Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele
– W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi – mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju praktyk stomatologicznych.
Dodaje, że szkolenia w tym zakresie także zmieniają się z upływem lat i wskutek tego, jak rozwija się stomatologia. Dziś nawet na szkoleniach z kompetencji miękkich mówi się np. o możliwościach skanerów wewnątrzustnych i tego, jak wykorzystać to narzędzie w rozmowie z pacjentem.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Pacjenci korzystający ze wspomaganego sztuczną inteligencją systemu zdalnego monitorowania DentalMonitoring są bardzo zadowoleni z możliwości, jakie daje to narzędzie. Doceniają m.in. wygodę i oszczędność czasu, zauważają, że pomaga im ono stosować s...
W epoce postpandemicznej świadomość znaczenia transmisji zakażeń w populacji i wykrywalność czynników zakaźnych będzie teraz o wiele większa niż wcześniej – ocenił prof. Leszek Szenborn, od środy członek Rady ds. COVID-19. Do głównych zadań powołane...
W Wielkiej Brytanii tysiące dzieci w wieku szkolnym uczestniczą w bezpłatnych badaniach stanu zdrowia jamy ustnej. To wynik akcji zorganizowanej przez Dental Wellness Trust – organizację charytatywną, która już od 2011 roku z pomocą stomatologiczną d...
Stowarzyszenie Twórców Oprogramowania Rynku Medycznego wystąpiło do ministra zdrowia z pismem, w którym twierdzi, że ustalony przez resort termin rozpoczęcia raportowania zdarzeń medycznych i wymiany EDM - zaplanowany oficjalnie na 1 lipca br. - jest...
Praca lekarza stomatologa nie byłaby możliwa bez odpowiedniej aparatury, instrumentarium i materiałów. Pomijając profesjonalizm każdego praktyka, jego wiedzę i doświadczenie zawodowe, jakość oraz możliwości stosowanej w gabinecie aparatury mają bezpo...
W ostatni weekend brytyjski serwis stomatologiczny Dentistry.co.uk podjął istotny temat, jakim jest komunikacja w gabinecie dentystycznym – zarówno z pacjentami, jak i pozostałymi członkami zespołu. W artykule wyjaśniono m.in. jak umiejętności w tym ...
Chociaż liczba chorych na COVID-19 wyraźnie spadła, to ze względu na specyfikę tej choroby potrzebne jest utrzymanie rehabilitacji części ozdrowieńców - powiedział PAP prof. Jan Szczegielniak, krajowy konsultant w dziedzinie fizjoterapii. Profesor J...
- Błędy w sztuce zdarzają się bardzo rzadko. Roszczenia pacjentów nader często dotyczą po prostu niewłaściwej komunikacji. My mamy swoje ograniczenia, zarówno czysto ludzkie, jak i materiałowe czy technologiczne, ale kluczem jest to, żeby pacjent to ...
W ubiegłym miesiącu Światowa Organizacja Zdrowia dodała do "Listy leków podstawowych" (WHO Model Lists of Essential Medicines) cement szkło-jonomerowy i fluorek srebra diaminy, które są stosowane w stomatologii. Tym samym potwierdziła, że profilaktyk...
W środę 23 listopada o godzinie 19:30 zapraszamy na kolejny webinar organizowany przez firmę Align Technology. Tematem wydarzenia będą korzyści wynikające z prawidłowo prowadzonej komunikacji między gabinetem a laboratorium dentystycznym. Niezrozumi...
W raporcie kampanii Bite Back 2030 wykazano jak wiele dostępnych na brytyjskim rynku produktów spożywczych i napojów nie spełnia aktualnych zaleceń odnośnie zawartości cukru. Dość powiedzieć, że 57% wszystkich badanych produktów ma wysoką zawartość t...