Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

Publikacja:
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele

– W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi – mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju praktyk stomatologicznych.

Dodaje, że szkolenia w tym zakresie także zmieniają się z upływem lat i wskutek tego, jak rozwija się stomatologia. Dziś nawet na szkoleniach z kompetencji miękkich mówi się np. o możliwościach skanerów wewnątrzustnych i tego, jak wykorzystać to narzędzie w rozmowie z pacjentem.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

zdrowa zywnosc
Wielka Brytania: o wiele za słodka "zdrowa" żywność Asysta

W raporcie kampanii Bite Back 2030 wykazano jak wiele dostępnych na brytyjskim rynku produktów spożywczych i napojów nie spełnia aktualnych zaleceń odnośnie zawartości cukru. Dość powiedzieć, że 57% wszystkich badanych produktów ma wysoką zawartość t...

Macin Szerszen 2
Komunikacja z pacjentem z perspektywy protetyka Lekarz

– Dobra komunikacja z pacjentem jest nad wyraz ważna, szczególnie z perspektywy protetyka stomatologicznego. Często jest tak, że to właśnie protetyk prowadzi leczenie holistyczne i to on determinuje każdy kolejny krok terapii, kieruje do endodonty, c...

implantolodzy
Komunikacja z pacjentem w leczeniu implantologicznym Lekarz

- Błędy w sztuce zdarzają się bardzo rzadko. Roszczenia pacjentów nader często dotyczą po prostu niewłaściwej komunikacji. My mamy swoje ograniczenia, zarówno czysto ludzkie, jak i materiałowe czy technologiczne, ale kluczem jest to, żeby pacjent to ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
stomatologia NHS6
Stomatologia NHS w Southampton: „Jest jeszcze wiele do zrobienia” Lekarz

Mimo zapowiedzi kolejnych programów naprawczych i przejęcia władzy przez Partię Pracy (postrzeganą jako formacja bliższa problemom zwykłych obywateli), wciąż nie widać radykalnych zmian w dostępie mieszkańców Wielkiej Brytanii do bardziej przystępneg...

umiejetnosci komunikacyjne
Dentysto, czy komunikacja to twoja mocna strona? Lekarz

W ostatni weekend brytyjski serwis stomatologiczny Dentistry.co.uk podjął istotny temat, jakim jest komunikacja w gabinecie dentystycznym – zarówno z pacjentami, jak i pozostałymi członkami zespołu. W artykule wyjaśniono m.in. jak umiejętności w tym ...

komunikacja z pacjentem
Efektywna komunikacja z pacjentem w praktyce stomatologicznej Lekarz

W gabinecie stomatologicznym skuteczna komunikacja z pacjentem jest równie istotna, jak najwyższe kompetencje kliniczne. To właśnie sposób, w jaki rozmawiamy, słuchamy i reagujemy, buduje zaufanie, lojalność oraz komfort pacjenta, przekładając się na...

komunikacja z pacjentem2
Komunikacja medyczna z pacjentem – bezpłatny kurs CMKP Lekarz

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego zaprasza lekarzy, lekarzy dentystów oraz inne osoby związane zawodowo z ochroną zdrowia na bezpłatny kurs online z zakresu praktycznej komunikacji medycznej z pacjentem. Odbędzie się on w dniach 25-26 maja. ...

iTero ElementTM 5D grafika artykul v4logo
Skaner wewnątrzustny iTero – jedno urządzenie, wiele zastosowań Lekarz

Praca lekarza stomatologa nie byłaby możliwa bez odpowiedniej aparatury, instrumentarium i materiałów. Pomijając profesjonalizm każdego praktyka, jego wiedzę i doświadczenie zawodowe, jakość oraz możliwości stosowanej w gabinecie aparatury mają bezpo...

USA   2
Raport: Amerykanie i higiena jamy ustnej – wiele do zrobienia Lekarz

Codzienna, konsekwentna domowa pielęgnacja ma ogromny wpływ na stan zdrowia jamy ustnej. O tym, na ile skutecznie dbają o nią Amerykanie powyżej 18. roku życia, mówi raport informacyjny YouGov Profiles, który został opublikowany w dniu 21 stycznia. ...

komunikacja w gabinecie stomatologicznym
Komunikacja z pacjentem równie ważna jak efekt leczenia? Lekarz

Efektywna komunikacja lekarza z pacjentem jest istotnym elementem wysokiej jakości opieki stomatologicznej, bezpośrednio wpływającym na doświadczenia pacjentów i wyniki leczenia. Jednak nawet w znakomicie funkcjonującym gabinecie dentystycznym łatwo ...