Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Jak stomatolodzy promują swoje usługi? To głównie marketing szeptany!

1 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Jak stomatolodzy promują swoje usługi? To głównie marketing szeptany!

Jak stomatolodzy promują swoje usługi? To głównie marketing szeptany!

Obecność w internecie, rozmowa z pacjentami, prezentacje przypadków klinicznych „przed” i „po”, ale przede wszystkim dbałość o pacjenta. Zadowolony pacjent przyprowadzi do gabinetu kolejnych. Takie wnioski wynikają z naszej sondy. Zapytaliśmy lekarzy dentystów o to, jak promują swoje usługi w lokalnych społecznościach.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

turystyka stomatologiczna
Gazeta Wrocławska: turystyka stomatologiczna nabiera rozpędu Lekarz

Jak informuje Gazeta Wrocławska, w 2017 r. do Polski przyjechało na leczenie ponad 170 tys. pacjentów, głównie z Wielkiej Brytanii, Norwegii oraz Niemiec. Najczęściej wybierają usługi z zakresu chirurgii plastycznej, stomatologii i rehabilitacji.Chod...

kasa fiskalna - Dentonet.pl
Czy na paragonie od dentysty może znaleźć się nazwa usługi? Lekarz

Samorząd lekarski przedstawił swoje uwagi dotyczące projektu ministerstwa finansów w sprawie kas rejestrujących. Wątpliwości NRL budzi m.in. planowany obowiązek umieszczania na paragonie dokładnej nazwy udzielonego świadczenia.W przygotowanym przez r...

kasa fiskalna - Dentonet.pl
Kasa fiskalna w gabinecie stomatologicznym bez względu na obroty? Lekarz

NRL negatywnie zaopiniowała projekt rozporządzenia ministra finansów w sprawie zwolnień z obowiązku prowadzenia ewidencji przy zastosowaniu kas rejestrujących. W projekcie nakazuje się bowiem lekarzom i lekarzom dentystom ewidencjonowanie obrotów za ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
e-skierowania - Dentonet.pl
Trwa pilotaż e-skierowań, ruszył Rejestr Asystentów Medycznych Lekarz

16 października w wybranych podmiotach leczniczych w Warszawie rozpoczął się pilotaż e-skierowania. Obecnie trwa podłączanie kolejnych jednostek oraz testy. Ministerstwo wprowadziło także możliwość wystawiania e-zwolnień przez asystentów medycznych –...

mistrz stomatologii
Czym powinien charakteryzować się mistrz stomatologii? Lekarz

Zapytaliśmy lekarzy dentystów, czym powinien charakteryzować się mistrz stomatologii. "Powinien być cierpliwy, mieć odpowiednie podejście do pacjentów, cały czas podnosić swoje umiejętności" – odpowiedzi naszych rozmówców były naprawdę bardzo ciekawe...

innowacja gabinet
Innowacyjne relacje i sposoby komunikacji lekarza z pacjentem Lekarz

Nowinki technologiczne i innowacyjne rozwiązania zmienią sposób komunikowania się placówek medycznych z pacjentami? Chodzi nie tylko o promocję usług. Skoordynowana komunikacja z pacjentem, m.in. poprzez e-czaty czy wideoczaty, jest kluczowa dla komp...

Dodaj komentarz (1 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

ZOBACZ KOMENTARZE
www.stomatologia.314.pl www.stomatologia.314.pl
Wnioski płynące z tego materiału tylko i wyłącznie umacniają nas w przekonaniu, że proponowane przez nas działania marketingowe dla klinik i gabinetów stomatologicznych są bardzo dobrą odpowiedzią na potrzeby Stomatologów a także ich Pacjentów.

ps. Szkoda, że materiał jest tak krótki, ale kto wie może po Krakdencie Dentonet zrobi coś szerszego i bardziej obrazowego :)

Pozdrawiamy
Zespół www.Stomatologia.314.pl
Oceń komentarz:     0: : 0 Odpowiedz
Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres