Ekspertki Sensodyne – trwa trzecia już edycja akcji
Ekspertki Sensodyne – trwa trzecia już edycja akcji
Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych – dołącz do tego grona, a pakiet produktów trafi do Ciebie jeszcze we wrześniu!
Program Ekspertki Sensodyne jest przeznaczony dla świadomych swojej roli w zespole stomatologicznym higienistek, dla których praca to coś więcej niż tylko codzienne wykonywanie zawodowych obowiązków. Uczestniczki programu – a jest ich już ponad 830 – mają świadomość, jak ważne jest w tym zawodzie nieustanne podnoszenie kwalifikacji, a także wiedzą, jak istotna jest ich rola edukacyjna w zakresie zdrowia jamy ustnej u pacjentów.
Do grona Ekspertek Sensodyne można dołączyć poprzez stronę https://www.ekspertkisensodyne.pl. Wystarczy zapoznać się z udostępnionymi materiałami edukacyjnymi. Później higienistki czeka test wiedzy. Jeżeli jego wynik będzie pozytywny, można dołączyć do zamkniętej grupy Ekspertek Sensodyne na Facebooku.
Ekspertka Sensodyne zyskuje:
– możliwość dołączenia do grona innych zaangażowanych higienistek w dedykowanej grupie na Facebooku,
– okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń,
– możliwość ciągłego zdobywania wiedzy (m.in. z filmów edukacyjnych dedykowanych tylko Ekspertkom Sensodyne),
– szansę nawiązania bliższej współpracy z przedstawicielami medycznymi GSK,
– możliwość testowania produktów Sensodyne, Parodontax oraz Corega,
– okazję powalczenia o atrakcyjne niespodzianki.
Zapraszamy na stronę https://www.ekspertkisensodyne.pl/ – zarejestruj się, zapoznaj się z materiałami i wypełnij test wiedzy! Jeśli jego wynik będzie pozytywny, przesyłka z produktami do testowania trafi do Ciebie jeszcze we wrześniu!
POWIĄZANE ARTYKUŁY
W czwartek 19 września w Białymstoku rozpoczął się 47. Kongres Europejskiego Towarzystwa Protetycznego. To jedno z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń edukacyjnych dotyczących protetyki, które po 20 latach odbywa się w Polsce. Europejsk...
Problem nieodwoływanych wizyt lekarskich to koszty dla systemu ochrony zdrowia i wydłużające się kolejki do lekarzy. Pod koniec września zainaugurowano drugą edycję kampanii „Odwołuję, nie blokuję”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieodw...
Z badania, które zostało przeprowadzone w ostatnim czasie w Wielkiej Brytanii, wynika, że duża część higienistek i terapeutów stomatologicznych zmaga się ze skutkami wypalenia zawodowego, odczuwa presję związaną z niedoborami kadrowymi oraz oczekiwan...
6 marca rozpoczęła się druga edycja akcji zdrowotno-edukacyjnej „Rozdajemy uśmiechy na zdrowie” organizowana wspólnie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne we współpracy z firmami Septodont oraz enel-med stomatologia. Dzięki przekazanemu przez Se...
Za tydzień – w sobotę 22 czerwca – wystartuje 3. Konferencja Dentonet Online (KDO 3) skierowana do lekarzy dentystów, którzy chcą aktualizować wiedzę i dokształcać się w wygodnej formule online. W ramach Konferencji przygotowanych zostało 12 wykładów...
Już blisko 2000 osób zrzesza facebookowa grupa Ekspertek Sensodyne - zaangażowanych, świadomych swojej roli higienistek stomatologicznych, które chcą podnosić wiedzę, rozwijać umiejętności i dzielić się swoimi spostrzeżeniami z koleżankami po fachu. ...
Już po raz 6. firma Marrodent organizuje w Polsce akcję Practice Pink, która jest międzynarodową inicjatywą charytatywną firmy Henry Schein. Do akcji mogą dołączyć wszyscy profesjonaliści z branży stomatologicznej – 5% ze sprzedaży wybranych, oznaczo...
Gra terenowa Dentoexpress od kilku lat jest nieodzownym elementem targów stomatologicznych Krakdent. Nie inaczej będzie w tym roku! Wszyscy chętni uczestnicy będą mogli wcielić się w rolę tajnych agentów, rozwiązywać zadania, zbierać naklejki i zdoby...
Choć Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej oficjalnie obchodzony jest 20 marca, to tak naprawdę przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia organizowane w ramach kampanii „Polska mów aaa”. Inicjatorem kampanii „Polska mówi aaa” jest Polskie Towarzystwo ...
Kajetan to pacjent, który od 20 lat skutecznie miga się od wizyt u dentysty. Efekt jest oczywisty – próchnica! Kajetan był ostatnio widziany na terenie Targów w Krakowie. Na kolejną akcję specjalną rusza więc agent Trzon. James Trzon. Wokół tej zaba...
Na początku września w Berlinie odbyła się Międzynarodowa Wystawa Elektroniki Użytkowej IFA 2022. Zaprezentowano na niej trzecią generację szczoteczek Y-Brush, które – jak twierdzi producent – skutecznie myją zęby w 10 sekund. Zaprojektowana przez i...