Ekspertki Sensodyne – trwa trzecia już edycja akcji
Ekspertki Sensodyne – trwa trzecia już edycja akcji
Trwa trzecia odsłona akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela takich marek, jak Sensodyne, Parodontax i Corega. To zaszczytne miano nosi już ponad 830 higienistek stomatologicznych – dołącz do tego grona, a pakiet produktów trafi do Ciebie jeszcze we wrześniu!
Program Ekspertki Sensodyne jest przeznaczony dla świadomych swojej roli w zespole stomatologicznym higienistek, dla których praca to coś więcej niż tylko codzienne wykonywanie zawodowych obowiązków. Uczestniczki programu – a jest ich już ponad 830 – mają świadomość, jak ważne jest w tym zawodzie nieustanne podnoszenie kwalifikacji, a także wiedzą, jak istotna jest ich rola edukacyjna w zakresie zdrowia jamy ustnej u pacjentów.
Do grona Ekspertek Sensodyne można dołączyć poprzez stronę https://www.ekspertkisensodyne.pl. Wystarczy zapoznać się z udostępnionymi materiałami edukacyjnymi. Później higienistki czeka test wiedzy. Jeżeli jego wynik będzie pozytywny, można dołączyć do zamkniętej grupy Ekspertek Sensodyne na Facebooku.
Ekspertka Sensodyne zyskuje:
– możliwość dołączenia do grona innych zaangażowanych higienistek w dedykowanej grupie na Facebooku,
– okazję do dyskusji i wymiany doświadczeń,
– możliwość ciągłego zdobywania wiedzy (m.in. z filmów edukacyjnych dedykowanych tylko Ekspertkom Sensodyne),
– szansę nawiązania bliższej współpracy z przedstawicielami medycznymi GSK,
– możliwość testowania produktów Sensodyne, Parodontax oraz Corega,
– okazję powalczenia o atrakcyjne niespodzianki.
Zapraszamy na stronę https://www.ekspertkisensodyne.pl/ – zarejestruj się, zapoznaj się z materiałami i wypełnij test wiedzy! Jeśli jego wynik będzie pozytywny, przesyłka z produktami do testowania trafi do Ciebie jeszcze we wrześniu!
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Światowa Organizacja Zdrowia zaleciła podawanie trzeciej dawki szczepionki przeciw COVID-19 osobom "z umiarkowanie lub poważnie upośledzoną odpornością". WHO nadal nie zaleca podawania trzeciej dawki szczepień wszystkim osobom, bo – jak uważa – waż...
Dawka przypominająca (booster) powinna być zaliczana jako niezbędne dopełnienie szczepienia przeciwko COVID-19. Kto tylko może powinien ją przyjąć - przekonuje prof. Wojciech Szczeklik z Krakowa. Specjalista powołuje się na dane z badań w Stanach Zj...
Choć Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej oficjalnie obchodzony jest 20 marca, to tak naprawdę przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia organizowane w ramach kampanii „Polska mów aaa”. Inicjatorem kampanii „Polska mówi aaa” jest Polskie Towarzystwo ...
6 marca rozpoczęła się druga edycja akcji zdrowotno-edukacyjnej „Rozdajemy uśmiechy na zdrowie” organizowana wspólnie przez Polskie Towarzystwo Stomatologiczne we współpracy z firmami Septodont oraz enel-med stomatologia. Dzięki przekazanemu przez Se...
Dostęp do dedykowanej zamkniętej grupy na Facebooku, pakiet produktów do przetestowania, możliwość dyskutowania i wymiany poglądów z koleżankami po fachu – to tylko kilka korzyści, jakie czekają na uczestniczki programu Ekspertki Sensodyne, organizow...
Problem nieodwoływanych wizyt lekarskich to koszty dla systemu ochrony zdrowia i wydłużające się kolejki do lekarzy. Pod koniec września zainaugurowano drugą edycję kampanii „Odwołuję, nie blokuję”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem nieodw...
Z wczorajszych słów premiera Mateusza Morawieckiego wynika, że w ciągu kilku tygodni mają się rozpocząć szczepienia przeciw COVID-19 trzecią dawką przypominającą dla wszystkich osób powyżej 18. roku życia. Warunkiem jest, by od drugiej dawki upłynęło...
Na początku września w Berlinie odbyła się Międzynarodowa Wystawa Elektroniki Użytkowej IFA 2022. Zaprezentowano na niej trzecią generację szczoteczek Y-Brush, które – jak twierdzi producent – skutecznie myją zęby w 10 sekund. Zaprojektowana przez i...
Z badania, które zostało przeprowadzone w ostatnim czasie w Wielkiej Brytanii, wynika, że duża część higienistek i terapeutów stomatologicznych zmaga się ze skutkami wypalenia zawodowego, odczuwa presję związaną z niedoborami kadrowymi oraz oczekiwan...
Już po raz 6. firma Marrodent organizuje w Polsce akcję Practice Pink, która jest międzynarodową inicjatywą charytatywną firmy Henry Schein. Do akcji mogą dołączyć wszyscy profesjonaliści z branży stomatologicznej – 5% ze sprzedaży wybranych, oznaczo...
Trwa kolejna edycja akcji Ekspertki Sensodyne, organizowanej przez firmę GSK – właściciela znanych na całym świecie marek produktów do higieny jamy ustnej, takich jak Sensodyne, Parodontax i Corega. Do programu dołączyło już ponad 1600 higienistek st...