Dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak w Dental Practice Committe FDI
Dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak w Dental Practice Committe FDI
Dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak, prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologii Laserowej, została wybrana do prestiżowego Dental Practice Committe Światowej Federacji Dentystycznej FDI.
Dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak została wybrana do Dental Practice Committe po prezentacji w ramach przesłuchań kandydatów podczas obrad Parlamentu FDI w San Francisco. To już druga Polka, która została wybrana do komitetu stałego FDI. Członkiem komitetu edukacyjnego od dwóch lat jest prof. Marzena Dominiak. – Zadaniem członków Dental Practice Committe jest doradzanie FDI w kwestiach związanych z funkcjonowaniem praktyk stomatologicznych – czytamy na stronie internetowej PTS-u.
Dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak to ekspertka i specjalistka w dziedzinie periodontologii i stosowania nowoczesnych technologii laserowych w nieinwazyjnym leczeniu stomatologicznym. Jest inicjatorką założenia Polskiego Towarzystwa Stomatologii Laserowej i organizatorką Kongresu PTSL.
– Lekarze pytają, interesują się, znają temat – mówi o zainteresowaniu polskich lekarzy dentystów laserami stomatologicznymi dr n. med. Kinga Grzech-Leśniak, prezes Polskiego Towarzystwa Stomatologii Laserowej. Opowiada też o szeregu zastosowań dla laserów w gabinetach, nie tylko dla lekarzy, ale też higienistek stomatologicznych.
Oprac. Aleksandra Filipiak
Źródło, zdjęcie: https://pts.net.pl
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Wydawane przez Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu czasopismo „Dental and Medical Problems” coraz lepiej radzi sobie w międzynarodowych zestawieniach. Według najważniejszego międzynarodowego rankingu – Journal Citation Reports (JCR) – jest to najlepsze...
Centrum stomatologiczne Dental Corner to 6-gabinetowa wysoko specjalistyczna placówka, która od stycznia 2024 r. wzmacnia grupę Dentity. Połączenie sił Dental Corner z Wrocławia i grupy stomatologicznej Dentity to opowieść o strategicznym sojuszu, kt...
W listopadzie br. w Warszawie odbyło się II Międzynarodowe Sympozjum Athenea Dental Institute – prestiżowe wydarzenie naukowe, podczas którego polscy lekarze dentyści mogli wysłuchać wykładów czołowych specjalistów, badaczy i lekarzy ortodontów z cał...
Już po raz 6. firma Marrodent organizuje w Polsce akcję Practice Pink, która jest międzynarodową inicjatywą charytatywną firmy Henry Schein. Do akcji mogą dołączyć wszyscy profesjonaliści z branży stomatologicznej – 5% ze sprzedaży wybranych, oznaczo...
Firma Marrodent zaprasza lekarzy dentystów, techników dentystycznych, asystentki i higienistki stomatologiczne do udziału w akcji Practice Pink. Do końca października kupując specjalnie oznaczone produkty można wspierać fundację "Biegniemy z Mają" po...
Wiele osób pyta mnie, skąd nazwa Dental Spaghetti? Co makaron ma wspólnego ze stomatologią i jaka jest geneza tego intrygującego kongresu? Otóż nasz pierwszy kongres - zorganizowany wraz z prof. Jerzym Krupińskim w ramach Międzynarodowych Targów St...
Nowa inicjatywa zachęca pracowników opieki zdrowotnej do bardziej ekologicznego postępowania w biznesie i wspólnego zaangażowania w zrównoważony rozwój środowiska. Marrodent, firma należąca do grupy Henry Schein, rozpoczyna promowanie programu Prac...
O trzech dekadach działalności firmy FM Dental opowiadają współwłaściciele: Wojciech Feć oraz Maciej Feć. O firmie i jej historii Cofnijmy się 30 lat wstecz – skąd wziął się pomysł na stworzenie firmy dystrybuującej sprzęt dla stomatologów? Nam te...
Amerykańskie Towarzystwo Stomatologiczne (American Dental Association, ADA) przestrzega pacjentów, by decydując się na zabiegi stomatologiczne korzystali jedynie z usług wykwalifikowanych lekarzy dentystów. W ostatnim czasie w USA pojawiają się bowie...
Szkoła Stomatologii Uniwersytetu Nowojorskiego (The New York University College of Dentistry) otrzymała nagrodę w wysokości 1 miliona dolarów za realizację programu zapobiegania próchnicy pod nazwą CariedAway. Obejmuje on badania przesiewowe i leczen...
Mogłoby się wydawać, że stomatologia korporacyjna, która m.in. ze względu na skuteczne i sprawdzone działania marketingowe zwykle ma przewagę nad pojedynczymi praktykami, jest bardziej odporna na kryzys. Najwyraźniej nie dotyczy to jednej z największ...