Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Polska mówi #aaa! Trwa kolejna edycja kampanii PTS-u

Publikacja:
Polska mówi #aaa! Trwa kolejna edycja kampanii PTS-u

Polska mówi #aaa! Trwa kolejna edycja kampanii PTS-u

Choć Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej oficjalnie obchodzony jest 20 marca, to tak naprawdę przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia organizowane w ramach kampanii „Polska mów aaa”.

Inicjatorem kampanii „Polska mówi aaa” jest Polskie Towarzystwo Stomatologiczne, wspierane przez partnerów instytucjonalnych, biznesowych oraz medialnych. W swoim głównym założeniu ma ona inspirować do aktywności na rzecz promocji zdrowia jamy ustnej.

Główną platformą komunikacyjną kampanii jest strona https://polskamowiaaa.pl/ – to właśnie tam znaleźć można listę wszystkich wydarzeń organizowanych w jej ramach. W 2023 r. główną inicjatywą są bezpłatne konsultacje stomatologiczne udzielane w marcu przez 20 gabinetów sieci Lux Med Stomatologia oraz 46 gabinetów partnerskich Oral-B. Poprzez znajdującą się na stronie mapę każdy pacjent może znaleźć najbardziej dogodne dla niego miejsce badania stomatologicznego.

Polska mowi aaa

W Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej i kampanię „Polska mówi aaa” włączają się także indywidualni dentyści, fundacje i instytucje. Na stronie znajduje się dokładny wykaz przygotowanych wydarzeń i inicjatyw, które odbywają się przez cały miesiąc – są wśród nich m.in. bezpłatne badania stawów skroniowo-żuchwowych, warsztaty higieny jamy ustnej dla szkół i przedszkoli, bezpłatne instruktaże higieny jamy ustnej oraz badania przesiewowe w kierunku nowotworów jamy ustnej.

Oficjalne hasło obchodów Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej 2023 w Polsce i kampanii „Polska mówi aaa” to „Zdrowa jama ustna to uśmiech na całe życie”.

– Wszystkie dziedziny stomatologii znajdą dla siebie miejsce w ramach Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Do współtworzenia tej przestrzeni zapraszamy także młodych lekarzy dentystów – mówi w rozmowie z Dentonetem prof. dr hab. n. med. Tomasz Gedrange z Zarządu Głównego PTS.

Źródło: https://polskamowiaaa.pl/


POWIĄZANE ARTYKUŁY

szkolenia NIL
NIL: kolejna seria bezpłatnych szkoleń dla medyków Lekarz

Naczelna Izba Lekarska rozpoczęła zapisy na wiosenno-letnią sesję bezpłatnych szkoleń dla lekarzy i lekarzy dentystów. Będą one dotyczyły m.in. zagadnień prawnych, zarządzania, kompetencji miękkich oraz kwestii związanych z wykonywaniem zawodu. Więks...

proteza zębowa
Protetyka kolejna na liście do zmiany wycen świadczeń Lekarz

W ministerstwie zdrowia odbyło się drugie posiedzenie rady ds. rozwoju stomatologii. Podjęto decyzję, że po świadczeniach z zakresu chirurgii i periodontologii kolejnym obszarem do zmian wyceny wartości punktu będzie protetyka. Przypomnijmy - minist...

Ekspertki Sensodyne 1
Ty też możesz zostać Ekspertką Sensodyne! Trwa kolejna edycja akcji Asysta

Trwa kolejna edycja akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela znanych na całym świecie marek produktów do higieny jamy ustnej, takich jak Sensodyne, Parodontax i Corega. Do programu dołączyło już ponad 1600 higienistek st...

ROZWIŃ WIĘCEJ
odwolywanie wizyt
Odwołuję, nie blokuję! Trwa druga edycja kampanii Lekarz

Problem nieodwoływanych wizyt lekarskich to koszty dla systemu ochrony zdrowia i wydłużające się kolejki do lekarzy. Pod koniec września zainaugurowano drugą edycję kampanii „Odwołuję, nie blokuję”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieodw...

Polska mowi aaa
Trwa akcja „Polska mówi #aaa” - ruszył wakacyjny konkurs Lekarz

Chociaż kulminacja działań w ramach kampanii „Polska mówi #aaa” przypada na marzec, to jednak różnego rodzaju aktywności organizowane są przez cały rok. W ostatnim czasie odbyły się kolejne warsztaty dla przedszkolaków, zainaugurowano też konkurs „Cz...

leczenie stomatologiczne 1
„Polska mówi aaa…”: 2800 bezpłatnych konsultacji Pacjent

1 marca ruszyła ogólnopolska kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi aaa…”, w ramach której partner akcji – marka Oral-B, należąca do Procter & Gamble – zwraca uwagę na znaczenie prawidłowej higieny jamy ustnej i jej wpływu ...

Polska mowi aaa
W marcu "Polska mówi aaa" Pacjent

Choroby zębów i dziąseł to problem niemal 100% dorosłych Polaków. Do głównych przyczyn należą nieodpowiednia higiena jamy ustnej, brak czasu i nieregularne wizyty u stomatologów. Chcąc promować zdrowe nawyki i edukację w tym obszarze, w ramach obchod...

miesiac zdrowia jamy ustnej
Ruszyły Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej i kampania "Polska mówi #aaa" Lekarz

Od kilku lat marzec obchodzony jest jako Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej. Głównym punktem obchodów jest kampania „Polska mówi #aaa”, w ramach której w całej Polsce odbywają się m.in. bezpłatne instruktaże i przeglądy stomatologiczne. Marzec został ogłos...

szczepienia na HPV
Bezpłatne szczepienia na HPV bez kampanii informacyjnej Lekarz

Od 1 czerwca wszystkie dzieci w wieku 12 i 13 lat będą mogły za darmo zaszczepić się przeciw wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV). Niestety, program ten nie doczekał się dotychczas odpowiedniej kampanii informacyjnej – podaje Prawo.pl. Według inform...

Ekspertki Sensodyne - Dentonet.pl
Ekspertki Sensodyne - trwa trzecia już edycja akcji Asysta

Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych - dołącz do tego grona, a pakiet produk...