Dentonet
ASYSTA
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Praca asysty
Higiena stomatologiczna
Edukacja
Wokół gabinetu
Warto wiedzieć
Asysdent2

Co musi się stać, by asystentka dostała podwyżkę?

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Co musi się stać, by asystentka dostała podwyżkę?

Co musi się stać, by asystentka dostała podwyżkę?

Podwyżka to drażliwy temat w każdym zawodzie. Wiele osób w pierwszej kolejności boi się, by nie stracić pracy i o wyższym wynagrodzeniu nawet nie wspomina. Asystentka stomatologiczna nie jest jednak w tym względzie na straconej pozycji i ma co najmniej kilka możliwości manewru.

Sama rozmowa zazwyczaj nie wystarcza. Istnieje jednak argument, który jest w stanie przekonać niemalże każdego szefa, by więcej płacił swojemu pracownikowi – o ile ten pomoże mu zwiększyć zyski lub zmniejszyć koszty działalności. A asystentka wiele może w tym zakresie zdziałać.

Co przemówi na twoją korzyść?
1. Świetna znajomość sprzętu, cen, rodzajów materiałów i firm, które je sprzedają. Jeśli pozyskasz wiedzę co, gdzie, za ile i u kogo kupić – na pewno zostanie to przez szefa docenione. Jeśli zajmiesz się składaniem zamówień i będziesz potrafiła znajdować w tym zakresie optymalne rozwiązania – przyczynisz się do zmniejszenia kosztów i oszczędności. Zdejmiesz tym samym z głowy szefa problem ze składaniem i monitorowaniem zamówień oraz przymnożysz mu dodatkowych środków.

2. Oszczędzaniu sprzyja także dobra organizacja pracy gabinetu. Jeśli będziesz w szybkim tempie przygotowywać stanowisko do przyjmowania pacjentów – zyskasz czas, by stomatolog mógł przyjąć ich więcej. Podobnie jest z dbałością o grafik – przypominanie o wizytach, czuwanie, by nie figurowały w nim „martwe dusze”, szybka reakcja na sytuacje, gdy pacjenci odwołują wizyty, sprawi, że lekarz nie będzie marnował czasu i pieniędzy.

3. Możesz zaproponować swojemu szefowi, że poprowadzisz stronę gabinetu na Facebooku – zadbasz o dobre zdjęcia placówki, będziesz informować o bieżących wydarzeniach, zmianach, nawiązywać relacje z pacjentami, wymyślać dla nich aktywności, promocje i konkursy. Możesz też spróboiwać wykreować na tej stronie swego szefa jako stomatologiczny autorytet. Facebook to świetne narzędzie marketingowe, które pozwala na pozyskiwanie nowych pacjentów i podtrzymanie relacji z dotychczasowymi.

4. Generalnie – wszelkie pomysły marketingowe, których efektem jest przyciągnięcie do gabinetu nowych pacjentów, są mile widziane. Warto również pamiętać o utrzymywaniu efektywnej komunikacji z aktualnymi pacjentami. Dobrze jest mieć świadomość, że asystentka jest wizytówką gabinetu stomatologicznego i jeśli nie przekona pacjentów do siebie – raczej nie pozyska ich do gabinetu. ("Ważne umiejętności komunikacyjne")

Mając takie argumenty w ręku – szefowi będzie trudno odmówić płacenia ci większej pensji. A jeśli mimo wszystko odmówi – zawsze pozostaje „argument ostatniej szansy” – sugestia, że konkurencja poszukuje przedsiębiorczych asystentek 🙂

BZ


POWIĄZANE ARTYKUŁY

asystowanie w endodoncji - Dentonet.pl
Asystowanie w endodoncji nie musi być nudne! Asysta

Czy praca asystentki lekarza dentysty wykonującego leczenie kanałowe musi być nudna? Nie musi! Dlaczego? I jak to osiągnąć? To temat jednego z wykładów podczas tegorocznej konferencji ASYSDENT. Wykład wygłosi dypl. hig. stom. Martyna Zawadka. ASYS...

Pierwszy webinar "Co stomatolog musi wiedzieć o hemostazie" już za nami Lekarz

- Mam przyjemność zaprezentować Państwu problemy hemostazy, z którymi możecie zetknąć się w swoich gabinetach stomatologicznych – mówiła do uczestników webinaru "Zdrowy uśmiech to nie wszystko? Co stomatolog musi wiedzieć o hemostazie" dr n. med. Mag...

"Każda treść publikowana w social mediach musi mieć wartość" Lekarz

– Social media to narzędzia, które pozwalają budować wizerunek lekarza dentysty zarówno w stosunku do pacjentów, jak i innych lekarzy – mówiła podczas sobotniego webinaru „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” lek. dent. Anna Kuśnierczak, znana również jako ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
testy na koronawirusa - Dentonet.pl
"Cały personel medyczny musi mieć powszechny dostęp do testów" Lekarz

Prezydium Naczelnej Rady Lekarskiej zaapelowało o jak najszersze zapewnienie dostępności testów na obecność SARS-CoV-2 personelowi medycznemu w kraju. – Dostępność do tych testów powinna być powszechna w odniesieniu do personelu medycznego uczestnicz...

środki ochrony dla asysty - Dentonet.pl
Pacjent z SARS-CoV-2 w gabinecie – jak musi chronić się asysta? Asysta

W wytycznych ministerstwa zdrowia dotyczących leczenia stomatologicznego w czasie pandemii koronawirusa znalazł się opis wymaganych środków ochrony dla zespołu stomatologicznego w przypadku leczenia pacjenta z podejrzeniem zakażenia SARS-CoV-2, w tra...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres