Strona internetowa gabinetu: Przykuj uwagę pacjenta
Strona internetowa gabinetu: Przykuj uwagę pacjenta
Kiedy odwiedzamy strony internetowe w poszukiwaniu usług, bardzo szybko tworzymy opinie i wyrabiamy sobie zdanie czy dany usługodawca jest dobry czy też nie. Według prezesa Chartbeat, firmy tworzącej oprogramowanie do analityki ruchu internetowego, czas w którym wyrabiamy sobie opinie o usługodawcy poprzez jego stronę internetową to zaledwie 15 sekund. W ciągu tego czasu witryna internetowa Twojej firmy albo przyciąga potencjalnego klienta, albo szuka on innego usługodawcy.
Aby więc zostać docenionym przez konsumentów masz bardzo mało czasu. Na Twojej stronie internetowej mogą jednak znaleźć się informacje, które poważnie zwiększą szanse na sukces. Pierwsza rzecz o której musisz pamiętać to ta że marketing jest bardzo różnorodny w zależności mediów z jakich korzystasz. Inna strategia będzie, zatem dotyczyć Twojego bloga, profilu na portalu społecznościowym lub strony www.
Skuteczna strona internetowa oferuje konsumentom lekkostrawne informacje. Strona powinna także być przejrzysta tak by łatwo było znaleźć na niej potrzebne szczegóły dotyczące praktyki. Klient – pacjent nie powinien zastanawiać się gdzie kliknąć – strona musi prowadzić go sama. Czego zatem poszukują pacjenci i jakie treści powinny być najbardziej wyeksponowane? Oto one.
Informacje finansowe – to jedna ze spraw, która najbardziej interesuje konsumenta. Ile w danej praktyce stomatologicznej zapłaci za zabieg. W ten sposób klient – pacjent porównuje oferty na rynku. Nie powinniśmy, więc na naszych stronach internetowych unikać informacji o kosztach usług dentystycznych. Wbrew pozorom może to bardzo pomóc w zdobyciu klienta, pokazać, że konkretnie podchodzimy do wykonywanych przez nas usług.
Referencje – klient – pacjent na stronie internetowej będzie poszukiwał referencji, czyli potwierdzenia, że wybrał dobrego dentystę. Postaraj się więc o pozytywne referencje od Twoich stałych pacjentów i zamieść je w widocznym miejscu na stronie internetowej Twojej praktyki. Pomocne jest także dodanie, jeśli się na to zgodzą, zdjęć pacjentów, którzy wyrazili swoją opinię.
Zdjęcia Twojej praktyki – w trzeciej kolejności klienta – pacjenta interesuje jak wygląda Twoja praktyka stomatologiczna. Jakim sprzętem dysponujesz. Na stronie internetowej warto zatem zamieścić profesjonalne zdjęcia zespołu lekarskiego oraz wnętrza samej praktyki.
Dane kontaktowe – tej informacji pacjent będzie szukał dopiero wtedy, kiedy trzy omówione wcześniejsze czynnik zrobią na nim dobre wrażenie. Dane te powinny jednak być precyzyjnie przedstawione na stronie: aktualny numer telefonu, email, sposób rezerwacji wizyty, mapa dojazdu do praktyki.
KL
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Z roku na rok rośnie zainteresowanie pacjentów leczeniem wad zgryzu. Coraz częściej zdają sobie oni sprawę, że jest to problem zarówno estetyczny, jak i zdrowotny (m.in. choroba okluzyjna), a zatem trzeba go leczyć. Z drugiej strony, pacjenci chcą, a...
Brytyjskie Towarzystwo Higieny i Terapii Stomatologicznej (BSDHT) wezwało zespoły dentystyczne, aby zwracały pilną uwagę na objawy zaburzeń odżywiania występujące u pacjentów. Jak wykazują dostępne dane, liczba Brytyjczyków cierpiących na eating ...
W wykładzie zaprezentowanym podczas Mazowieckich Spotkań Stomatologicznych 2024 prof. dr hab. n. med. Andrzej Wojtowicz – specjalista chirurgii stomatologicznej, implantolog, jeden z pionierów implantologii w Polsce, kierownik Zakładu Chirurgii Stoma...
Polskie Towarzystwo Stomatologiczne ostrzega, że w sieci od kilku dni dostępna jest strona internetowa podszywająca się pod oficjalny serwis PTS-u. Na łudząco podobnej witrynie promowane są licówki. Jak czytamy w komunikacie na stronie PTS-u, na jed...
W ostatni weekend brytyjski serwis stomatologiczny Dentistry.co.uk podjął istotny temat, jakim jest komunikacja w gabinecie dentystycznym – zarówno z pacjentami, jak i pozostałymi członkami zespołu. W artykule wyjaśniono m.in. jak umiejętności w tym ...
Nietrudno zauważyć, że świat handlu detalicznego z każdym rokiem coraz bardziej przegrywa z zakupami dostępnymi online. Znacznie szersza oferta niż w tradycyjnych sklepach, szybkość transakcji i realizacji zamówienia, możliwość zwrotu nietrafionego z...
Prawidłowa higiena jamy ustnej jest kluczowym czynnikiem dla długoterminowej skuteczności leczenia implantologicznego. Zaniedbania w tym zakresie mogą mieć poważne skutki. – W najlepszym wypadku mogą one skutkować wystąpieniem zapalenia błony śluzo...
Zakupy online coraz częściej stają się alternatywą dla wizyty w sklepie; zmiany te dotykają również aptek. Czy apteka internetowa stanie się jedynym miejscem, w którym zakupimy leki, suplementy i środki higieny? Dlaczego zakupy przez internet mogą by...
Na co higienistka powinna zwrócić największą uwagę w instruktażu higieny jamy ustnej? – Najważniejszym aspektem jest kwestia uświadomienia pacjentowi, jaki jest jego prawdziwy poziom higieny jamy ustnej, czyli gdzie są obszary najczęściej pomijane, g...
Często zaniedbywana, a jednocześnie niezwykle istotna dla zdrowia jamy ustnej, szczoteczka do zębów odgrywa kluczową rolę w codziennej higienie. Wybór odpowiedniej może przyczynić się do utrzymania zdrowych zębów i dziąseł, zapobiegając poważnym prob...
Ciąża i karmienie piersią, choroby dziąseł, próchnica zębów, obnażone szyjki zębowe oraz ubytki pochodzenia niepróchnicowego – to tylko część przeciwwskazań do wybielania zębów, które musi wziąć pod uwagę higienistka stomatologiczna przeprowadzająca ...