Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

Publikacja:
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

– W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi – mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju praktyk stomatologicznych.

Dodaje, że szkolenia w tym zakresie także zmieniają się z upływem lat i wskutek tego, jak rozwija się stomatologia. Dziś nawet na szkoleniach z kompetencji miękkich mówi się np. o możliwościach skanerów wewnątrzustnych i tego, jak wykorzystać to narzędzie w rozmowie z pacjentem.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Najważniejsze w rozmowie lekarza z pacjentem to … Lekarz

- Bardzo często lekarze dentyści rozmawiając z pacjentami mówią o rozwiązaniach. Warto natomiast rozmawiać o efekcie, a nie rozwiązaniach - mówi w rozmowie z Dentonetem Mariusz Oboda, trener rozwoju praktyk stomatologicznych. ...

pilniki soniczne
Endostar Spreader Sonic Files - jedno narzędzie, wiele zastosowań Lekarz

Szerokie zastosowanie pilników sonicznych Endostar Spreader Sonic Files sprawia, że są to niezwykle przydatne instrumenty w każdym gabinecie stomatologicznym.Endostar Spreader Sonic Files powstały jako narzędzia służące do poprawy irygacji i dezynfek...

Leczenie kanałowe na jednej wizycie - Dentonet.pl
Jak trzeba rozmawiać z pacjentem "antyendodontycznym"? Lekarz

"Panie doktorze, czy to prawda, że leczenie kanałowe jest groźne dla zdrowia?" – co lekarz dentysta powinien odpowiedzieć pacjentowi na tak postawione pytanie? Tego dowiedzą się uczestnicy sesji "Netflix vs. Evidence Based Dentistry" podczas 3. Kongr...

ROZWIŃ WIĘCEJ
dr Nawrocki - Dentonet.pl
"Użycie laserów zmieniło wiele moich protokołów postępowania" Lekarz

Z dr. Michałem Nawrockim M.Sc. – wykładowcą I Konferencji Dentonet Online – rozmawia Tomasz Hankiewicz. Panie Doktorze, w których specjalnościach stomatologicznych lasery znajdują obecnie najszersze zastosowanie? Dr Michał Nawrocki: Stomatologia je...

Paweł Strzelec - Dentonet.pl
Dlaczego nie warto negocjować z pacjentem? [video] Lekarz

- Zdarzają się przypadki, że pacjenci wracają do gabinetu stomatologicznego z żądaniami zwrotu kosztów leczenia, twierdząc, że doszło do błędu lub powikłania. Przestrzegam przed negocjowaniem z pacjentem - mówi w rozmowie z Dentonetem mec. Pawe...

Marzena Dominiak
"Pacjentem zajmują się całe zespoły stomatologiczne" Asysta

- Do tej pory PTS było organizacją skupiającą lekarzy. Patrząc jednak na rozwój współczesnej stomatologii widać, że teraz zdrowiem pacjenta zajmują się całe zespoły stomatologiczne - mówi prof. Marzena Dominiak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomat...

pacjent na fotelu
Zbyt wiele informacji może zdemotywować pacjenta? Lekarz

Nie tylko aspekty czysto medyczne wpływają na to, czy pacjent zdecyduje się na długotrwałe leczenie w danym gabinecie. - Pierwsza wizyta nowego pacjenta w klinice to bardzo ważny moment. Ocenia on kontakt z recepcją, lekarzem. Wpływa na niego atmosfe...

NFZ - Dentonet.pl
NFZ obiecuje "prosty język" w komunikacji z pacjentem Pacjent

Bez urzędniczej nowomowy, za to w przyjaznej atmosferze w zrozumiałej formie. Taką komunikację z pacjentami deklaruje Narodowy Fundusz Zdrowia. Jego przedstawiciele podpisali właśnie - tu cytat - deklarację stosowania prostego języka w relacjach z pa...

edm
Wdrożenie EDM od 1 lipca - wciąż wiele niewiadomych Lekarz

Stowarzyszenie Twórców Oprogramowania Rynku Medycznego wystąpiło do ministra zdrowia z pismem, w którym twierdzi, że ustalony przez resort termin rozpoczęcia raportowania zdarzeń medycznych i wymiany EDM - zaplanowany oficjalnie na 1 lipca br. - jest...

Ewa Pawłowska - Dentonet.pl
RODO w gabinecie? "Wiele spraw ułatwia" [video] Lekarz

Przepisy o RODO, tak często krytykowane przez przedsiębiorców z  różnych branż, mogą być w gabinetach stomatologicznych bardzo pomocne. Wiele spraw porządkują, ułatwiają i wyjaśniają. – RODO jest często odbierane negatywnie. Ja jestem po zupełnie dru...