Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

HALO!200 – dwusetne wydanie gazetki halo! firmy Marrodent

Publikacja:
HALO!200 – dwusetne wydanie gazetki halo! firmy Marrodent

HALO!200 – dwusetne wydanie gazetki halo! firmy Marrodent

Rozmowa z Romanem Steklą – współzałożycielem firmy Marrodent i aktualnie jej współwłaścicielem oraz z Tomaszem Karnowskim – dyrektorem handlowym Marrodent
A Henry Schein Company.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie gazetki halo! i jakie były początki tego projektu, który teraz doczekał się dwusetnego wydania?

Roman SteklaRoman Stekla: Pomysł na stworzenie gazetki handlowej halo! zrodził się podczas współpracy z niemieckimi firmami z branży stomatologicznej, ówczesnymi liderami na rynku niemieckim. Pomyśleliśmy, że wydawanie podobnej oferty byłoby bardzo dobrym pomysłem na rynku polskim. Gazetkę halo! Zaczęliśmy wydawać w 2005 r. W pierwszych wydaniach kluczowymi tematami były oferty firmy Kulzer i Kerr. To właśnie z tymi partnerami wystartowaliśmy i do dziś oferty tych producentów mają swoje miejsce w halo! Pokazywaliśmy promocje produktowe oraz kursy i szkolenia. W 2007 r. w naszej ofercie halo! – która nazywała się wtedy halo! informator grupy handlowej Marrodent Detal – pojawiły się też pierwsze tzw. gadżety wzmacniające promocje, którymi chcieliśmy zachęcić naszych klientów do zakupu. Pierwszymi gadżetami były np. fax Sharp czy telefon stacjonarny Siemens. To był też początek zaangażowania firmy Marrodent w sprzedaż detaliczną, bezpośrednio do gabinetów stomatologicznych i do laboratoriów protetycznych. Trzeba dodać, że wcześniej prowadziliśmy sprzedaż tylko hurtową.

W jaki sposób oferta halo! przyczyniła się do przekształcenia i rozbudowy działalności firmy?

RS: Można powiedzieć, że gazetka halo! rozpoczęła erę sprzedaży detalicznej firmy Marrodent w Polsce. Była narzędziem wspierającym pracę naszych pierwszych przedstawicieli handlowych w terenie, którymi byli m.in. Adrian Malec, Marcin Kościelniak i Mariusz Sosnowski, którzy zresztą cały czas tworzą team sprzedażowy oraz Tomasz Karnowski, który jest obecnie dyrektorem handlowym. Jednym z pierwszych przedstawicieli handlowych był również Artur Podolski, który jest od 2007 r. prezesem i dyrektorem zarządzającym firmy. Mężczyzna o wzroście prawie 2 m jako przedstawiciel handlowy jeździł żółtym Fiatem Panda i do dziś pamiętam, jak pod firmą wsiadał i wysiadał z tego auta. To nie było łatwe zadanie…

Z czasem powiększaliśmy ofertę o produkty kolejnych firm oraz o sprzęt, a naszym kluczowym partnerem była firma Sirona, która zresztą do dziś – jako Dentsply Sirona – ściśle z nami współpracuje. Do stomatologii doszły kolejne działy w firmie: dział protetyki, dział sprzętu, dział chirurgii, dział ortodoncji i call center.

Jako pionier na rynku stomatologicznym firma Marrodent ma wiele do zaoferowania z okazji dwusetnego wydania oferty handlowej halo! Co przygotowaliście z tej okazji?

Tomasz Karnowski1Tomasz Karnowski: Na to, gdzie dziś jesteśmy jako firma pracujemy ciężko, z niezmienną pasją i energią. Możliwości i rozwiązania, które staramy się oferować naszym Klientom budowane są z dużą dozą pokory. Każdego dnia staramy się udowadniać naszą wartość na tle konkurencyjnego rynku. Inwestujemy w rynek budując przede wszystkim bezpieczeństwo biznesowe dla naszych Klientów. Inicjatywa konkursu halo!200 powstała z myślą o zaproponowaniu Klientom czegoś wyjątkowego, tożsamego z naszymi wartościami, ideą czy kulturą organizacyjną. Wiemy doskonale, jak wygląda praca lekarzy stomatologów w Polsce, z jakimi obciążeniami jest związana – choćby natury fizycznej. Naszym celem było oderwanie lekarzy od ich codzienności zawodowej, a patrząc na liczbę zgłoszeń do konkursu i kreatywność wiemy, że taka inicjatywa była potrzebna. 200-setne wydanie gazetki halo! jest też okazją do zaproszenia do tej inicjatywy naszych partnerów – firm produkujących materiały i sprzęt stomatologiczny, którzy tworzą wraz z nami architekturę branży stomatologicznej w Polsce. Wierzymy, że wygrana w konkursie halo!200 pomoże zrealizować plan, a może nawet spełnić marzenie naszych klientów.

Jak firma Marrodent, będąca liderem w nowoczesnych formach sprzedaży, zamierza pozostać na szczycie na konkurencyjnym rynku stomatologicznym w kontekście kolejnych wydań oferty halo!?

TK: Bez względu na to, o jakiej branży dziś rozmawiamy, nie można pozwolić sobie na bierność technologiczną. Odpowiedzialność za to co robimy i na rzecz jakich wartości pracujemy, zawsze nadawała naszej firmie twarz, za którą stoi człowiek, a za człowiekiem zaś firma. Kapitał ludzki, który współtworzy firmę Marrodent, jest naszą największą wartością. Między innymi dlatego mamy możliwość poszerzania naszych horyzontów, tworząc dla rynku nowe rozwiązania. Respektujemy tempo dzisiejszych czasów, zmieniające się trendy i przyzwyczajenia. Jako pierwsza firma z branży przenieśliśmy naszą gazetkę halo! do interaktywnej formy on-line. Dzięki zdigitalizowanej wersji nasi Klienci mogą dokonywać zakupów, ale również rozszerzać wiedzę o interesujące zagadnienia. Znaczna część materiałów zawiera przekierowania do contentu multimedialnego. Rozwój technologii będzie zmieniał branżę i w tą stronę kierujemy nasze ambicje, aby jeszcze mocniej wpierać rozwój rynku specjalistycznego.

Czy każdy może wziąć udział w konkursie halo!200?

TK: Tak, każdy specjalista z branży stomatologicznej w Polsce, który zakupi w firmie Marrodent choć jedną promocję z logo halo!200 może wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody główne: unit i skaner. Należy wypełnić formularz konkursowy i odpowiedzieć na nasze pytanie konkursowe. Na dedykowanej stronie https://hs.marrodent.pl/halo200-konkurs można znaleźć wszystkie szczegóły.

Do końca listopada można wypełniać formularz konkursowy, a rozstrzygnięcie planujemy na 18 grudnia. Już nie możemy się doczekać uśmiechów naszych wygranych Klientów, a do wygrania jest 200 nagród o łącznej wartości ponad 200 000 zł.

Dziękuję za rozmowę!

Marrodent wywiad 1


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Dr Smile
Jest decyzja UOKiK: 3,5 mln zł kary dla firmy Dr Smile Lekarz

Dr Smile został ukarany przez prezesa UOKiK za sposób zawierania umów z konsumentami, niepotwierdzanie ich na trwałym nośniku oraz stosowanie klauzuli abuzywnej. Konsultanci spółki wykorzystywali presję czasu i techniki manipulacyjne, namawiając do n...

Asysdent sponsorzy I
ASYSDENT 2021 - te firmy spotkasz w Łodzi! (część I) Asysta

Jak co roku konferencja ASYSDENT to nie tylko bogaty program naukowy, składający się z wykładów i warsztatów. Podczas imprezy uczestniczki – na stoiskach handlowych oraz dzięki bogatej zawartości toreb pełnych prezentów – mogą zapoznać się również z ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Asusdent sponsorzy 2
ASYSDENT 2021 - te firmy spotkasz w Łodzi! (część II) Asysta

Jak co roku konferencja ASYSDENT to nie tylko bogaty program naukowy, składający się z wykładów i warsztatów. Podczas imprezy uczestniczki – na stoiskach handlowych oraz dzięki bogatej zawartości toreb pełnych prezentów – mogą zapoznać się również z ...

Jestem protetykiem
Jesteś protetykiem? Dołącz do programu edukacyjnego firmy GSK! Lekarz

Specjaliści protetyki z całej Polski wciąż mogą dołączać do programu edukacyjnego "Jestem protetykiem", organizowanego przez firmę GSK – właściciela takich marek jak Corega, Parodontax i Sensodyne. Udział w programie umożliwia wymianę doświadczeń z s...

practice green logo
Practice Green! Marrodent promuje zrównoważone praktyki biznesowe Lekarz

Nowa inicjatywa zachęca pracowników opieki zdrowotnej do bardziej ekologicznego postępowania w biznesie i wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój środowiska. Marrodent, firma należąca do grupy Henry Schein, rozpoczyna promowanie programu Prac...

DSC9102
Harley-Davidson dla najlepszego klienta firmy KolDental Lekarz

Podczas tegorocznej edycji targów Krakdent warszawska firma KolDental zorganizowała konkurs dla najbardziej aktywnego klienta. Niewątpliwą zachętą do udziału w nim była wygrana – motocykl kultowej amerykańskiej marki Harley-Davidson, powszechnie uzna...

ASYSDENT sponsorzy II
ASYSDENT 2024 – te firmy wspierają naszą konferencję (część II) Asysta

11 maja 2024 r. w Łodzi odbędzie się 11. edycja Ogólnopolskiej Konferencji Asystentek i Higienistek Stomatologicznych ASYSDENT, podczas której uczestniczki mogą m.in. poznać ofertę produktową partnerów i sponsorów wydarzenia. Dowiedz się, które firmy...

ASYSDENT sponsorzy II
ASYSDENT 2024 – te firmy wspierają naszą konferencję (część III) Asysta

11. Ogólnopolska Konferencja Asystentek i Higienistek Stomatologicznych ASYSDENT 2024 odbędzie się w Łodzi już 11 maja! Obok możliwości wzięcia udziału w wykładach i warsztatach, na uczestniczki czekać będzie również szansa zapoznania się z ofertą pr...

Asysdent 2024 partnerzy grafika 1
ASYSDENT 2024 – te firmy wspierają naszą konferencję (część I) Asysta

11 maja 2024 r. odbędzie się kolejna edycja Ogólnopolskiej Konferencji Asystentek i Higienistek Stomatologicznych ASYSDENT, która – jak zawsze – jest okazją do zapoznania się z ofertą sponsorów i partnerów wydarzenia. Sprawdźcie, które firmy będzie m...

dentysta
USA: firmy segmentu DSO atrakcyjne dla dentystów Lekarz

Według najnowszych danych Instytutu Polityki Zdrowotnej Amerykańskiego Towarzystwa Stomatologicznego (ADA HPI) liczba dentystów pracujących w organizacjach świadczących usługi na rzecz gabinetów stomatologicznych (DSO) od kilku lat rośnie – w  2022 r...