Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

SureSmile® – pięć kroków do innowacyjnego leczenia ortodontycznego

Publikacja:
SureSmile® – pięć kroków do innowacyjnego leczenia ortodontycznego

SureSmile® – pięć kroków do innowacyjnego leczenia ortodontycznego

Współczesna ortodoncja rozwija się w błyskawicznym tempie – do dyspozycji lekarzy dentystów jest coraz więcej rozwiązań, które ograniczają inwazyjność leczenia, skracają czas jego trwania i sprawiają, że jest ono dla pacjenta bardziej komfortowe. Jednym z najbardziej znanych i cenionych tego typu narzędzi jest system przezroczystych nakładek SureSmile® od firmy Dentsply Sirona.

Dentsply Sirona to jeden z największych na świecie wytwórców profesjonalnych produktów i technologii stomatologicznych, który od 130 lat wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania dla lekarzy dentystów i pacjentów na całym świecie. W szerokim portfolio firmy znaleźć można m.in. system przezroczystych nakładek ortodontycznych SureSmile®, który umożliwia przeprowadzanie u osób w każdym wieku mniej inwazyjnego, bardziej komfortowego i skutecznego leczenia ortodontycznego.

SureSmile® – leczenie wad zgryzu w pięciu krokach

Pracę systemem SureSmile® można płynnie zintegrować z każdą praktyką – zarówno tą specjalizującą się wyłącznie w ortodoncji, jak i z gabinetami ogólnymi, w których leczenie wad zgryzu stanowi terapię uzupełniającą bądź pomocniczą. Lekarz otrzymuje dostęp do innowacyjnej platformy SureSmile®, dzięki której może szybko i wygodnie planować leczenie oraz monitorować jego efekty.

1) Zdjęcia i skany
Aby wprowadzić pacjenta do systemu, wykonywane są zdjęcia i skany jego tkanek anatomicznych. Przy wykonywaniu dokumentacji zaleca się korzystanie ze skanera wewnątrzustnego PrimeScan – jest to urządzenie o wyjątkowej precyzji obrazu, zapewniające doskonałą ostrość nawet na głębokości do 20 mm, na wszystkich rodzajach powierzchni i w trudno dostępnych obszarach.

2) Wprowadzenie danych do programu
Wykonane zdjęcia wraz ze szczegółowymi preferencjami dotyczącymi leczenia należy wprowadzić do platformy SureSmile®.

3) Plan leczenia
Na podstawie wszystkich tych informacji przygotowywany jest plan leczenia, dopasowany do indywidualnych potrzeb i oczekiwań pacjenta. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom można zaplanować docelową pozycję zębów zgodnie z rysami twarzy pacjenta, a także zwizualizować efekty terapii. Plan leczenia można stworzyć samodzielnie lub zamówić go z laboratorium.

4) Produkcja nakładek
Po zatwierdzeniu planu leczenia przychodzi czas na wykonanie nakładek. W pierwszej opcji lekarz zamawia nakładki wyprodukowane przez SureSmile® i otrzymuje je w formie gotowego setu dla pacjenta. Natomiast w drugim przypadku lekarz pobiera pliki STL modeli, które samodzielnie drukuje i na które samodzielnie (lub z pomocą technika) natłacza nakładki.

5) Początek terapii
Po przygotowaniu zestawu nakładek rozpoczyna się proces leczenia pacjenta.

Lekarz decydujący się na pracę systemem SureSmile® może liczyć na dostęp do wszystkich narzędzi diagnostycznych, a także wsparcie ekspertów klinicznych w procesie planowania leczenia i trwającej już terapii. Do dyspozycji stomatologów pozostają również materiały on-line na platformie e-learningowej SureSmileU (przewodniki, filmy, szkolenia ze specjalistami).

Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, buduj przewagę konkurencyjną Twojej praktyki, zwiększaj kompetencje w zakresie innowacyjnego leczenia alignerowego! Więcej informacji o systemie SureSmile® znajdziesz TUTAJ.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

leczenie stomatologiczne9
Liverpool: nawet pięć lat w kolejce do stomatologa Lekarz

Półmilionowy Liverpool położony na zachodnich krańcach Anglii to niegdyś największy brytyjski port morski, miasto które dało światu zespół the Beatles, a także siedziba słynnego klubu piłkarskiego Liverpool FC. Dziś, jak w przypadku mieszkańców innyc...

Dentsply Sirona
SureSmile® - nowy wymiar alignerów. Weź udział w webinarze! Lekarz

Już w najbliższą środę (29 września) o godz. 18:00 odbędzie się webinar "Przezroczyste nakładki SureSmile®" organizowany przez firmę Dentsply Sirona. Jest on przeznaczony dla wszystkich stomatologów, którzy rozpoczynają lub myślą o rozpoczęciu przygo...

wyrok1
Osiem i pięć lat więzienia dla nieuczciwych dentystów Lekarz

Jak podaje serwis France 24, sąd w Marsylii wydał wyrok skazujący dwóch lekarzy stomatologów – ojca i syna – na wieloletnie więzienie. Obu dentystom udowodniono nieuzasadnione z medycznego punktu widzenia ekstrakcje zębów przeprowadzone u kilkuset pa...

ROZWIŃ WIĘCEJ
dentobusy Planmeca
Pięć wyposażonych dentobusów wkrótce pojedzie na Ukrainę Lekarz

Wojna na Ukrainie trwa już od prawie dziesięciu miesięcy i każdego dnia docierają do nas informacje o bombardowaniu miast i wsi, niszczeniu infrastruktury krytycznej oraz kolejnych ofiarach – zarówno wśród obrońców, jak i ludności cywilnej. Pomimo ty...

stomatologia 3
Walia: pięć lat oczekiwania w kolejce do dentysty NHS Lekarz

Portal internetowy The Messenger opisał historię 22-letniej Walijki Georgii Wellings, która przez pięć lat nie mogła dostać się na wizytę do dentysty Narodowej Służby Zdrowia (NHS). Na leczenie prywatne ją nie stać. Publiczna opieka stomatologiczna w...

COVID-19 - Dentonet.pl
"Sytuacja epidemiczna wymaga stanowczych kroków" Lekarz

- Niekorzystnie kształtująca się od dłuższego czasu sytuacja epidemiczna w kraju wymaga podjęcia stanowczych kroków, które według dostępnej obecnie wiedzy naukowej mogą przyczynić się do poprawy tej sytuacji - podkreśla Naczelna Izba Lekarska w specj...

wizyta u ortodonty - Dentonet.pl
Stanowisko ws. prowadzenia leczenia ortodontycznego bez specjalizacji Lekarz

Poniżej publikujemy nadesłane do portalu Dentonet.pl stanowisko prof. Joanny Lis i prof. Beaty Kawali ws. prowadzenia leczenia ortodontycznego przez lekarzy dentystów bez specjalizacji z ortodoncji. Temat ten poruszony został w artykule opublikowanym...

komunikacja z pacjentem1
Kilka kroków do lepszej komunikacji z pacjentem Asysta

Jest różnica między informacją a komunikacją. Dlatego uważnie słuchaj, czego oczekują twoi pacjenci i dostosuj oczekiwania do możliwości. My zaś często skarżymy się na to, że pacjenci nie słuchają lub nie przestrzegają naszych zaleceń. Z drugiej stro...