Jak stomatolodzy promują swoje usługi? To głównie marketing szeptany!
Jak stomatolodzy promują swoje usługi? To głównie marketing szeptany!
Obecność w internecie, rozmowa z pacjentami, prezentacje przypadków klinicznych „przed” i „po”, ale przede wszystkim dbałość o pacjenta. Zadowolony pacjent przyprowadzi do gabinetu kolejnych. Takie wnioski wynikają z naszej sondy. Zapytaliśmy lekarzy dentystów o to, jak promują swoje usługi w lokalnych społecznościach.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Pandemia koronawirusa ograniczyła pacjentom dostęp do opieki zdrowotnej, a stomatologom w wielu przypadkach uniemożliwiła uprawianie zawodu i utrzymywanie się z wykonywanej pracy. Ale jak wskazują badania przeprowadzone wśród stomatologów z 30 państw...
Turystyka stomatologiczna w Polsce nabiera rozmachu. Z roku na rok polskie gabinety odwiedza coraz więcej Niemców, Brytyjczyków a nawet Skandynawów. Cudzoziemców przyciągają niższe ceny, wysoka jakość leczenia oraz nowocześnie wyposażone, komfortowe ...
Wydawać by się mogło, że powszechne niegdyś wypełnienia z amalgamatu są już passé. Nie wszędzie – w Stanach Zjednoczonych do produkcji metalicznych uzupełnień stomatologicznych zużywa się więcej rtęci niż w jakimkolwiek innym dziale gospodarki. Amal...
Wpływ pandemii COVID-19 wybiega daleko poza zdrowie fizyczne osób, które zostały zakażone. Obowiązujące obostrzenia dotyczące życia codziennego i pracy rzutują na stan emocjonalny, a w przypadku wielu z nas uderzają w ekonomiczne podstawy naszej egzy...
Coraz więcej osób stara się unikać nadmiaru cukru w diecie poprzez ograniczenie słodzenia herbaty czy kawy. Mimo to spożywamy go ponad 6 kg więcej niż dekadę temu. Jak wskazuje raport ministerstwa zdrowia, za ten wzrost odpowiada cukier ukryty w różn...
Winę za powstawanie próchnicy u dzieci i dorosłych ponosi przede wszystkim cukier. Drastyczne ograniczenie jego spożycia mogłoby zapobiec problemom z zębami – czytamy w czasopiśmie "BMC Public Health". Naukowcy z Uniwersytetu Londyńskiego oraz Londy...
Zdecydowana większość uczelni publicznych zdecydowała się na mieszany tryb nauczania w I semestrze roku akademickiego, zwykle z przewagą nauczania zdalnego – wynika z ustaleń PAP. Oznacza to, że jedynie niektóre zajęcia będą prowadzone stacjonarnie. ...
Nawet 350 zł wynosi tzw. opłata covidowa w niektórych prywatnych placówkach medycznych. Prezes UOKiK-u Tomasz Chróstny apeluje do przedsiębiorców o uczciwość i rzetelne informowanie konsumentów o cenach i opłatach przed realizacją usług. Inspekcja Ha...
- To bardzo wrażliwa kwestia, bo łatwo kogoś urazić - podkreśla Michał Katarzyński, trener rozwoju praktyk stomatologicznych. - Na pewno ważna jest kwestia dotychczasowych relacji pacjenta i lekarza - zaznacza.Dlaczego zabiegi z medycyny estetycznej ...
Ograniczenie liczby zabiegów, redukcja etatów, podniesienie cen usług oraz mniejsza liczba pacjentów to nowy krajobraz prywatnego rynku usług medycznych w okresie „odmrażania gospodarki”. Przyczyniły się to tego nie tylko wyższe koszty zabiegów, któr...
Według GUS-u, inflacja w grudniu 2019 r. wyniosła aż 3,4% - to najwyższy poziom od 2012 r. Drożeje zarówno żywność, jak i usługi – świadczenia stomatologiczne były w grudniu 2019 r. 4,5% droższe rok do roku.W grudniu 2019 r. konsumenci odczuli przede...