Czy misje zmieniają? Mówi Katarzyna Błądek-Grzelczak
Czy misje zmieniają? Mówi Katarzyna Błądek-Grzelczak
Czy misje zmieniły Panią jako lekarza? To pytanie zadajemy dentystce z Łodzi, Katarzynie Błądek – Grzelczak, która wyjeżdżała do Iraku, Tanzanii, Papui-Nowej Gwinei i Gruzji.
Zobacz także inne materiały:
Irak. Moja pierwsza misja
Ważne dni na misjach
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Choć Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej oficjalnie obchodzony jest 20 marca, to tak naprawdę przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia organizowane w ramach kampanii „Polska mów aaa”. Inicjatorem kampanii „Polska mówi aaa” jest Polskie Towarzystwo ...
Choroby zębów i dziąseł to problem niemal 100% dorosłych Polaków. Do głównych przyczyn należą nieodpowiednia higiena jamy ustnej, brak czasu i nieregularne wizyty u stomatologów. Chcąc promować zdrowe nawyki i edukację w tym obszarze, w ramach obchod...
Dla pacjentów głównymi zaletami nakładek ortodontycznych są m.in. ich niewidoczność oraz szeroko rozumiany komfort użytkowania, np. możliwość zdjęcia aparatu przed jedzeniem czy szczotkowaniem zębów. Lekarze doceniają zwłaszcza medyczne atuty tego ty...
Polacy zmienili stosunek do szczepienia na COVID-19 na bardziej pozytywny - wynika ze wspólnych badań Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Uniwersytetu Warszawskiego oraz agencji badawczej ARC Opinia i Rynek. Praca, w której przedstawiono wyniki b...
Od kilku lat marzec obchodzony jest jako Miesiąc Zdrowia Jamy Ustnej. Głównym punktem obchodów jest kampania „Polska mówi #aaa”, w ramach której w całej Polsce odbywają się m.in. bezpłatne instruktaże i przeglądy stomatologiczne. Marzec został ogłos...
Współczesne leczenie ortodontyczne nie musi być już czasochłonne ani dla pacjentów, ani dla lekarzy dentystów – o tym, jak nowoczesne technologie rewolucjonizują codzienną pracę ortodontów, pozwalając im optymalizować koszty i oszczędzać czas, podcza...
Chociaż kulminacja działań w ramach kampanii „Polska mówi #aaa” przypada na marzec, to jednak różnego rodzaju aktywności organizowane są przez cały rok. W ostatnim czasie odbyły się kolejne warsztaty dla przedszkolaków, zainaugurowano też konkurs „Cz...
1 marca ruszyła ogólnopolska kampania Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego „Polska mówi aaa…”, w ramach której partner akcji – marka Oral-B, należąca do Procter & Gamble – zwraca uwagę na znaczenie prawidłowej higieny jamy ustnej i jej wpływu ...