7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm
7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm
Podczas tegorocznych targów stomatologicznych Krakdent już po raz siódmy odbyła się akcja charytatywna Dentopomoc, w ramach której wystawcy wsparli wychowanków domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski. W akcję zaangażowało się 20 firm.
Akcja Dentopomoc ma za zadanie wspomóc dzieci z domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski w zakresie higieny oraz zdrowia jamy ustnej. Chętni wystawcy mogą przekazać dla najmłodszych środki i akcesoria do higieny jamy ustnej bądź zaoferować placówkom przeglądy stomatologiczne czy leczenie dla ich podopiecznych. W poprzednich edycjach – dzięki zaangażowaniu wystawców – udało się zebrać m.in. pasty do zębów, szczoteczki o bajkowych kształtach, płyny do płukania ust, nici dentystyczne, pudełeczka na mleczaki, książeczki dla „Dzielnych Pacjentów”, zegary piaskowe odmierzające czas mycia zębów, gry edukacyjne, zegarki oraz breloki, a także darmowe przeglądy zębów. To dzięki tym darom setki dzieci otrzymały opiekę higieniczną w zakresie jamy ustnej i wiarę w to, że dentysty nie trzeba się bać.
W tym roku w akcję Dentopomocy zaangażowało się 20 firm:
• ApolDent
• Colgate-Palmolive
• Coltene/Whaledent Vertriebsservice und Marketing
• Wydawnictwo Czelej
• Bestom Dentonet.pl
• Ecolab
• Pierre Fabre Medicament Polska
• GC Europe
• HappyDental
• Orkla Care
• Lemix-Kursy
• MakroMed
• MediaFlor
• NevaDent
• Towarzystwo Przemysłowo-Handlowe POL-INTECH
• Prestige-Dent
• Prodenmed
• QuadroStom
• Oxnet
• Reha Fund
Podczas targów Krakdent 2016 zaprezentowaliśmy odnowioną stronę portalu Dentonet.pl, który świętował wówczas 15-lecie istnienia. Twórcy Dentonetu zaprosili wszystkich gości do „Podróży do przyszłości” wehikułem czasu z filmu „Back to the Future”. Jak to wyglądało? Tym razem także zapraszamy do podróży w czasie, ale dużo krótszej. Zobaczmy jeszcze raz, jak zaprezentował się Dentonet na targach Krakdent 2016.
AF
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Zakończenie roku szkolnego to czas podsumowań wyników szkolnych, ale także realizacji kolejnej edycji programu edukacyjnego "Dziel się uśmiechem". Dzięki 8. już odsłonie inicjatywy kolejne tysiące uczniów z całej Polski poznało 4 kroki dla zdrowych i...
Pod koniec roku wielu polskich lekarzy dentystów zaczyna już planować swoją wizytę w Kolonii – na odbywającym się na wczesną wiosnę International Dental Show. Największe na świecie wydarzenie targowe branży stomatologicznej odbędzie się – już po raz ...
Już po raz 6. firma Marrodent organizuje w Polsce akcję Practice Pink, która jest międzynarodową inicjatywą charytatywną firmy Henry Schein. Do akcji mogą dołączyć wszyscy profesjonaliści z branży stomatologicznej – 5% ze sprzedaży wybranych, oznaczo...
Kajetan to pacjent, który od 20 lat skutecznie miga się od wizyt u dentysty. Efekt jest oczywisty – próchnica! Kajetan był ostatnio widziany na terenie Targów w Krakowie. Na kolejną akcję specjalną rusza więc agent Trzon. James Trzon. Wokół tej zaba...
Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych - dołącz do tego grona, a pakiet produk...
Z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna, 11. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, realizowanego przez Mars oraz Polski Czerwony Krzyż. Celem inicjatywy jest edukacja dzieci z klas 0-3 szkół podstawowych z całej Polski w zakresie prawid...
Dostęp do dedykowanej zamkniętej grupy na Facebooku, pakiet produktów do przetestowania, możliwość dyskutowania i wymiany poglądów z koleżankami po fachu – to tylko kilka korzyści, jakie czekają na uczestniczki programu Ekspertki Sensodyne, organizow...
Trwa kolejna edycja akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela znanych na całym świecie marek produktów do higieny jamy ustnej, takich jak Sensodyne, Parodontax i Corega. Do programu dołączyło już ponad 1600 higienistek st...
Płaca minimalna od 2015 r. wzrosła ponad dwukrotnie. W 2024 r. nastąpią kolejne dwie podwyżki, łącznie prawie o 20% – pierwsza stała się faktem 1 stycznia, druga będzie miała miejsce w lipcu. Choć najniższą krajową otrzymuje tylko co dziesiąty zatrud...
Ponad 6 tys. uczniów klas pierwszych wrocławskich szkół podstawowych otrzyma soniczne szczoteczki do mycia zębów z wygrawerowanymi imionami. Akcję realizuje miasto Wrocław we współpracy z Fundacją Smile Together. Jak informuje wrocławski magistrat, ...
6 marca rozpoczęła się druga edycja akcji zdrowotno-edukacyjnej „Rozdajemy uśmiechy na zdrowie” organizowana wspólnie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne we współpracy z firmami Septodont oraz enel-med stomatologia. Dzięki przekazanemu przez Se...