Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Strona internetowa gabinetu stomatologicznego

Publikacja:
Strona internetowa gabinetu stomatologicznego

Strona internetowa gabinetu stomatologicznego

Zdobywanie coraz wyższej pozycji w rankingach Google jest bardziej opłacalne niż pojedyncze reklamy Twojej strony w Internecie. Co zrobić, by strona zdobywała coraz wyższe noty w rankingach wyszukiwarki Google? Oto 5 praktycznych wskazówek.

Bądź cierpliwy – cierpliwość w pozycjonowaniu strony to podstawa, nie zniechęcaj się tym, że efektów nie widać od razu. Jeśli dobrze opracujesz strategię strony, jej kontent oraz słowa kluczowe-  Twoje miejsce w rankingach będzie rosło z miesiąca na miesiąc, kwartału na kwartał i roku na rok. Im dłużej strona będzie działać (istnieć w Internecie) tym powoli będziesz zajmować coraz wyższe miejsce.

Bądź wytrwały – korzyści ze strony internetowej uzyskasz dopiero po dłuższym czasie. Jeśli Twoja strona jest dobrze zoptymalizowana, czyli zawiera oryginalne treści, zdjęcia, jest skoordynowana z portalami społecznościowymi oraz konsekwentnie pozycjonowana na pewne frazy –  osiągniesz sukces. W końcu Twoja strona pojawi się na szczycie rankingów Google na podane frazy, które powinny być celem strategii marketingowej treści. Jeśli będziesz wytrwały i konsekwentny, pierwszy rok przyniesie już pewne sukcesy, drugi będzie lepszy, a trzeciego Twoja strona naprawdę wystartuje i osiągnie czołową pozycję w rankingach Google na bardzo wiele fraz.

Analizuj dane – w celu analizy ruchu na stronie oraz pozyskania informacji ,czego twoi potencjalni czytelnicy szukają w Internecie i jakie frazy wpisują w wyszukiwarkę Google by to znaleźć, skorzystaj z dwóch narzędzi Google Analytics oraz Google Adwords. Pierwsze narzędzie pokaże ci statystyki, czyli np. ile osób odwiedza stronę w danym momencie i w jakich godzinach, drugie narzędzie odpowie na pytania, jakich fraz używają najczęściej czytelnicy, by znaleźć informacje na dany temat. Mając tę wiedzę, możesz poszukiwane frazy zastosować na swojej stronie wpisując tzw. tagi do tekstów o danej tematyce. Analizując dane zwróć uwagę na swoje mocne i słabe strony i zastosuj poprawki strategii ruchu w kierunku swoich celów.

Opracuj strategiczne słowa kluczowe – strategiczne słowa kluczowe dla blogów, stron, oraz witryn są bardzo ważne. Zdecyduj się więc na frazy kluczowe, które będą pracować na sukces Twojej strony.

Ostatnia rada – przeczytaj jeszcze raz pierwszą, najważniejsza jest cierpliwość, sukcesu nie oczekuj po 6 miesiącach działania strony w Internecie. Twoja pozycja w rankingach Google będzie rosła naprawdę powoli, to trochę tak jak z dobrą dietą, nie można stracić w ciągu miesiąca 50 kg, ale osiągając małe sukcesy będziesz widział, że Twój wysiłek się opłaca, a strategia działa w dobrym kierunku.

Więcej na temat marketingu stron internetowych przeczytaj w "Naszym Poradniku".

KL


POWIĄZANE ARTYKUŁY

sukces gabinetu
„Cisi zabójcy” sukcesu gabinetu stomatologicznego Lekarz

W najnowszym odcinku podcastu serwisu DrBicuspid.com wystąpił doktor prawa Alex Nottingham, założyciel i dyrektor generalny All-Star Dental Academy, który mówił o „cichych zabójcach” w gabinecie stomatologicznym – problemach, które niejednokrotnie po...

menedzer gabinetu
Czy warto zatrudnić menedżera gabinetu stomatologicznego? Lekarz

Prowadzenie gabinetu stomatologicznego to działalność zarówno medyczna, jak i biznesowa. Choć pacjent widzi głównie fotel, lampę i lekarza w masce, to za kulisami dzieje się znacznie więcej: zarządzanie zespołem, organizacja pracy rejestracji, kontro...

ROZWIŃ WIĘCEJ
wyrok1
Z gabinetu stomatologicznego do celi na 2,5 roku Lekarz

Lekarz stomatolog z amerykańskiego stanu Illinois wkrótce trafi na 2,5 roku do więzienia federalnego po tym, jak w nieuczciwy sposób uzyskał kwotę 1,2 miliona dolarów na leczenie, które nie zostało przez niego przeprowadzone. Oskarżony przyznał się d...

koszty zalozenia gabinetu
Niemcy: wzrosły koszty założenia gabinetu stomatologicznego Lekarz

Z analizy przeprowadzonej przez Deutsche Apotheker- und Ärztebank (apoBank) – bank udzielający wsparcia osobom otwierającym gabinety lekarskie – wynika, że średnia cena założenia indywidualnej praktyki stomatologicznej w Niemczech w ubiegłym roku wzr...

Romident 2
Lokalizacja gabinetu stomatologicznego – dlaczego jest ważna? Lekarz

Wybór lokalizacji gabinetu stomatologicznego to jedna z najważniejszych decyzji, jaką musi podjąć lekarz dentysta rozpoczynający pracę na własny rachunek. Lokal przeznaczony na gabinet musi nie tylko spełniać szereg wymogów technicznych, ale również ...

komunikacja z pacjentem3
Rola komunikacji w rozwoju gabinetu stomatologicznego Lekarz

Skuteczna komunikacja w praktyce stomatologicznej to jeden z kluczowych czynników prawidłowego funkcjonowania gabinetu jako przedsiębiorstwa, a zarazem warunek dalszego rozwoju. Temat ten przybliża brytyjski portal Dentistry.co.uk. W świecie stomato...

opinie pacjentow
Opinie pacjentów a marketing gabinetu stomatologicznego Lekarz

Świadectwa pacjentów, zarówno te wyrażane słownie, jak i publikowane w Internecie, mogą być dla stomatologów źródłem satysfakcji, potwierdzeniem słuszności obranej drogi zawodowej, ale też powodem obaw i problemów – także takich, na które dentyści w ...

Instagram
Instagram gabinetu stomatologicznego – jak go prowadzić? Lekarz

Niezależnie od naszych osobistych odczuć w stosunku do mediów społecznościowych, wielu naszych obecnych i potencjalnych pacjentów jest aktywnych na Instagramie lub pod wpływem tych, którzy tam już są. W brytyjskim portalu Dentistry.co.uk Shaz Memon, ...

kradziez
USA: z gabinetu stomatologicznego... do więzienia Lekarz

Mieszkanka stanu Pensylwania (USA) została skazana na karę więzienia za kradzież prawie 100 tys. dolarów z gabinetu stomatologicznego oraz restauracji, w których pracowała. 59-latka ukradzione pieniądze przeznaczała na… wakacyjne wyjazdy. Kimberly ...

blog gabinetu
Skuteczny blog gabinetu stomatologicznego – czyli jaki? Lekarz

Blog to narzędzie, które może efektywnie wspierać działania prowadzone przez każdą firmę. Nie inaczej jest w przypadku praktyk dentystycznych. Jeżeli chcesz zainteresować swoją ofertą potencjalnych pacjentów i przekonać ich do wizyty w swoim gabineci...