Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Publikacja:
Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Nas, lekarzy dentystów, kompletnie nie uczy się, jak prowadzić biznes. Nie uczy się nas nawet tego, jakie są wymogi instytucji, które mogłyby zainteresować się gabinetem. Jest tu ogromna luka do wypełnienia, bo szkoli się nas na świetnych specjalistów, ale nie szkoli się nas do tego, byśmy umieli prowadzić mały, nawet jednostanowiskowy gabinet. To ogromny problem – mówi lek. dent. Magdalena Szajnar, bohaterka pierwszej części nowego cyklu „Miasto Dentystów”.

„Miasto Dentystów” to nowy cykl ekskluzywnych materiałów filmowych, w których pokazujemy ludzi tworzących stomatologię w naszym kraju. Prezentujemy ich nie tylko jako wykwalifikowanych, doświadczonych specjalistów w swoich dziedzinach, ale także osoby prowadzące własne biznesy, pełne pasji i inspirujących innych do działania.

Pierwszą bohaterką serii jest lek. dent. Magdalena Szajnar – twórczyni i założycielka projektu ipokrzyku.pl, specjalizująca się w holistycznych, wielospecjalistycznych planach leczenia i spektakularnych metamorfozach pacjentów, prekursorka stomatologii anti-aging w Polsce, certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. W drugim odcinku cyklu opowiada m.in. o trudnościach i wyzwaniach w prowadzeniu własnej kliniki, skutecznej komunikacji z pacjentami oraz… pasji do podróży. Zapraszamy i przypominamy, że pierwszy odcinek serii dostępny jest TUTAJ.

Ty i Twoja klinika również możecie stać się bohaterami „Miasta Dentystów” – zgłoszenia do programu przyjmujemy pod adresem redakcja@dentonet.pl.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Agnieszka Mielczarek
Wyzwania w komunikacji z pacjentem senioralnym Lekarz

– Pacjent senioralny jest pacjentem specyficznym. Jest to często pacjent z niedosłuchem, do czego nie zawsze się nam przyznaje, niekiedy również z zaburzonymi funkcjami poznawczymi. Komunikacja z nim jest więc wymagająca – mówi prof. dr hab. n. med. ...

Sergiusz Szajek videonews
„Złote zasady” komunikacji z pacjentem Lekarz

Uważne słuchanie pacjenta, zwracanie się do niego z wykorzystaniem jego imienia oraz pozostawienie mu przestrzeni na swobodne wypowiedzi – to, zdaniem Sergiusza Szajka – trenera biznesu i coacha, współpracującego m.in. z siecią Medicover Stomatologia...

komunikacja z pacjentem3
Rola komunikacji w rozwoju gabinetu stomatologicznego Lekarz

Skuteczna komunikacja w praktyce stomatologicznej to jeden z kluczowych czynników prawidłowego funkcjonowania gabinetu jako przedsiębiorstwa, a zarazem warunek dalszego rozwoju. Temat ten przybliża brytyjski portal Dentistry.co.uk. W świecie stomato...

ROZWIŃ WIĘCEJ
komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Pacjenci: kluczowe znaczenie komunikacji z dentystą Lekarz

Lekarze dentyści na pierwszym miejscu stawiają zwykle swoje umiejętności kliniczne, ale pacjenci mogą nieco inaczej postrzegać pracę stomatologów – w większym stopniu zwracają uwagę na to, czy lekarz buduje przyjazną atmosferę, w której pacjent czuje...

dentobus - Dentonet.pl
Dentobus przyjedzie do Świdnicy. Miasto podpisało umowę Lekarz

W styczniu Świdnicę odwiedzi dentobus, czyli mobilny gabinet dentystyczny. Z bezpłatnego badania stanu uzębienia i dziąseł będą mogły skorzystać dzieci uczęszczające do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych. Miasto podpisało umowę z operatorem...

komunikacja
PUM: szkolenia z komunikacji dla przyszłych dentystów Lekarz

Studenci trzeciego roku m.in. kierunku lekarskiego i lekarsko-dentystycznego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego odbędą szkolenia z zakresu komunikacji interprofesjonalnej w oparciu o program przygotowany przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie.  Cele...

Sergiusz Szajek 2
Błędy w komunikacji z pacjentem Lekarz

Właściwa komunikacja z pacjentem to czynnik, który ma ogromny wpływ na przebieg leczenia stomatologicznego. Dla wielu dentystów jest to jednak aspekt trudny lub nawet zupełnie pomijany. – Lekarze często mówią o tym, że nie są od tego, żeby budować re...

komunikacja z pacjentem
Uczelnie medyczne mają potrzebę szkoleń z komunikacji z pacjentem Lekarz

Uczelnie medyczne w Polsce widzą potrzebę szkoleń w zakresie nowych metod dydaktycznych, etyki medycznej i komunikacji z pacjentem – wynika z analizy ankiet wypełnionych przez 19 uczelni medycznych na potrzeby raportu na temat warunków kształcenia na...

komunikacja1
RPP i CMKP będą kształcić m.in. z komunikacji i praw pacjenta Lekarz

Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec i dyrektor Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego prof. Ryszard Gellert podpisali umowę o współpracy obu instytucji. Będzie ona dotyczyła m.in. edukacji personelu medycznego z zakresu praw pacjenta ...

NHS
40-tysięczne miasto bez dostępu do dentysty NHS Lekarz

Po zamknięciu praktyki stomatologicznej znanej sieci, mieszkańcy Bridlingtom w północno-wschodniej Anglii muszą szukać pomocy dentystów wiele kilometrów od domu lub za granicą. Oferująca leczenie w ramach Narodowej Służby Zdrowia klinika sieci Bupa p...

studia stomatologiczne7
ŚUM i miasto Zabrze inwestują w Centrum Stomatologii Lekarz

W środę (4 czerwca) w Urzędzie Miejskim w Zabrzu podpisano list intencyjny pomiędzy Śląskim Uniwersytetem Medycznym a miastem Zabrze dotyczący współpracy przy realizacji strategicznych inwestycji w infrastrukturę edukacyjną. List obejmuje wspólne dzi...