Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Jakie teksty warto umieścić na stronie gabinetu

Publikacja:
Jakie teksty warto umieścić na stronie gabinetu

Jakie teksty warto umieścić na stronie gabinetu

Internauci poszukują w sieci przede wszystkim rzetelnej informacji. Dlatego teksty promujące usługi naszego gabinetu w pierwszej kolejności muszą spełniać kryterium użyteczności.

Segmentacja
Wszystkie zamieszczone na stronie informacje należy pogrupować w optymalny sposób. Dłuższe teksty (powyżej 2 tysięcy znaków) muszą posiadać następujące elementy: tytuł, lead (krótki, jedno- lub dwuzdaniowy wstęp) oraz tekst główny, podzielony na mniejsze całostki.


Formatowanie
Warto pamiętać, iż charakterystyczną cechą internetowych przekazów jest przejrzysty układ treści, ułatwiający użytkownikom szybkie dotarcie do poszukiwanych informacji. Z tego też powodu tekst internetowy powinien być podzielony na niezbyt długie akapity opatrzone ciekawymi śródtytułami. Warto również boldować (pogrubiać) najważniejsze informacje oraz stosować wyliczenia i punktory.
Czynnikiem, który w istotny sposób może wpłynąć na przejrzystość tekstu, jest odpowiednia szerokość interlinii (jest to przestrzeń dzieląca poszczególne wersy). Zbyt mała interlinia utrudnia lekturę i powoduje, iż strona optycznie staje się „ściśnięta”.


Unikatowość
Należy podkreślić, iż unikatowy content ma olbrzymi wpływ na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Przy czym unikatowy content oznacza wartościowe i merytorycznie interesujące treści. Pamiętajmy – tekst przepisany słowo w słowo z innej strony dramatycznie obniża wartość witryny (roboty wyszukiwarek ignorują splagiatowane treści i nie indeksują stron zawierających powielenia i cytaty). Kopiowanie cudzego tekstu może więc spowodować, iż zostaniemy przez Google „ukarani”, gdyż nasza strona zostanie zepchnięta na daleką pozycję.


Optymalizacja
Pisaliśmy już o tym, iż internetowe teksty powinny uwzględniać zasady optymalizacji i być konsultowane z webmasterami. Optymalizacja polega na nasyceniu tekstu kluczowymi frazami, które dla robotów wyszukiwarek pełnią funkcję wirtualnych „drogowskazów”. Frazy powinny bardzo ściśle odnosić się do zawartości strony, a jednocześnie odpowiadać najbardziej typowym zapytaniom, wpisywanym przez użytkowników do wyszukiwarki.


Zakres informacji
Warto również rozważyć, jakie treści chcemy umieścić na naszej firmowej stronie. Czy zamierzamy się ograniczyć do informacji dotyczących prywatnej praktyki (zakres usług, dane adresowe gabinetu, charakterystyka zespołu), czy też wzbogacić naszą stronę o treści edukacyjne. To drugie rozwiązanie ma tę zaletę, iż może przyciągnąć większą liczbę czytelników poszukujących informacji na temat technik leczenia lub różnych materiałów stosowanych we współczesnej dentystyce.

 

B.Sz.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Ozempic
Ozempikowa twarz – co warto wiedzieć o tym zjawisku? Lekarz

Termin „ozempikowa twarz” wciąż zyskuje na popularności. Czym jest to zjawisko i co może oznaczać dla sposobu leczenia pacjentów stomatologicznych? Wraz ze wzrostem zainteresowania zastrzykami o działaniu odchudzającym – znanymi pod nazwami Ozempic i...

menedzer gabinetu
Czy warto zatrudnić menedżera gabinetu stomatologicznego? Lekarz

Prowadzenie gabinetu stomatologicznego to działalność zarówno medyczna, jak i biznesowa. Choć pacjent widzi głównie fotel, lampę i lekarza w masce, to za kulisami dzieje się znacznie więcej: zarządzanie zespołem, organizacja pracy rejestracji, kontro...

Maciej Czerniuk news
Jakie są wskazania do wykonywania zabiegów GBR i GTR? Lekarz

– Guided Tissue Regeneration i Guided Bone Regeneration są zabiegami, które wykorzystuje się od lat w tzw. sterowanej regeneracji tkanek. Może ona dotyczyć tkanki miękkiej, przede wszystkim chodzi tutaj o dziąsło otaczające ząb we wszelkiego rodzaju ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
CBD
Olejki CBD – 4 fakty, które warto znać! Pacjent

Popularność olejków CBD nie maleje, a wręcz przeciwnie – rośnie w siłę, przyciągając uwagę wszechstronnymi korzyściami dla zdrowia. W gąszczu informacji i krążących opinii postanowiliśmy przygotować cztery kluczowe fakty o olejkach CBD, które warto z...

Anna Wasiewicz news
Dentysta w social mediach – dlaczego warto? Lekarz

– Miałam sytuacje, że czasami ktoś z followersów, którego nigdy nie widziałam, napisał, że "dzięki pani zacząłem myć zęby" albo "zacząłem stosować odpowiednią szczoteczkę" – mówi o korzyściach i roli, jaką mogą pełnić w pracy lekarza dentysty social ...

sztuczna inteligencja w stomatologii
Co warto wiedzieć o AI w stomatologii w 2024 roku? Lekarz

Amerykańska firma VideaHealth zajmująca się implementacją sztucznej inteligencji (AI) w stomatologii przeprowadziła w ostatnim czasie badanie pod nazwą „Dental AI: Hype or Reality – The True Impact on Dentistry”. Miało ono na celu ocenę wpływu AI jak...

Dieta online
Jakie zalety ma dieta online? Pacjent

Wiele osób wciąż próbuje odchudzać się na własną rękę, co często kończy się szybkim zaprzestaniem diety i efektem jojo. Natomiast te osoby, które decydują się korzystać z pomocy dietetyka, borykają się z wysokimi cenami takich usług, niską responsywn...

medycyna estetyczna
Jakie świadczenia kwalifikują się do medycyny estetycznej? Lekarz

Poseł Kazimierz Matuszny skierował do ministerstwa zdrowia interpelację, w której pyta, czy rząd planuje wprowadzenie jednolitej definicji medycyny estetycznej oraz wykazu tego typu procedur, które będą mogły być wykonywane wyłącznie przez lekarzy. ...

Anna Sokolowska news
„Na pacjenta warto spojrzeć jako na całokształt” Lekarz

– Na pacjenta warto spojrzeć jako na całokształt, nie tylko na jego zęby. Istotna jest współpraca z lekarzami ogólnymi. Nie wszyscy lekarze mają świadomość, jak istotny wpływ mają choroby ogólne na zęby, a także odwrotnie – jak istotny wpływ mają zęb...