Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Marrodent oferuje pełne wsparcie techniczne dla gabinetów i laboratoriów

Publikacja:
Marrodent oferuje pełne wsparcie techniczne dla gabinetów i laboratoriów

Marrodent oferuje pełne wsparcie techniczne dla gabinetów i laboratoriów

Firma Henry Schein – jako jedyny globalny dostawca rozwiązań opieki zdrowotnej dla lekarzy ogólnych, specjalistów medycznych, dentystów i laboratoriów dentystycznych – oferuje każdemu ze swoich klientów szerokie wsparcie techniczne. Niezależnie od tego, czy chodzi o naprawy na miejscu, pomoc telefoniczną czy konserwację sprzętu, technicy Henry Schein dokładają wszelkich starań, aby praktyki stomatologiczne i laboratoria dentystyczne działały bez zakłóceń. Davide Fazioni – wiceprezydent EMEA Dental Equipment and Service w Henry Schein – omawia szeroki zakres usług w zakresie wsparcia technicznego, jaki Marrodent – partner Henry Schein – oferuje swoim klientom w Polsce.

Jakiego wsparcia technicznego klienci mogą oczekiwać od firmy Marrodent?

– Dobra obsługa staje się coraz ważniejsza ze względu na postęp zarówno w zarządzaniu praktyką, jak i technologii wyposażenia. Czasy, gdy lekarze używali w swojej praktyce kart indeksowych, odeszły już w zapomnienie. Marrodent posiada bogatą ofertę, wspierającą stale zmieniające się potrzeby stomatologów. Oprócz usług serwisowych sprzętu i umów serwisowych dla laboratoriów dentystycznych i gabinetów stomatologicznych, Marrodent oferuje szybkie i profesjonalne naprawy na miejscu oraz wsparcie telefoniczne i pomoc w nagłych wypadkach.

Co jest specjalnego we wsparciu technicznym Marrodent?

– Jako dostawca rozwiązań dla praktyk stomatologicznych, Marrodent oferuje szeroki zakres wyposażenia gabinetów i laboratoriów stomatologicznych oraz świadczy kompletny pakiet opieki, dzięki czemu nasi klienci mogą na nas polegać jeszcze długo po zakupie. Zapewniamy szeroki zakres wsparcia – od instalacji nowego sprzętu i końcowego testu odbiorczego, po bieżące naprawy i konserwację sprzętu.

Każdy dentysta wie, jak to jest – przy napiętym grafiku dzieje się najgorsze i coś się psuje. Dlaczego to takie ważne, szczególnie w chirurgii stomatologicznej?

– Proszę sobie wyobrazić rodzaj reakcji łańcuchowej wywołanej przez nagłą awarię unitu. Nic nie da się zrobić, a planowanie wizyt staje się bezsensowne. Być może część pacjentów trzeba odesłać do domów, a u reszty trzeba przełożyć wizyty. To oznacza stres dla wszystkich członków zespołu, irytację pacjentów, ale również może wiązać się ze znacznymi stratami finansowymi. Dlatego naszym priorytetem jest natychmiastowe wsparcie – początkowo w formie pierwszej pomocy przez telefon, a jeśli to nie wystarcza, gdy usterki technicznej nie można naprawić telefonicznie – jako pomoc na miejscu. W 95% przypadków udaje nam się być w gabinecie lub laboratorium tego samego lub następnego dnia.

Cyfryzacja od dawna wkracza do praktyk i laboratoriów. W jakim stopniu wsparcie techniczne firmy Marrodent przystosowało się do tego?

– Sieci praktyk i laboratoriów działają w złożonych systemach cyfrowych. Kiedy te sieci są ze sobą optymalnie połączone, praktyki mogą czerpać korzyści w najlepszy sposób. Digitalizacja oferuje wiele różnych rozwiązań, które należy dostosować do specyfiki pracy każdej praktyki lub laboratorium. Właśnie tam wkraczają nasi eksperci. Jeśli adaptacja przebiegła w sposób optymalny, zdejmuje ona z zespołu praktyków ogromną ilość pracy. Zaoszczędzony czas można wykorzystać na inne czynności, co prowadzi do większej efektywności i bezpieczeństwa, jak również optymalnej opieki nad pacjentem.

W jakim stopniu klienci firmy Marrodent mogą liczyć na wsparcie jej zespołu serwisowego w zakresie technologii CAD/CAM, tj. wspomaganej komputerowo techniki wytwarzania uzupełnień protetycznych?

– Posiadamy doświadczony zespół specjalistów CAD/CAM, którzy pracują jako konsultanci handlowi w biurze i w terenie. Na przykład podczas indywidualnej konsultacji wstępnej eksperci wyjaśniają nowicjuszom skanerów wewnątrzustnych, która technologia najlepiej nadaje się do ich codziennej pracy. Specjaliści doradzają również przy kolejnych możliwościach rozbudowy oraz szkolą zespół w zakresie oprogramowania oraz konserwacji i serwisowania sprzętu. Jeśli potrzebna jest pomoc, przeszkoleni technicy mogą również połączyć się ze sprzętem klienta online za pośrednictwem zdalnego serwisu, aby zapewnić szybkie i proste wsparcie.

Marrodent oferuje również usługę napraw drobnego sprzętu. Czego można się po tym spodziewać?

– Naprawiamy nie tylko duży sprzęt, np. mamy własny warsztat, w którym nasz serwis zajmuje się problemami z małymi urządzeniami do codziennego użytku. Należą do nich m.in. turbiny, końcówki stomatologiczne i mikrosilniki, silniki pneumatyczne oraz drobne urządzenia, takie jak urządzenia do utwardzania światłem lub przewody do narzędzi.

Dzięki globalnemu ukierunkowaniu, oferujecie swoim klientom szerokie portfolio produktów. Jakie korzyści Henry Schein oferuje klientom w Polsce w zakresie wsparcia technicznego?

– Zatrudniając około 900 techników serwisowych, Henry Schein jest największym dostawcą usług w zakresie sprzętu na europejskim rynku stomatologicznym. Nasz zespół techniczny regularnie wymienia pomysły poza granicami kraju, zapewniając ciągłe szkolenia dla naszych ekspertów z zespołu wsparcia technicznego. W ten sposób klienci ostatecznie korzystają z tej skonsolidowanej wiedzy.

Dziękujemy za rozmowę!


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Kornwalia
UK: wsparcie stomatologiczne dla rybaków z Kornwalii i Devonu Lekarz

Pomiędzy 14 września a 14 grudnia tego roku rybacy i członkowie ich rodzin mogą skorzystać z bezpłatnych przeglądów dentystycznych, leczenia w nagłych przypadkach, a także badań przesiewowych w kierunku raka jamy ustnej w mobilnej klinice, która kole...

Turcja
Wsparcie dla dentystów po trzęsieniu ziemi w Turcji Lekarz

Informacje napływające na początku lutego tego roku z Turcji i Syrii ukazywały ogrom zniszczeń, jakich państwa te doświadczyły wskutek katastrofalnego trzęsienia ziemi. W jego wyniku zginęło łącznie ponad 59 000 osób, a straty materialne liczone są w...

separatory amalgamatu - Dentonet.pl
Kiedy pełne wycofanie amalgamatu z polskich gabinetów? Lekarz

W odpowiedzi na interpelację poselską Małgorzaty Niemczyk wiceminister zdrowia Maciej Miłkowski poinformował, że szacowanym okresem wycofania wypełnień amalgamatowych z polskich gabinetów stomatologicznych jest IV kwartał 2022 r. Przypomnijmy - zgod...

ROZWIŃ WIĘCEJ
practice green logo
Practice Green! Marrodent promuje zrównoważone praktyki biznesowe Lekarz

Nowa inicjatywa zachęca pracowników opieki zdrowotnej do bardziej ekologicznego postępowania w biznesie i wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój środowiska. Marrodent, firma należąca do grupy Henry Schein, rozpoczyna promowanie programu Prac...

Ukraina
Naczelna Izba Lekarska organizuje wsparcie dla Ukrainy Lekarz

27 lutego 2022 r. w trybie pilnym zebrało się prezydium NRL. Podczas spotkania omówiono sytuację na Ukrainie i zdecydowano o przeznaczeniu 200 tys. zł na pomoc dla lekarzy i lekarzy dentystów oraz ich rodzin z Ukrainy. Wysokość kwoty wynika z ogranic...

palenie
Wsparcie finansowe zachętą dla palaczek w ciąży Lekarz

Badanie opublikowane w czasopiśmie naukowym „The BMJ” (British Medical Journal) sugeruje, że pomoc finansowa o wartości do 400 funtów szterlingów (około 2200 zł) motywuje wiele kobiet do rzucenia palenia podczas ciąży. Badanie zostało przeprowadzone ...

Ukraina1
UK: dziesiątki tysięcy funtów na wsparcie Ukrainy Lekarz

Simplyhealth, jedna z wiodących brytyjskich firm z branży medycznej, zapowiedziała dalsze wsparcie finansowe w odpowiedzi na trwającą od ponad dziewięciu miesięcy napaść Federacji Rosyjskiej na Ukrainę. Już wcześniej, w bieżącym roku, firma Simplyhea...

iTero skaner
iTero Element 5D – nieocenione wsparcie w wykrywaniu próchnicy Lekarz

Skaner wewnątrzustny iTero ElementTM 5D znajduje zastosowanie w złożonych procedurach ortodontycznych oraz kompleksowym leczeniu protetycznym i implantologicznym. To jednak nie wszystko – kolejną zaletą tego nowatorskiego urządzenia, które zapewnia s...

pomoc psychologiczna - Dentonet.pl
Australia: wsparcie psychologiczne dla dentystów 24/7 Lekarz

Praca lekarza stomatologa cieszy się dużym prestiżem, daje wiele satysfakcji wykonującym ją osobom, które udzielają fachowej pomocy medycznej, zwykle wiąże się też z odpowiednią gratyfikacją finansową. To jednak nie cała prawda o profesji dentysty – ...

Septoral
Antyseptyka, profilaktyka i efektywne wsparcie leczenia dzięki CHX Lekarz

Jama ustna to miejsce bytowania licznych mikroorganizmów – bakterii, wirusów i grzybów. Wiele z nich ma właściwości chorobotwórcze, a na ich ilość i patogenność ma wpływ m.in. poziom higieny jamy ustnej. Jednym z najczęściej zalecanych i najpowszechn...

funty
UK: wyższe wsparcie finansowe dla studentów stomatologii Lekarz

W Wielkiej Brytanii studenci kierunkach medycznych, w tym stomatologii, będą mogli ubiegać się o wyższe o 50% wsparcie finansowe na przejazdy na szkolenia oraz zakwaterowanie w ramach rządowych planów zwiększenia liczby kursów zawodowych dla medyków....