Mniej „pustych foteli”, więcej zadowolonych klientów. FELG Dent i Vee proponują nowe rozwiązanie
Mniej „pustych foteli”, więcej zadowolonych klientów. FELG Dent i Vee proponują nowe rozwiązanie
Spis treści
FELG Dent i Vee nawiązały współpracę, dzięki której gabinety stomatologiczne zminimalizują koszty związane z niestawianiem się pacjentów na wizytach. W zwiększeniu lojalności pacjentów ma pomóc przyjazna obsługa telefoniczna wspierana przez sztuczną inteligencję. Nowe rozwiązanie będzie można przetestować w dniach 11-13 kwietnia 2024 r. na jubileuszowej 30. edycji targów Krakdent.
Nowa kompleksowa funkcjonalność zostanie udostępniona w aplikacji FELG Dent w sposób niewymagający od użytkowników wykonywania dodatkowych czynności konfiguracyjnych.
FELG Software to lider branży oprogramowania stomatologicznego, a jego flagowa aplikacja stosowana jest z powodzeniem na całym świecie w celu obsługi pacjenta zarówno od strony medycznej, jak i administracyjnej.
Vee Care dostarcza firmom z różnych branż usługę efektywnej, w pełni automatycznej sekretarki telefonicznej, która rozmawia z klientami jak żywy człowiek, osiągając jednak lepsze wyniki.
Doświadczenie w efektywnej obsłudze i dbałość o klienta
– Z segmentem medycznym współpracujemy od niemal 10 lat i bardzo cieszymy się, że dzięki FELG Dent firma Vee będzie mogła teraz pomagać pacjentom stomatologicznym. Zarówno my, jak i nasz partner przykładamy ogromną wagę do zadowolenia klientów – pozostajemy z nimi w ciągłym kontakcie i troszczymy się o ich komfort. Ponieważ zawsze stawialiśmy na pierwszym miejscu efektywność i customer experience wierzymy, że nowa usługa zapewni placówkom stomatologicznym odczuwalne rezultaty. Zaproponowane przez nas rozwiązanie bazuje na ponad 16 milionach rozmów telefonicznych przeprowadzonych przez Vee, zatem dentyści otrzymują obsługę najwyższej jakości na rynku – wskazuje Dawid Wójcicki, założyciel Vee Care.
Vee zadba u klientów FELG Dent o całość realizacji procesu zdalnego potwierdzenia (lub odwoływania) terminów wizyt pacjentów. Inteligentny harmonogram dodzwaniania zapewni minimalizację prób kontaktu oraz zwiększenie liczby uzyskiwanych deklaracji. Podczas rozmowy z pacjentem Vee określi prawdopodobieństwo, czy wizyta dojdzie do skutku. W przypadku chęci odwołania lub przełożenia wizyty, informacja o tym zostanie natychmiast pokazana w aplikacji FELG Dent.
Vee nie tylko dzwoni i prowadzi rozmowy, ale także SMS-uje. Pacjenci mogą spodziewać się SMS-ów z prośbą o oddzwonienie lub z informacją o szczegółach wizyty.
Sztuczna inteligencja jako kolejny krok w redukcji „pustych foteli”
– Naszym klientom dajemy ekspercką wiedzę i doradzamy, w jaki sposób optymalizować działania w prowadzonym przez nich biznesie. Dbamy, by na bieżąco wdrażać najlepsze rozwiązania dla branży i jednym z nich jest wprowadzenie Vee do naszej aplikacji. Sztuczna inteligencja to kolejny krok w kierunku minimalizacji no show, czyli pustych foteli. Całość w dalszym ciągu działa w chmurze, dzięki czemu odciążamy klientów z niepotrzebnych inwestycji – wyjaśnia Grzegorz Stawarz, prezes FELG Software.
Oprogramowanie FELG Dent wyposaża gabinety stomatologiczne w innowacyjny system zarządzania, stawiając na mobilność, prostą obsługę systemu oraz ograniczenie kosztów. Oferuje dostęp do systemu z dowolnego urządzenia: komputera, laptopa, tabletu, jak również smartfona. Wszystkie te zalety powodują, że aplikacja z roku na rok zyskuje coraz więcej klientów. Obecnie z FELG Dent korzysta ponad 3.500 placówek, czyli niemal co trzeci gabinet wyposażony w specjalistyczne oprogramowanie stomatologiczne.
Oprócz intuicyjności i mobilności, oprogramowanie stawia na synergie wynikające z integracji usług wyselekcjonowanych partnerów, m.in. takich jak NFZ, PolCard, PayU, Zadarma, WhatsApp i Vee.
W przyszłości klienci FELG Dent mogą liczyć zarówno na następne moduły telefonicznej obsługi Vee, jak i na integrację usług kolejnych partnerów.
***
FELG Dent to kompleksowe narzędzie zapewniające sprawne działanie gabinetu nie tylko pod względem finansowym, ale także organizacyjnym, biznesowym i strukturalnym. Kontrola nad wszystkimi tymi aspektami to jedno z największych wyzwań, przed którym stoi każdy dentysta prowadzący swój własny gabinet.
***
Usługa Vee słynie na rynku rozwiązań call center między innymi z unikatowego poziomu customer experience oraz wdrożenia przełomowej technologii Brilliance. To lider automatycznych kampanii wychodzących, doświadczony w takich branżach, jak sektor medyczny, bankowy, ubezpieczeniowy oraz energetyczny.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Z najnowszych meldunków epidemiologicznych wynika, że tylko od 1 do 22 listopada zanotowano w Polsce ponad 330 tys. przypadków grypy i jej podejrzeń. 1300 osób wymagało hospitalizacji. Według zestawień Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH - ...
W 2021 r. lekarze wystawili osobom ubezpieczonym w ZUS-ie 20,5 mln zaświadczeń lekarskich z powodu ich choroby. Łączna liczba dni absencji w pracy wynikającej z tych zaświadczeń wyniosła 239,9 mln. W porównaniu do 2020 r. zmniejszyła się zarówno abse...
Osoby korzystające z usług Dr Smile mogły mieć utrudniony dostęp do pełnych warunków umowy oraz być poddawane presji w celu natychmiastowego jej podpisania. Spółka mogła także nie wywiązywać się z obowiązku przekazania konsumentom kompletnej treści u...
Czasopismo „Sleep” opublikowało wyniki badań, z których wynika, że nastolatki, które śpią mniej niż zalecane 8-10 godzin na dobę, w ciągu roku mogą spożywać nawet 2 kilogramy więcej cukru niż ich wysypiający się rówieśnicy. Według danych American Ac...
Codzienna higiena jamy ustnej to podstawa dbania o zdrowie zębów i piękny uśmiech. Coraz więcej osób decyduje się ułatwić sobie to zadanie przy pomocy elektrycznych szczoteczek. Do wyboru mamy modele rotacyjne i szczoteczki soniczne. Pierwszy wariant...
Dla przytłaczającej większości – ponad 94% – obywateli Republiki Federalnej Niemiec zdrowie jest ważne dla osobistego poczucia szczęścia. Po przyjaciołach i rodzinie, właśnie dobre zdrowie w największym stopniu decyduje o ogólnym dobrostanie. Wiele w...
Amerykańska Akademia Pediatryczna (American Academy of Pediatrics, AAP) - założona w 1930 r. organizacja zrzeszająca lekarzy pediatrów ze Stanów Zjednoczonych, licząca ponad 60 tys. członków - opublikowała jakiś czas temu zalecenia, które mają pomóc ...
W opublikowanym 30 stycznia raporcie stwierdzono, że służba zdrowia Irlandii Północnej poczyniła znaczne postępy w ograniczaniu palenia wśród ludności kraju. Sięganie po papierosa lub e-papierosa jest jednak niezmiennie popularne w grupach społecznyc...
W ostatnim czasie praktyki stomatologiczne w Stanach Zjednoczonych mierzą się z mniejszą niż przed pandemią liczbą pacjentów, a zarazem wciąż borykają się z brakami kadrowymi. To wnioski płynące z prognozy ekonomicznej Instytutu Polityki Zdrowotnej A...
– W gabinecie współpracuję ze specjalistą ortodoncji i to on prowadzi kompleksowe leczenie ortodontyczne moich pacjentów, ale jeśli mamy do czynienia z nieskomplikowanymi przypadkami, takimi jak stłoczenia czy przechylenia zębów, system Invisalign Go...
Choć amerykańscy lekarze stomatolodzy ogólnie praktykujący są obecnie bardziej zapracowani niż w poprzednich latach, nie przekłada się to na ich zarobki. Przeciwnie, koszty funkcjonowania gabinetu rosną na tyle szybko, że w roku 2022 zarobili mniej, ...