Marrodent oferuje pełne wsparcie techniczne dla gabinetów i laboratoriów
Marrodent oferuje pełne wsparcie techniczne dla gabinetów i laboratoriów
Firma Henry Schein – jako jedyny globalny dostawca rozwiązań opieki zdrowotnej dla lekarzy ogólnych, specjalistów medycznych, dentystów i laboratoriów dentystycznych – oferuje każdemu ze swoich klientów szerokie wsparcie techniczne. Niezależnie od tego, czy chodzi o naprawy na miejscu, pomoc telefoniczną czy konserwację sprzętu, technicy Henry Schein dokładają wszelkich starań, aby praktyki stomatologiczne i laboratoria dentystyczne działały bez zakłóceń. Davide Fazioni – wiceprezydent EMEA Dental Equipment and Service w Henry Schein – omawia szeroki zakres usług w zakresie wsparcia technicznego, jaki Marrodent – partner Henry Schein – oferuje swoim klientom w Polsce.
Jakiego wsparcia technicznego klienci mogą oczekiwać od firmy Marrodent?
– Dobra obsługa staje się coraz ważniejsza ze względu na postęp zarówno w zarządzaniu praktyką, jak i technologii wyposażenia. Czasy, gdy lekarze używali w swojej praktyce kart indeksowych, odeszły już w zapomnienie. Marrodent posiada bogatą ofertę, wspierającą stale zmieniające się potrzeby stomatologów. Oprócz usług serwisowych sprzętu i umów serwisowych dla laboratoriów dentystycznych i gabinetów stomatologicznych, Marrodent oferuje szybkie i profesjonalne naprawy na miejscu oraz wsparcie telefoniczne i pomoc w nagłych wypadkach.
Co jest specjalnego we wsparciu technicznym Marrodent?
– Jako dostawca rozwiązań dla praktyk stomatologicznych, Marrodent oferuje szeroki zakres wyposażenia gabinetów i laboratoriów stomatologicznych oraz świadczy kompletny pakiet opieki, dzięki czemu nasi klienci mogą na nas polegać jeszcze długo po zakupie. Zapewniamy szeroki zakres wsparcia – od instalacji nowego sprzętu i końcowego testu odbiorczego, po bieżące naprawy i konserwację sprzętu.
Każdy dentysta wie, jak to jest – przy napiętym grafiku dzieje się najgorsze i coś się psuje. Dlaczego to takie ważne, szczególnie w chirurgii stomatologicznej?
– Proszę sobie wyobrazić rodzaj reakcji łańcuchowej wywołanej przez nagłą awarię unitu. Nic nie da się zrobić, a planowanie wizyt staje się bezsensowne. Być może część pacjentów trzeba odesłać do domów, a u reszty trzeba przełożyć wizyty. To oznacza stres dla wszystkich członków zespołu, irytację pacjentów, ale również może wiązać się ze znacznymi stratami finansowymi. Dlatego naszym priorytetem jest natychmiastowe wsparcie – początkowo w formie pierwszej pomocy przez telefon, a jeśli to nie wystarcza, gdy usterki technicznej nie można naprawić telefonicznie – jako pomoc na miejscu. W 95% przypadków udaje nam się być w gabinecie lub laboratorium tego samego lub następnego dnia.
Cyfryzacja od dawna wkracza do praktyk i laboratoriów. W jakim stopniu wsparcie techniczne firmy Marrodent przystosowało się do tego?
– Sieci praktyk i laboratoriów działają w złożonych systemach cyfrowych. Kiedy te sieci są ze sobą optymalnie połączone, praktyki mogą czerpać korzyści w najlepszy sposób. Digitalizacja oferuje wiele różnych rozwiązań, które należy dostosować do specyfiki pracy każdej praktyki lub laboratorium. Właśnie tam wkraczają nasi eksperci. Jeśli adaptacja przebiegła w sposób optymalny, zdejmuje ona z zespołu praktyków ogromną ilość pracy. Zaoszczędzony czas można wykorzystać na inne czynności, co prowadzi do większej efektywności i bezpieczeństwa, jak również optymalnej opieki nad pacjentem.
W jakim stopniu klienci firmy Marrodent mogą liczyć na wsparcie jej zespołu serwisowego w zakresie technologii CAD/CAM, tj. wspomaganej komputerowo techniki wytwarzania uzupełnień protetycznych?
– Posiadamy doświadczony zespół specjalistów CAD/CAM, którzy pracują jako konsultanci handlowi w biurze i w terenie. Na przykład podczas indywidualnej konsultacji wstępnej eksperci wyjaśniają nowicjuszom skanerów wewnątrzustnych, która technologia najlepiej nadaje się do ich codziennej pracy. Specjaliści doradzają również przy kolejnych możliwościach rozbudowy oraz szkolą zespół w zakresie oprogramowania oraz konserwacji i serwisowania sprzętu. Jeśli potrzebna jest pomoc, przeszkoleni technicy mogą również połączyć się ze sprzętem klienta online za pośrednictwem zdalnego serwisu, aby zapewnić szybkie i proste wsparcie.
Marrodent oferuje również usługę napraw drobnego sprzętu. Czego można się po tym spodziewać?
– Naprawiamy nie tylko duży sprzęt, np. mamy własny warsztat, w którym nasz serwis zajmuje się problemami z małymi urządzeniami do codziennego użytku. Należą do nich m.in. turbiny, końcówki stomatologiczne i mikrosilniki, silniki pneumatyczne oraz drobne urządzenia, takie jak urządzenia do utwardzania światłem lub przewody do narzędzi.
Dzięki globalnemu ukierunkowaniu, oferujecie swoim klientom szerokie portfolio produktów. Jakie korzyści Henry Schein oferuje klientom w Polsce w zakresie wsparcia technicznego?
– Zatrudniając około 900 techników serwisowych, Henry Schein jest największym dostawcą usług w zakresie sprzętu na europejskim rynku stomatologicznym. Nasz zespół techniczny regularnie wymienia pomysły poza granicami kraju, zapewniając ciągłe szkolenia dla naszych ekspertów z zespołu wsparcia technicznego. W ten sposób klienci ostatecznie korzystają z tej skonsolidowanej wiedzy.
Dziękujemy za rozmowę!
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Jama ustna to miejsce bytowania licznych mikroorganizmów – bakterii, wirusów i grzybów. Wiele z nich ma właściwości chorobotwórcze, a na ich ilość i patogenność ma wpływ m.in. poziom higieny jamy ustnej. Jednym z najczęściej zalecanych i najpowszechn...
Badanie opublikowane w czasopiśmie naukowym „The BMJ” (British Medical Journal) sugeruje, że pomoc finansowa o wartości do 400 funtów szterlingów (około 2200 zł) motywuje wiele kobiet do rzucenia palenia podczas ciąży. Badanie zostało przeprowadzone ...
Pomiędzy 14 września a 14 grudnia tego roku rybacy i członkowie ich rodzin mogą skorzystać z bezpłatnych przeglądów dentystycznych, leczenia w nagłych przypadkach, a także badań przesiewowych w kierunku raka jamy ustnej w mobilnej klinice, która kole...
Simplyhealth, jedna z wiodących brytyjskich firm z branży medycznej, zapowiedziała dalsze wsparcie finansowe w odpowiedzi na trwającą od ponad dziewięciu miesięcy napaść Federacji Rosyjskiej na Ukrainę. Już wcześniej, w bieżącym roku, firma Simplyhea...
Nowa inicjatywa zachęca pracowników opieki zdrowotnej do bardziej ekologicznego postępowania w biznesie i wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój środowiska. Marrodent, firma należąca do grupy Henry Schein, rozpoczyna promowanie programu Prac...
Skaner wewnątrzustny iTero ElementTM 5D znajduje zastosowanie w złożonych procedurach ortodontycznych oraz kompleksowym leczeniu protetycznym i implantologicznym. To jednak nie wszystko – kolejną zaletą tego nowatorskiego urządzenia, które zapewnia s...
W Wielkiej Brytanii studenci kierunkach medycznych, w tym stomatologii, będą mogli ubiegać się o wyższe o 50% wsparcie finansowe na przejazdy na szkolenia oraz zakwaterowanie w ramach rządowych planów zwiększenia liczby kursów zawodowych dla medyków....
Praca lekarza stomatologa cieszy się dużym prestiżem, daje wiele satysfakcji wykonującym ją osobom, które udzielają fachowej pomocy medycznej, zwykle wiąże się też z odpowiednią gratyfikacją finansową. To jednak nie cała prawda o profesji dentysty – ...
27 lutego 2022 r. w trybie pilnym zebrało się prezydium NRL. Podczas spotkania omówiono sytuację na Ukrainie i zdecydowano o przeznaczeniu 200 tys. zł na pomoc dla lekarzy i lekarzy dentystów oraz ich rodzin z Ukrainy. Wysokość kwoty wynika z ogranic...
Informacje napływające na początku lutego tego roku z Turcji i Syrii ukazywały ogrom zniszczeń, jakich państwa te doświadczyły wskutek katastrofalnego trzęsienia ziemi. W jego wyniku zginęło łącznie ponad 59 000 osób, a straty materialne liczone są w...
W odpowiedzi na interpelację poselską Małgorzaty Niemczyk wiceminister zdrowia Maciej Miłkowski poinformował, że szacowanym okresem wycofania wypełnień amalgamatowych z polskich gabinetów stomatologicznych jest IV kwartał 2022 r. Przypomnijmy - zgod...