Paydent – nowe rozwiązanie dla gabinetów stomatologicznych
Paydent – nowe rozwiązanie dla gabinetów stomatologicznych
W ostatnich tygodniach pandemia koronawirusa zawładnęła życiem Polaków. Co ciekawe, większość naszych rodaków boi się nie tyle zachorowania, ale skutków finansowych obecnej sytuacji i planuje w związku z tym wprowadzić spore oszczędności w domowych budżetach. Dotknąć to może również chęci korzystania z prywatnych usług medycznych, w tym stomatologicznych. Dobrym rozwiązaniem może być oferowanie pacjentom tzw. płatności odroczonych. Pozwala na to system Paydent przygotowany przez firmę MediRaty.
Według przeprowadzonych badań, 34% dorosłych Polaków w związku z pandemią koronawirusa obawia się tylko problemów zdrowotnych, a 10% – jedynie kłopotów finansowych, spowodowanych np. redukcją wynagrodzenia, spadkiem liczby klientów czy utratą pracy. Aż dla 45% Polaków równorzędnymi zagrożeniami wywołanymi przez pandemię są zachorowanie i problemy finansowe.
Aż połowa naszych rodaków chce poczynić w następnych miesiącach oszczędności – zarówno na wydatkach związanych z codziennym życiem, jak i tych większych, dotyczących np. wakacyjnych wyjazdów czy prywatnej opieki medycznej, w tym stomatologicznej. Mniejsza liczba pacjentów bez wątpienia oznacza mniejsze przychody gabinetów dentystycznych. – Nikt nie jest dzisiaj skłonny do wydawania pieniędzy w takim samym stopniu, jak jeszcze dwa miesiące temu. Dla gabinetów stomatologicznych wyzwanie jest tym większe, że koszty obsługi pacjenta zwiększają się z obiektywnych przyczyn związanych chociażby z dodatkowym zabezpieczeniem – mówi Jakub Czarzasty, prezes MediRaty.
Paydent – nowoczesny system płatności odroczonych
Na potrzeby zarówno lekarzy dentystów, ale i pacjentów – związane z funkcjonowaniem w nowej rzeczywistości – starają się odpowiadać również dostawcy usług finansowych. Szczególną popularnością zaczynają się cieszyć wszelkie usługi odraczania płatności. Dla klientów prywatnych gabinetów dedykowana jest usługa Paydent, oferowana przez MediRaty. – Paydent umożliwia błyskawiczne odroczenie płatności za wizytę w kwocie od 100 zł do 5 000 zł nawet o 30 dni z możliwością rozłożenia spłaty na 4 lub 12 rat, gdy zajdzie taka potrzeba. Usługa odroczenia płatności została wdrożona już w ponad 100 gabinetach i dzięki intuicyjnemu systemowi obsługi z poziomu recepcji natychmiast stała się stałym elementem obsługi pacjenta. Do dokonania transakcji wystarczy dostęp do systemu w recepcji gabinetu a po stronie pacjenta – smartfon z dostępem do Internetu – dodaje Czarzasty.
Dołączenie przez gabinet do systemu jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę internetową http://paydent.pl/dla-gabinetow/ i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Na wskazany adres trafi umowa, którą należy podpisać i odesłać. Oprócz zwiększania obrotów gabinetu oraz budowania grona zadowolonych, lojalnych pacjentów, dużym atutem systemu Paydent jest zwrotna opłata za wdrożenie w gabinecie oraz bezpłatne wsparcie marketingowe dla praktyki stomatologicznej.
Warto pamiętać, że procedura odraczania płatności z perspektywy pacjenta również jest mało skomplikowana – może z niej skorzystać każda osoba po ukończeniu 25. roku życia, po weryfikacji tożsamości, z polskim obywatelstwem i zameldowaniem.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Rzecznik Praw Pacjenta opublikował raport dotyczący skarg pacjentów oraz prowadzonych w związku z tym postępowań w latach 2019-2021. We wszystkich obszarach ochrony zdrowia odnotowano znaczny wzrost zgłoszeń naruszeń praw pacjenta. W zakresie stomato...
Codzienna higiena jamy ustnej to podstawa dbania o zdrowie zębów i piękny uśmiech. Coraz więcej osób decyduje się ułatwić sobie to zadanie przy pomocy elektrycznych szczoteczek. Do wyboru mamy modele rotacyjne i szczoteczki soniczne. Pierwszy wariant...
FELG Dent i Vee nawiązały współpracę, dzięki której gabinety stomatologiczne zminimalizują koszty związane z niestawianiem się pacjentów na wizytach. W zwiększeniu lojalności pacjentów ma pomóc przyjazna obsługa telefoniczna wspierana przez sztuczną ...
Terminal w gabinecie dentystycznym to niezbędne narzędzie, które rewolucjonizuje sposób funkcjonowania branży stomatologicznej. Dzięki zastosowaniu zaawansowanych technologii, terminale umożliwiają szybką i bezproblemową obsługę pacjentów. W niniejsz...
W obliczu ogromnych problemów z zaopatrzeniem niemieckich gabinetów stomatologicznych w niezbędne materiały, Federalne Zrzeszenie Lekarzy Stomatologów w liście otwartym wezwało ministra zdrowia Karla Lauterbacha do podjęcia działań, które zakończą ob...
Od kilku miesięcy gotowe jest zarządzenie zwiększające wyceny świadczeń stomatologicznych, m.in. w zakresie stomatologii zachowawczej i chirurgii. NFZ wciąż go jednak nie opublikował, więc tak naprawdę nie wiadomo, czy i kiedy wejdzie w życie. Tymcza...
Wojewódzki oddział Narodowego Funduszu Zdrowia w Zielonej Górze poinformował, że z końcem czerwca wygasły trzy umowy na leczenie stomatologiczne w regionie. Jak czytamy w komunikacie, 30 czerwca 2022 r. wygasły umowy na udzielanie świadczeń stomatol...
– W gabinecie współpracuję ze specjalistą ortodoncji i to on prowadzi kompleksowe leczenie ortodontyczne moich pacjentów, ale jeśli mamy do czynienia z nieskomplikowanymi przypadkami, takimi jak stłoczenia czy przechylenia zębów, system Invisalign Go...
Kilka dni temu NFZ poinformował, że od 1 kwietnia do końca 2022 r. m.in. do poradni POZ i gabinetów lekarzy specjalistów trafi dodatkowo ponad 600 mln zł. Wzrost finansowania ma osłabić skutki inflacji i zminimalizować efekt wyższych kosztów utrzyman...
Tylko w ciągu dwóch ostatnich miesięcy wojewódzki oddział Narodowego Funduszu Zdrowia w Łodzi poinformował o dziesięciu rozwiązanych umowach przez gabinety stomatologiczne udzielające dotąd świadczeń zdrowotnych finansowanych przez NFZ. 30 czerwca 2...
Po kilku miesiącach oczekiwania weszło w życie zarządzenie prezesa NFZ-u wprowadzające nową wycenę świadczeń stomatologicznych m.in. z zakresu stomatologii zachowawczej, chirurgii stomatologicznej i periodontologii. W przypadku stomatologii zachowawc...