, którzy pomagają zaprowadzić cyfrową rewolucję w świecie medycyny.
– Choć działamy na skalę globalną, zawsze opieraliśmy się wizji sztywnej, korporacyjnej struktury. Nasz sukces jest możliwy tylko dzięki relacjom, opartym na wzajemnym zaufaniu i szacunku – mówi Jakob Just-Bomholt, dyrektor zarządzający 3Shape. – Cieszymy się, że możemy powitać dziś RS-Team w gronie naszych oficjalnych partnerów. Oznacza to, że polscy lekarze mają dziś dostęp do najlepszych rozwiązań w zakresie wsparcia, opieki technicznej i doradztwa w zakresie technologii cyfrowych, zgodnie z międzynarodowymi standardami 3Shape.
– Tytuł partnera 3Shape to dla nas powód do ogromnej dumy i zwieńczenie ponad 8 lat ścisłej współpracy. Na przestrzeni tego czasu wprowadziliśmy wspólnie, razem z partnerami, zupełnie nową jakość na polskim rynku ochrony zdrowia – mówi Jakub Szymaniak, współzałożyciel RS-Team. – Dzięki zaufaniu 3Shape do naszej wizji, zmieniliśmy model współpracy lekarzy z producentami – wierzę, że na lepsze – podsumowuje.
Współpraca RS-Team i 3Shape pokazuje, jak bardzo zmieniła się pozycja polskich firm w relacji z zagranicznymi markami, w przeciągu ostatnich kilkunastu lat. Poprzez długotrwałą współpracę polscy przedsiębiorcy stali się także ważnymi i cenionymi doradcami, którzy odgrywają coraz większą rolę w kształtowaniu globalnych trendów.
Informacja prasowa
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Biorąc pod uwagę odsetek osób zaszczepionych pełną dawką, Polska znajduje się na 13. miejscu w Europie – wynika z danych ourworldindata.org. Natomiast dynamika szczepień w naszym kraju spadła obecnie do 5,4%, co w skali Europy stawia Polskę na trzeci...
Choroby zębów i dziąseł to problem niemal 100% dorosłych Polaków. Do głównych przyczyn należą nieodpowiednia higiena jamy ustnej, brak czasu i nieregularne wizyty u stomatologów. Chcąc promować zdrowe nawyki i edukację w tym obszarze, w ramach obchod...
Pod względem profilaktyki zdrowotnej Polska zajmuje jedno z ostatnich miejsc w Europie. Tymczasem inwestycja w działania profilaktyczne może pomóc uniknąć od 40 do 50% przypadków chorób cywilizacyjnych lub znacznie opóźnić ich rozwój – oceniają ekspe...
Z opublikowanego właśnie przez CWUR World University Rankings 2022/2023 wynika, że najlepszą polską uczelnią medyczną jest Warszawski Uniwersytet Medyczny. Warszawski Uniwersytet Medyczny zajął w klasyfikacji generalnej 917. miejsce, co oznacza popr...
W dniach 14-16 marca 2024 r. w Warszawie odbędzie się kolejna edycja Dni Targowych Stern Weber Polska – kameralnego wydarzenia skierowanego do lekarzy dentystów, a także właścicieli i menedżerów gabinetów, którzy są zainteresowani zakupem np. unitu, ...
Państwa Unii Europejskiej, od czasu Brexitu liczącej 27 członków, różni bardzo wiele, w tym język, mentalność, światopogląd, doświadczenia historyczne czy poziom zamożności. Okazuje się, że obywateli poszczególnych krajów różni i to, jak często odwie...
1 marca ruszyła ogólnopolska kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi aaa…”, w ramach której partner akcji – marka Oral-B, należąca do Procter & Gamble – zwraca uwagę na znaczenie prawidłowej higieny jamy ustnej i jej wpływu ...
Przełomowy wynalazek lubelskich naukowców – FlexiOss®, czyli sztuczna kość – zostanie zaprezentowany podczas jednych z największych targów medycznych w Azji, które odbędą się w Bangkoku. Medical Inventi, spółka biotechnologiczna zajmująca się komercj...
Choć Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej oficjalnie obchodzony jest 20 marca, to tak naprawdę przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia organizowane w ramach kampanii „Polska mów aaa”. Inicjatorem kampanii „Polska mówi aaa” jest Polskie Towarzystwo ...
W czerwcu br. zakończyły się dwa kluczowe projekty organizowane przez firmę Stern Weber Polska we współpracy z Wydziałem Lekarsko-Stomatologicznym Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, skierowane do studentów kierunku lekarsko-dentystycznego. Organi...
Chociaż kulminacja działań w ramach kampanii „Polska mówi #aaa” przypada na marzec, to jednak różnego rodzaju aktywności organizowane są przez cały rok. W ostatnim czasie odbyły się kolejne warsztaty dla przedszkolaków, zainaugurowano też konkurs „Cz...