7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm
7. edycja akcji charytatywnej Dentopomoc: 20 zaangażowanych firm
Podczas tegorocznych targów stomatologicznych Krakdent już po raz siódmy odbyła się akcja charytatywna Dentopomoc, w ramach której wystawcy wsparli wychowanków domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski. W akcję zaangażowało się 20 firm.
Akcja Dentopomoc ma za zadanie wspomóc dzieci z domów dziecka i rodzin zastępczych z Małopolski w zakresie higieny oraz zdrowia jamy ustnej. Chętni wystawcy mogą przekazać dla najmłodszych środki i akcesoria do higieny jamy ustnej bądź zaoferować placówkom przeglądy stomatologiczne czy leczenie dla ich podopiecznych. W poprzednich edycjach – dzięki zaangażowaniu wystawców – udało się zebrać m.in. pasty do zębów, szczoteczki o bajkowych kształtach, płyny do płukania ust, nici dentystyczne, pudełeczka na mleczaki, książeczki dla „Dzielnych Pacjentów”, zegary piaskowe odmierzające czas mycia zębów, gry edukacyjne, zegarki oraz breloki, a także darmowe przeglądy zębów. To dzięki tym darom setki dzieci otrzymały opiekę higieniczną w zakresie jamy ustnej i wiarę w to, że dentysty nie trzeba się bać.
W tym roku w akcję Dentopomocy zaangażowało się 20 firm:
• ApolDent
• Colgate-Palmolive
• Coltene/Whaledent Vertriebsservice und Marketing
• Wydawnictwo Czelej
• Bestom Dentonet.pl
• Ecolab
• Pierre Fabre Medicament Polska
• GC Europe
• HappyDental
• Orkla Care
• Lemix-Kursy
• MakroMed
• MediaFlor
• NevaDent
• Towarzystwo Przemysłowo-Handlowe POL-INTECH
• Prestige-Dent
• Prodenmed
• QuadroStom
• Oxnet
• Reha Fund
Podczas targów Krakdent 2016 zaprezentowaliśmy odnowioną stronę portalu Dentonet.pl, który świętował wówczas 15-lecie istnienia. Twórcy Dentonetu zaprosili wszystkich gości do „Podróży do przyszłości” wehikułem czasu z filmu „Back to the Future”. Jak to wyglądało? Tym razem także zapraszamy do podróży w czasie, ale dużo krótszej. Zobaczmy jeszcze raz, jak zaprezentował się Dentonet na targach Krakdent 2016.
AF
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Dostęp do dedykowanej zamkniętej grupy na Facebooku, pakiet produktów do przetestowania, możliwość dyskutowania i wymiany poglądów z koleżankami po fachu – to tylko kilka korzyści, jakie czekają na uczestniczki programu Ekspertki Sensodyne, organizow...
6 marca rozpoczęła się druga edycja akcji zdrowotno-edukacyjnej „Rozdajemy uśmiechy na zdrowie” organizowana wspólnie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne we współpracy z firmami Septodont oraz enel-med stomatologia. Dzięki przekazanemu przez Se...
Płaca minimalna od 2015 r. wzrosła ponad dwukrotnie. W 2024 r. nastąpią kolejne dwie podwyżki, łącznie prawie o 20% – pierwsza stała się faktem 1 stycznia, druga będzie miała miejsce w lipcu. Choć najniższą krajową otrzymuje tylko co dziesiąty zatrud...
Kajetan to pacjent, który od 20 lat skutecznie miga się od wizyt u dentysty. Efekt jest oczywisty – próchnica! Kajetan był ostatnio widziany na terenie Targów w Krakowie. Na kolejną akcję specjalną rusza więc agent Trzon. James Trzon. Wokół tej zaba...
Trwa kolejna edycja akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela znanych na całym świecie marek produktów do higieny jamy ustnej, takich jak Sensodyne, Parodontax i Corega. Do programu dołączyło już ponad 1600 higienistek st...
Pod koniec roku wielu polskich lekarzy dentystów zaczyna już planować swoją wizytę w Kolonii – na odbywającym się na wczesną wiosnę International Dental Show. Największe na świecie wydarzenie targowe branży stomatologicznej odbędzie się – już po raz ...
Już po raz 6. firma Marrodent organizuje w Polsce akcję Practice Pink, która jest międzynarodową inicjatywą charytatywną firmy Henry Schein. Do akcji mogą dołączyć wszyscy profesjonaliści z branży stomatologicznej – 5% ze sprzedaży wybranych, oznaczo...
Ponad 6 tys. uczniów klas pierwszych wrocławskich szkół podstawowych otrzyma soniczne szczoteczki do mycia zębów z wygrawerowanymi imionami. Akcję realizuje miasto Wrocław we współpracy z Fundacją Smile Together. Jak informuje wrocławski magistrat, ...
Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych - dołącz do tego grona, a pakiet produk...
Zakończenie roku szkolnego to czas podsumowań wyników szkolnych, ale także realizacji kolejnej edycji programu edukacyjnego "Dziel się uśmiechem". Dzięki 8. już odsłonie inicjatywy kolejne tysiące uczniów z całej Polski poznało 4 kroki dla zdrowych i...
Z nowym rokiem szkolnym ruszyła kolejna, 11. edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, realizowanego przez Mars oraz Polski Czerwony Krzyż. Celem inicjatywy jest edukacja dzieci z klas 0-3 szkół podstawowych z całej Polski w zakresie prawid...