Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video]

Brak komentarzy | Publikacja:
Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video]

Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video]

– Zdarzają się przypadki, że pacjenci wracają do gabinetu stomatologicznego z żądaniami zwrotu kosztów leczenia, twierdząc, że doszło do błędu lub powikłania. Przestrzegam przed negocjowaniem z pacjentem – mówi w rozmowie z Dentonetem mec. Paweł Strzelec.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele Lekarz

- W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi - mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju pr...

innowacja gabinet
Innowacyjne relacje i sposoby komunikacji lekarza z pacjentem Lekarz

Nowinki technologiczne i innowacyjne rozwiązania zmienią sposób komunikowania się placówek medycznych z pacjentami? Chodzi nie tylko o promocję usług. Skoordynowana komunikacja z pacjentem, m.in. poprzez e-czaty czy wideoczaty, jest kluczowa dla komp...

irygator - Dentonet.pl
Opieka higienistki nad pacjentem ortodontycznym z przerostami dziąseł Asysta

W dzisiejszych czasach piękny i prosty uśmiech jest na wyciągnięcie ręki. Współczesna ortodoncja daje wiele możliwości, aby pozbyć się wady, która powoduje u pacjenta kompleksy lub zaniżoną samoocenę. Aparaty ortodontyczne stały się „modne”, nie są j...

ROZWIŃ WIĘCEJ
kremy Protefix - Dentonet.pl
Dlaczego warto polecać kremy mocujące nawet przy dopasowanej protezie? Lekarz

Można spotkać się z opinią, że stosowanie kremów mocujących do protez zębowych jest koniecznością przy źle dopasowanej protezie. W obawie o złe postrzeganie doświadczenia protetycznego nie są więc one często polecane przez lekarzy dentystów. Nic bard...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Więcej zajęć z komunikacji z pacjentem na studiach medycznych? Lekarz

Rzecznik Praw Pacjenta i prezes Naczelnej Izby Lekarskiej wystąpili do rektorów wyższych uczelni medycznych z propozycją zwiększenia liczby godzin nauczania praktycznego w zakresie skutecznej komunikacji z pacjentem.Współcześnie pacjenci są coraz bar...

Marzena Dominiak
"Pacjentem zajmują się całe zespoły stomatologiczne" Asysta

- Do tej pory PTS było organizacją skupiającą lekarzy. Patrząc jednak na rozwój współczesnej stomatologii widać, że teraz zdrowiem pacjenta zajmują się całe zespoły stomatologiczne - mówi prof. Marzena Dominiak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomat...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to … Lekarz

- Bardzo często lekarze dentyści rozmawiając z pacjentami mówią o rozwiązaniach. Warto natomiast rozmawiać o efekcie, a nie rozwiązaniach - mówi w rozmowie z Dentonetem Mariusz Oboda, trener rozwoju praktyk stomatologicznych. ...

CEDE
CEDE 2019 za miesiąc. Dlaczego warto przyjechać do Poznania? Lekarz

28. edycja CEDE 2019 za miesiąc. Ten materiał powinni przeczytać przede wszystkim ci, którzy pamiętają tylko dawne edycje wystawy oraz ci, którzy w wydarzeniu udziału jeszcze nie brali. 19 września o godz. 9:00 otworzą się bramy do pawilonów Międzyna...

Leczenie kanałowe na jednej wizycie - Dentonet.pl
Jak trzeba rozmawiać z pacjentem "antyendodontycznym"? Lekarz

"Panie doktorze, czy to prawda, że leczenie kanałowe jest groźne dla zdrowia?" – co lekarz dentysta powinien odpowiedzieć pacjentowi na tak postawione pytanie? Tego dowiedzą się uczestnicy sesji "Netflix vs. Evidence Based Dentistry" podczas 3. Kongr...

szałwia - Dentonet.pl
Szałwia – dlaczego warto ją mieć w domowej apteczce? Pacjent

Szałwia to roślina, która od lat jest z powodzeniem wykorzystywana wspomagająco w leczeniu rozmaitych dolegliwości. Suszone liście szałwii warto zawsze mieć w domowej apteczce – działa ona przeciwbólowo i antybakteryjnie, więc jest nieoceniona w tera...

NFZ - Dentonet.pl
NFZ obiecuje "prosty język" w komunikacji z pacjentem Pacjent

Bez urzędniczej nowomowy, za to w przyjaznej atmosferze w zrozumiałej formie. Taką komunikację z pacjentami deklaruje Narodowy Fundusz Zdrowia. Jego przedstawiciele podpisali właśnie - tu cytat - deklarację stosowania prostego języka w relacjach z pa...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji