Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

„Każda treść publikowana w social mediach musi mieć wartość”

Publikacja:
„Każda treść publikowana w social mediach musi mieć wartość”

„Każda treść publikowana w social mediach musi mieć wartość”

– Social media to narzędzia, które pozwalają budować wizerunek lekarza dentysty zarówno w stosunku do pacjentów, jak i innych lekarzy – mówiła podczas sobotniego webinaru „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” lek. dent. Anna Kuśnierczak, znana również jako Stomatolog Dobra Rada. Spotkanie zorganizowaliśmy wspólnie z należącą do firmy GSK marką Parodontax.

Ponad pół tysiąca osób śledzących wydarzenie na żywo, post z transmisją, który trafił do ponad 14 tys. osób i ponad 9,4 tys. wyświetleń – sobotni webinar z udziałem lek. dent. Anny Kuśmierczak pozwolił wielu dentystom poznać sekrety social mediów w kontekście branży stomatologicznej.

– Dentyści często nie wiedzą, czym tak naprawdę są social media. Wbrew stereotypowym opiniom, nie jest to miejsce na chwalenie się sobą, na wpychanie ludziom „ulotek” czy przestrzeń, do której możemy wrzucić agresywną reklamę. To narzędzia, które pozwalają budować wizerunek lekarza dentysty zarówno w stosunku do pacjentów, jak i innych lekarzy – mówiła prowadząca webinar lek. dent. Anna Kuśnierczak.

W trakcie webinaru można było się dowiedzieć, dlaczego warto budować swoją markę poprzez obecność w social mediach (zarówno w kontekście lekarza dentysty, jak i całej kliniki), w jaki sposób to robić i jakie metody do tego wykorzystywać. Prowadząca webinar starała się również przekonać, że do skutecznego działania w social mediach nie trzeba wcale pokazywać wszystkiego ze swojego życia prywatnego.

Prowadzenie profesjonalnych social mediów jest pracą na pełen etat. Nie oznacza to, że trzeba na to poświęcać osiem godzin dziennie, ale w social mediach należy być obecnym cały czas. Wymaga to planowania i systematyczności, pamiętać też należy, że każda treść, która jest publikowana w social mediach musi nieść ze sobą jakąś wartość – podkreślała prowadząca.

Materiały prezentowane podczas webinaru przez lek. dent. Annę Kuśnierczak dostępne są na stronie https://newsletter.dentonet.pl/socialmedia – wystarczy jedynie wypełnić krótki formularz! Wszystkich, którzy przegapili webinar, zachęcamy do jego obejrzenia – jest on cały czas dostępny w naszych kanałach społecznościowych.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

social media
Aktywność w social mediach a zabiegi stomatologii estetycznej Lekarz

Z dostępnych szacunków wynika, że obecnie ponad 84% Brytyjczyków jest aktywnych w social mediach. Społeczność internetowa ma wiele zalet, niemniej pod pewnymi względami może też wywierać szkodliwy wpływ na użytkowników. Przykładem są poprawiane na wi...

kodeks etyki lekarskiej1
Opublikowano treść nowego Kodeksu Etyki Lekarskiej Lekarz

Na stronie internetowej Naczelnej Izby Lekarskiej opublikowano treść znowelizowanego Kodeksu Etyki Lekarskiej, który został przyjęty podczas Nadzwyczajnego XVI Krajowego Zjazdu Lekarzy. Uwzględniono w nim m.in. wytyczne dotyczące stosowania nowoczesn...

PTS debata
"Każdy dentysta musi cały czas się szkolić i musi sam to rozumieć" Lekarz

– Obowiązek ustawicznego kształcenia to nie tylko książeczka, w której zbieramy punkty edukacyjne. Każdy lekarz dentysta musi przez cały czas się szkolić i musi sam to rozumieć, bo inaczej będzie odstawał od reszty i nie odnajdzie się w zawodzie – mó...

ROZWIŃ WIĘCEJ
stomatologia 1
Stomatologia odbiła po pandemii. Wartość rynku wyniesie 16 mld zł Lekarz

Po chwilowym zachwianiu wywołanym pandemią polski rynek stomatologiczny znów dynamicznie się rozwija, a według prognoz PMR w 2024 r. jego wartość sięgnie 16 mld zł. To jednak wciąż tylko ułamek wartości rynku stomatologicznego w Niemczech, największe...

social media
Prawo.pl: lekarze będą mogli reklamować się w social mediach Lekarz

Zgodnie z nowym Kodeksem Etyki Lekarskiej (KEL), który ma obowiązywać od 1 stycznia 2025 r., lekarz będzie miał prawo do informowania o swojej działalności, jednak zgodnie z zasadami etyki. Według zapisów aktualnego jeszcze do końca tego roku kodeksu...

Anna Wasiewicz news
Dentysta w social mediach – dlaczego warto? Lekarz

– Miałam sytuacje, że czasami ktoś z followersów, którego nigdy nie widziałam, napisał, że "dzięki pani zacząłem myć zęby" albo "zacząłem stosować odpowiednią szczoteczkę" – mówi o korzyściach i roli, jaką mogą pełnić w pracy lekarza dentysty social ...

Mariusz Duda 1
"Każda rozmowa z Mariuszem motywowała do działania" Lekarz

Doktora Mariusza Dudę wspomina dr Tomasz Maria Kercz, założyciel i redaktor naczelny portalu Dentonet.pl. Mariusza Dudę poznałem ponad dwadzieścia lat temu, w niełatwych czasach formowania się wolnego rynku i burzliwych przemian zachodzących we wszy...

social media
Lekarz w social mediach - drugie spotkanie ekspertów w NIL Lekarz

Naczelna Izba Lekarska zorganizowała drugie spotkanie dotyczące aktywności lekarzy i lekarzy dentystów w social mediach. Wśród poruszonych tematów znalazły się m.in. znaczenie wypowiedzi medyków w mediach społecznościowych, ich merytoryczna poprawnoś...

social media
Lekarz w social mediach. Spotkanie w Naczelnej Izbie Lekarskiej Lekarz

Naczelna Izba Lekarska zorganizowała spotkanie, w którym wzięli udział lekarze i lekarze dentyści aktywni w mediach społecznościowych. Omówiono podczas niego m.in. kwestie wizerunku zawodu lekarza i lekarza dentysty w social mediach, Kodeksu Etyki Le...

Ingrid Rozylo Kalinowska
Metody obrazowania w stomatologii. "Każda ma swoje miejsce" Lekarz

– Każda metoda obrazowania w stomatologii ma swoje miejsce w algorytmie diagnostycznym. Trzeba jednak pamiętać, że algorytmy ulegają zmianom w związku z wprowadzaniem coraz to nowych metod obrazowania – mówi prof. dr hab. n. med. Ingrid Różyło-Kalino...