Dentonet
ASYSTA
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Praca
Materiały i technologie
Lifestyle
Aktualności
Finanse i podatki
Edukacja

Żelazne zasady pracy z pacjentem według Natalii Szeląg

Publikacja:
Żelazne zasady pracy z pacjentem według Natalii Szeląg

Żelazne zasady pracy z pacjentem według Natalii Szeląg

Higienistka stomatologiczna Natalia Szeląg pokazuje, jak pracować z pacjentem podczas zabiegów w gabinecie. Zwraca uwagę m.in. na takie zasady, jak ergonomia, bezpieczeństwo własne i pacjenta.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

komunikacja z pacjentem1
Kilka kroków do lepszej komunikacji z pacjentem Asysta

Jest różnica między informacją a komunikacją. Dlatego uważnie słuchaj, czego oczekują twoi pacjenci i dostosuj oczekiwania do możliwości. My zaś często skarżymy się na to, że pacjenci nie słuchają lub nie przestrzegają naszych zaleceń. Z drugiej stro...

publiczna stomatologia - Dentonet.pl
Stan publicznej stomatologii według NFZ i ministerstwa zdrowia Lekarz

Wiceminister zdrowia Waldemar Kraska odpowiedział na interpelacje posłanki Krystyny Skowrońskiej, która pytała o stan publicznego leczenia stomatologicznego. I tak np. NFZ twierdzi, że głównym powodem rezygnacji części dentystów z realizacji umów z F...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Listerine grafika
Kompleksowa opieka nad pacjentem ortodontycznym Asysta

Podczas leczenia ortodontycznego pacjenci powinni szczególnie zwracać uwagę na higienę zębów i dziąseł. Noszenie aparatu ortodontycznego przyczynia się do powstawania dodatkowych przestrzeni gromadzących resztki jedzenia, które powodują rozwój szkodl...

komunikacja przez aplikacje
Uwaga na komunikację z pacjentem przez aplikacje! Lekarz

Brytyjska Unia Obrony Stomatologów (Dental Defence Union; DDU) wydała w dniu 31 października wytyczne dotyczące potencjalnych zagrożeń i pułapek związanych z komunikowaniem się lekarzy z pacjentami za pomocą aplikacji do przesyłania wiadomości. Dent...

relacje z pacjentem
Gdy pacjent chce być kimś więcej, niż tylko pacjentem… Lekarz

Niechciana uwaga ze strony pacjenta to temat rzadko poruszany w serwisach stomatologicznych, co nie znaczy, że mało istotny, czy dotyczący tylko garstki dentystów. Problematykę relacji, które wykraczają poza standardowy kontakt lekarza z pacjentem po...

Dentonet - jak przyjmować skargi od pacjentów
Jak rozmawiać z pacjentem, gdy coś poszło nie tak? Lekarz

Wypadki, takie jak ekstrakcja niewłaściwego zęba, mogą się zdarzyć, ale to, jak lekarze reagują na te sytuacje, ma ogromne znaczenie - twierdzą członkowie Rady na rzecz Wspierania Dostępu i Prewencji Amerykańskiego Towarzystwa Stomatologicznego (ADA)...

Piotr Puchała - Dentonet.pl
Jak rozmawiać z pacjentem o złamanym narzędziu w jego zębie? Lekarz

Do lek. dent. Piotra Puchały przyjeżdżają pacjenci z całej Polski, kierowani przez innych lekarzy na procedurę usunięcia złamanego narzędzia w kanale podczas leczenia endodontycznego. - Jesteśmy w stanie większość narzędzi usunąć - mówi w rozmowie z ...

implantolodzy
Komunikacja z pacjentem w leczeniu implantologicznym Lekarz

- Błędy w sztuce zdarzają się bardzo rzadko. Roszczenia pacjentów nader często dotyczą po prostu niewłaściwej komunikacji. My mamy swoje ograniczenia, zarówno czysto ludzkie, jak i materiałowe czy technologiczne, ale kluczem jest to, żeby pacjent to ...

Barbie
Stany Zjednoczone: higiena jamy ustnej według… Barbie Asysta

Pod koniec lipca br. na ekrany kin wejdzie komedia „Barbie” z Margot Robbie w tytułowej roli. W USA firma Moon Oral Beauty – oficjalny partner produkcji w zakresie higieny jamy ustnej – wypuściła na rynek limitowaną serię firmowanych logotypem Barbie...