Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Vee Health Suite: sztuczna inteligencja wspiera pracę recepcji

Publikacja:
Vee Health Suite: sztuczna inteligencja wspiera pracę recepcji

Vee Health Suite: sztuczna inteligencja wspiera pracę recepcji

Na targach Warsaw Dental Medica Show odbywających się w dniach 7–9 września 2023 roku w podwarszawskim Ptak Expo został premierowo zaprezentowany nowy moduł usługi Vee Health Suite – sztucznej inteligencji w obsłudze telefonicznej, dedykowanej branży medycznej, a stworzony przez Vee Care Sp. z o.o. (spółkę z grupy Vee S.A.).

Uruchomienie nowej usługi ma pozwolić placówkom medycznym na zwiększenie szybkości uzyskiwania informacji o odwoływanych i przekładanych wizytach, znaczące obniżenie kosztów realizacji procesu potwierdzania wizyt, a także zwiększenie liczby deklaracji składanych przez pacjentów oraz stopnia pewności co do tych deklaracji. Rozwiązanie skierowane jest do podmiotów dowolnej wielkości, a rozliczane jest w modelu abonamentowym, w którym klient nie ponosi żadnych opłat początkowych.

Automatyczna recepcjonistka „vee” jednocześnie obsługuje setki połączeń

Nowy moduł usługi Vee Health Suite zajmuje się kompleksową obsługą procesu potwierdzania terminów wizyt pacjentów, a więc ważnego problemu dotykającego branżę medyczną, w tym stomatologiczną. Oparta o autorską technologię sztucznej inteligencji, automatyczna recepcjonistka „vee” wykonuje setki jednoczesnych połączeń telefonicznych do pacjentów umówionych na wizyty wskazane w grafikach placówek.

Pacjenci odbierający telefon od „vee” w trakcie naturalnej i uprzejmej rozmowy mogą potwierdzić termin swojej wizyty, jak również poprosić o jej przełożenie lub odwołanie. W przypadku nieodebrania telefonu, „vee” będzie wielokrotnie ponawiać próby kontaktu z pacjentem, jednak nie częściej, niż co 3 godziny.

Komunikacja telefoniczna, która uznawana jest za najskuteczniejszą formę kontaktu z pacjentem rozszerzona jest w rozwiązaniu Vee Health Suite także o kanał SMS, pełniący funkcję uzupełniającą (tj. informowanie o przyczynie kontaktu, szczegółach zaplanowanej wizyty oraz możliwych metodach poinformowania o chęci jej odwołania). Pierwszy kontakt telefoniczny zakładany jest na 3 dni przed terminem wizyty, zaś ostatni na dzień przed lub w dniu wizyty.

Taki harmonogram realizacji połączeń ma na celu umożliwienie placówce jak najszybszego uzyskania informacji o odwołanych wizytach – dając recepcji czas na zapełnienie wolnego terminu inną wizytą. Placówka o odwołanych lub przekładanych przez pacjentów wizytach informowana jest natychmiast – zarówno poprzez panel Vee Health Suite, jak i powiadomienia SMS lub e-mail.

Ponad 300 prezentacji Vee Health Suite podczas Warsaw Dental Medica Show

Vee 2Rozwiązanie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników targów, co zostało potwierdzone przeprowadzeniem przez zespół Vee w ciągu trzech dni targów łącznie ponad 300 prezentacji produktu. Nawiązane kontakty pozwolą spółce Vee Care realizować współpracę zarówno z klientami z branży stomatologicznej, jak również z partnerami technologicznymi oraz dystrybutorami produktów i rozwiązań dla dentystów.

W najbliższych miesiącach spółka udostępni kolejny moduł Vee Health Suite, umożliwiający automatyczne odbieranie nawet do 100 jednoczesnych połączeń przychodzących na recepcję, a następnie określanie tematu rozmowy, pobieranie danych rozmówcy, przekierowywanie połączeń do wskazanych osób, udzielanie podstawowych informacji o placówce oraz zapisywanie i udostępnianie szczegółów rozmowy personelowi placówki.

Grupa Vee S.A. jest znana na rynku rozwiązań call center z wysokiej efektywności realizacji automatycznych kampanii wychodzących, wynikającej z unikalnego poziomu customer experience, wykorzystywania przełomowej technologii Brilliance oraz dużego doświadczenia w projektowaniu i optymalizacji procesów obsługi klienta w korporacjach m.in. z sektora medycznego, bankowego, ubezpieczeniowego i energetycznego.

W segmencie medycznym rozwiązania Vee umożliwiają klientom uzyskiwanie konkretnej deklaracji ze strony pacjentów na poziomie 75% ogółu potwierdzanych terminów wizyt. Obecnie Grupa obsługuje na zlecenie swoich klientów średnio ponad 610 tys. spraw miesięcznie, co przekłada się na wykonywanie około 3,3 mln prób połączeń w skali miesiąca.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja (AI) pomoże w radioterapii Lekarz

Naukowcy z Akademii Górniczo-Hutniczej będą wspierać lekarzy ze Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w opracowaniu nowoczesnej radioterapii. Leczenie ma być „szyte na miarę”, czyli dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. W diagnozie i leczeniu...

sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja pomaga w pracach nad antybiotykami Lekarz

Zespół prof. Ewy Szczurek z Uniwersytetu Warszawskiego z pomocą sztucznej inteligencji opracował nowe peptydy o obiecującym działaniu przeciwbakteryjnym. W trakcie prac badacze wykorzystali własne, nowatorskie rozwiązania z obszaru SI. Na łamach pis...

Jestem Protetykiem 2 2
Sztuczna inteligencja zaprojektuje korony protetyczne Lekarz

Naukowcy z Wydziału Stomatologii Uniwersytetu w Hong Kongu opracowali metodę wykorzystywania sztucznej inteligencji (z ang. Artificial Intelligence, AI) do projektowania i produkcji spersonalizowanych koron protetycznych o wyjątkowych właściwościach ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
sztuczna inteligencja w stomatologii1
Sztuczna inteligencja w stomatologii – coraz więcej zastosowań Lekarz

Ciągły rozwój sztucznej inteligencji (ang. artificial intelligence; AI) oznacza jej coraz szersze zastosowanie w różnych dziedzinach nauki, w tym także w stomatologii. O tym, w jaki sposób AI może wspierać – dziś i w przyszłości – pracę lekarza denty...

sztuczna inteligencja1
Sztuczna inteligencja (AI) określi punkty twarzoczaszki Lekarz

Sztuczna inteligencja (ang. artificial inteligence; AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie – zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Jak wynika z artykułu, który został opublikowany 6 marca, sztuczna inteligencja może być pomocna w precyzyjnym określan...

sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja pomoże rozpoznać zapalenie dziąseł Lekarz

Badacze z Hongkongu, Chin i Malezji przetestowali nowy model sztucznej inteligencji, która analizując zdjęcia wewnątrzustne pacjentów jest w stanie z dokładnością powyżej 90% rozpoznawać oznaki stanu zapalnego dziąseł. W ostatnim czasie badania nad ...

sztuczna inteligencja1
Sztuczna inteligencja pomoże wykryć chorobę przyzębia? Lekarz

Podczas kongresu EuroPerio10, zorganizowanego przez Europejską Federację Periodontologii (EFP) w Kopenhadze w dniach 15–18 czerwca, dr Muhammet Burak Yavuz przedstawił swoje rozwiązanie polegające na możliwości wykrywania choroby przyzębia na podstaw...

sztuczna inteligencja1
USA: sztuczna inteligencja przewidzi utratę zębów Lekarz

Zgodnie z wynikami badań opublikowanych w internetowym czasopiśmie naukowym PLOS One, sztuczna inteligencja (AI) może być pomocna w przewidywaniu ewentualnej utraty zębów u pacjenta. Algorytmy uwzględniające dane medyczne i czynniki społeczno-ekonomi...

artificial intelligence 6767502 1280
Sztuczna inteligencja pomoże wykrywać próchnicę Lekarz

Na dwóch uczelniach w Wielkiej Brytanii trwają badania nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w wykrywaniu próchnicy zębów i chorób dziąseł, a także wsparciu lekarza stomatologa w stawianiu prawidłowej diagnozy poprzez ułatwienie interpretacj...

sztuczna inteligencja
Sztuczna inteligencja zastąpi dentystę w diagnostyce? Lekarz

Mająca siedzibę w Hollywood firma Pearl opracowała oparty na sztucznej inteligencji system, który może diagnozować zmiany i choroby jamy ustnej... precyzyjniej niż lekarz dentysta. Oprogramowanie opracowane przez firmę Pearl jest rozwiązaniem dostęp...