Płatności kartowe w Twoim gabinecie
Płatności kartowe w Twoim gabinecie
Jeżeli chcecie Państwo zyskać dodatkową szansę i bezpłatnie przetestować mobilny terminal płatniczy (mPOS) aż przez 3 miesiące – macie teraz taką możliwość. Co zyskacie dzięki tego rodzaju terminalowi? Łatwe, szybkie i tanie akceptowanie kart płatniczych.
Wystarczy, że wejdziecie Państwo na stronę www.wartokarta.pl i zarejestrujecie swoją firmę (ostateczny termin: 7 kwietnia!). W ten sposób dołączycie do kampanii Warto Kartą, organizowanej przez Polskie ePłatności przy wsparciu partnerów: Banku BPH, MasterCard oraz firmy Ingenico. Dzięki temu będziecie mogli wziąć udział w programie testowym.
Udział w kampanii Warto Kartą cieszy się dużym zainteresowaniem. Janusz Bober, Prezes Zarządu Polskie ePłatności, podkreśla, że jej twórcom zależy, by dostarczane przez nich rozwiązania bezpośrednio przekładały się na rozwój biznesu ich klientów.
Dzięki bezpłatnemu testowi mobilnego terminalu płatniczego (mPeP) – sami możecie się przekonać, że akceptacja kart jest łatwa, szybka i dostępna jak nigdy dotąd.
Co więcej – lekarze i lekarze dentyści, którzy po zakończeniu okresu testowego poczują się usatysfakcjonowani, i nadal będą chcieli używać mPOS – będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty jego zakupu: koszt to 1 zł netto (dzięki współpracy Polskich ePłatności i Banku BPH). Jedyny warunek do spełnienia to otwarcie rachunku firmowego w Banku BPH.
Pozostałych uczestników kampanii również nie pozostawimy z niczym: będą mogli zakupić urządzenie w promocyjnej cenie: 149 zł netto (rynkowa wartość mPOS-a Ingenico iCMP to 399 zł netto).
Bank BPH wspiera rozwiązania ułatwiające rozwijanie biznesu. Dlatego w ramach Kampanii Warto Kartą przygotował ofertę specjalną – rachunek bankowy wraz z pakietem produktów rozliczeniowych potrzebnych do prowadzenia bieżącej działalności na wyjątkowo korzystnych warunkach cenowych. Warto skorzystać!
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Rzecznik Praw Pacjenta przypomina, że wizyty lekarskie małoletniego pacjenta co do zasady odbywają się w obecności rodzica lub opiekuna prawnego. Jeśli pacjent ukończył 16 lat, zgodę na leczenie lub wykonanie badania musi wyrazić zarówno rodzic, jak ...
Rozpoczynający się w USA 3 marca Tydzień Uznania dla Asystentek Stomatologicznych (ang. Dental Assistants Recognition Week) to dobra okazja, aby świętować sukcesy asysty, ale także dowiedzieć się, w jaki sposób zatrzymać na długo personel średniego s...
- Każdy lekarz dentysta powinien mieć świadomość możliwości, jakie daje cyfryzacja w stomatologii, ale nie każdy musi w nią w równym stopniu inwestować - mówi dr Michał Nawrocki, stomatolog, wykładowca licznych konferencji. Czy od cyfryzacji w stoma...
Obchodzony 12 maja Światowy Dzień Zdrowych Dziąseł to dobry moment, żeby pogłębić świadomość na temat higieny jamy ustnej, a także zwrócić uwagę na związek między zdrowiem dziąseł a chorobami ogólnoustrojowymi. Z tej okazji Polskie Towarzystwo Period...
Żyjemy w czasach, gdy klienci (i pacjenci) mają wiele praw i... chętnie z nich korzystają. Bez problemu mogą zwrócić nietrafiony zakup, nie ponosząc dodatkowych kosztów odwołują rezerwację hotelu, jednym kliknięciem rezygnują z umówionej przez aplika...
Zdrowie i bezpieczeństwo odgrywają kluczową rolę w każdym gabinecie stomatologicznym. Co oczywiste, od podmiotów oferujących opiekę dentystyczną wymaga się zapewnienia zdrowia, bezpieczeństwa i dobrostanu zarówno pacjentom, jak i personelowi, chronią...
Sztuczna inteligencja (SI; ang. artificial inteligence, AI) to dziedzina, która w kilku ostatnich latach rozwija się wyjątkowo dynamicznie. Powstanie takich platform jak ChatGPT, Perplexity czy Copy.ai otworzyło nowe możliwości, z których może skorzy...
W lipcu 2023 roku serwis Dentaly.org przeprowadził badanie ankietowe wśród 1265 osób – zarówno lekarzy, jak i pacjentów, koncentrując się na zaletach, ale i zagrożeniach związanych z obecnością sztucznej inteligencji w praktyce stomatologicznej. Obs...
W amerykańskim serwisie stomatologicznym DrBicuspid.com Rob Medina – stały współpracownik portalu i ekspert w dziedzinie marketingu w stomatologii – proponuje trzy modyfikacje, które może zastosować każdy właściciel praktyki dentystycznej, aby przeni...
– Musimy zdawać sobie sprawę, że pacjenci w wieku senioralnym często mają ograniczone funkcje poznawcze, np. niedosłyszą. Lekarz dentysta musi umieć skutecznie komunikować się z takimi pacjentami. Często wymagają oni większej empatii, dłuższego czasu...
Wszyscy pracownicy opieki stomatologicznej są narażeni na zagrożenia związane z wykonywaną pracą. Jednym z nich jest kontakt z krwią i innymi płynami ustrojowymi, co zwiększa ryzyko zakażeń – w tym wirusowego zapalenia wątroby. Wiedza na temat sposob...