Vee Health Suite: sztuczna inteligencja wspiera pracę recepcji
Vee Health Suite: sztuczna inteligencja wspiera pracę recepcji
Spis treści
Na targach Warsaw Dental Medica Show odbywających się w dniach 7–9 września 2023 roku w podwarszawskim Ptak Expo został premierowo zaprezentowany nowy moduł usługi Vee Health Suite – sztucznej inteligencji w obsłudze telefonicznej, dedykowanej branży medycznej, a stworzony przez Vee Care Sp. z o.o. (spółkę z grupy Vee S.A.).
Uruchomienie nowej usługi ma pozwolić placówkom medycznym na zwiększenie szybkości uzyskiwania informacji o odwoływanych i przekładanych wizytach, znaczące obniżenie kosztów realizacji procesu potwierdzania wizyt, a także zwiększenie liczby deklaracji składanych przez pacjentów oraz stopnia pewności co do tych deklaracji. Rozwiązanie skierowane jest do podmiotów dowolnej wielkości, a rozliczane jest w modelu abonamentowym, w którym klient nie ponosi żadnych opłat początkowych.
Automatyczna recepcjonistka „vee” jednocześnie obsługuje setki połączeń
Nowy moduł usługi Vee Health Suite zajmuje się kompleksową obsługą procesu potwierdzania terminów wizyt pacjentów, a więc ważnego problemu dotykającego branżę medyczną, w tym stomatologiczną. Oparta o autorską technologię sztucznej inteligencji, automatyczna recepcjonistka „vee” wykonuje setki jednoczesnych połączeń telefonicznych do pacjentów umówionych na wizyty wskazane w grafikach placówek.
Pacjenci odbierający telefon od „vee” w trakcie naturalnej i uprzejmej rozmowy mogą potwierdzić termin swojej wizyty, jak również poprosić o jej przełożenie lub odwołanie. W przypadku nieodebrania telefonu, „vee” będzie wielokrotnie ponawiać próby kontaktu z pacjentem, jednak nie częściej, niż co 3 godziny.
Komunikacja telefoniczna, która uznawana jest za najskuteczniejszą formę kontaktu z pacjentem rozszerzona jest w rozwiązaniu Vee Health Suite także o kanał SMS, pełniący funkcję uzupełniającą (tj. informowanie o przyczynie kontaktu, szczegółach zaplanowanej wizyty oraz możliwych metodach poinformowania o chęci jej odwołania). Pierwszy kontakt telefoniczny zakładany jest na 3 dni przed terminem wizyty, zaś ostatni na dzień przed lub w dniu wizyty.
Taki harmonogram realizacji połączeń ma na celu umożliwienie placówce jak najszybszego uzyskania informacji o odwołanych wizytach – dając recepcji czas na zapełnienie wolnego terminu inną wizytą. Placówka o odwołanych lub przekładanych przez pacjentów wizytach informowana jest natychmiast – zarówno poprzez panel Vee Health Suite, jak i powiadomienia SMS lub e-mail.
Ponad 300 prezentacji Vee Health Suite podczas Warsaw Dental Medica Show
Rozwiązanie spotkało się z bardzo dużym zainteresowaniem uczestników targów, co zostało potwierdzone przeprowadzeniem przez zespół Vee w ciągu trzech dni targów łącznie ponad 300 prezentacji produktu. Nawiązane kontakty pozwolą spółce Vee Care realizować współpracę zarówno z klientami z branży stomatologicznej, jak również z partnerami technologicznymi oraz dystrybutorami produktów i rozwiązań dla dentystów.
W najbliższych miesiącach spółka udostępni kolejny moduł Vee Health Suite, umożliwiający automatyczne odbieranie nawet do 100 jednoczesnych połączeń przychodzących na recepcję, a następnie określanie tematu rozmowy, pobieranie danych rozmówcy, przekierowywanie połączeń do wskazanych osób, udzielanie podstawowych informacji o placówce oraz zapisywanie i udostępnianie szczegółów rozmowy personelowi placówki.
Grupa Vee S.A. jest znana na rynku rozwiązań call center z wysokiej efektywności realizacji automatycznych kampanii wychodzących, wynikającej z unikalnego poziomu customer experience, wykorzystywania przełomowej technologii Brilliance oraz dużego doświadczenia w projektowaniu i optymalizacji procesów obsługi klienta w korporacjach m.in. z sektora medycznego, bankowego, ubezpieczeniowego i energetycznego.
W segmencie medycznym rozwiązania Vee umożliwiają klientom uzyskiwanie konkretnej deklaracji ze strony pacjentów na poziomie 75% ogółu potwierdzanych terminów wizyt. Obecnie Grupa obsługuje na zlecenie swoich klientów średnio ponad 610 tys. spraw miesięcznie, co przekłada się na wykonywanie około 3,3 mln prób połączeń w skali miesiąca.
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Sztuczna inteligencja (AI) znajduje coraz szersze zastosowanie w stomatologii, usprawniając diagnostykę, planowanie leczenia i procesy administracyjne. Z oczywistych względów nie jest w stanie w pełni zastąpić lekarzy dentystów, ale wspiera ich pracę...
Naukowcy z Akademii Górniczo-Hutniczej będą wspierać lekarzy ze Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w opracowaniu nowoczesnej radioterapii. Leczenie ma być „szyte na miarę”, czyli dostosowane do indywidualnych potrzeb pacjentów. W diagnozie i leczeniu...
Sztuczna inteligencja (ang. artificial inteligence; AI) coraz śmielej wkracza w nasze życie – zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Jak wynika z artykułu, który został opublikowany 6 marca, sztuczna inteligencja może być pomocna w precyzyjnym określan...
– Sztuczna inteligencja to gorący temat ostatnich lat. Myślę, że rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji przyspieszą i ułatwią pracę lekarzy radiologów, ale w przewidywalnej przyszłości nie dojdzie do pełnego zastąpienia radiologii i radiologów ...
Zespół prof. Ewy Szczurek z Uniwersytetu Warszawskiego z pomocą sztucznej inteligencji opracował nowe peptydy o obiecującym działaniu przeciwbakteryjnym. W trakcie prac badacze wykorzystali własne, nowatorskie rozwiązania z obszaru SI. Na łamach pis...
Na dwóch uczelniach w Wielkiej Brytanii trwają badania nad wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) w wykrywaniu próchnicy zębów i chorób dziąseł, a także wsparciu lekarza stomatologa w stawianiu prawidłowej diagnozy poprzez ułatwienie interpretacj...
Sztuczna inteligencja (AI) jest w coraz większym stopniu obecna w różnych sferach naszego życia. A jak pacjenci oceniają jej zastosowanie w stomatologii? O opinie na temat diagnostyki obrazowej pacjentów pytali naukowcy z kilku państw: Brazylii, Dani...
Badacze z Hongkongu, Chin i Malezji przetestowali nowy model sztucznej inteligencji, która analizując zdjęcia wewnątrzustne pacjentów jest w stanie z dokładnością powyżej 90% rozpoznawać oznaki stanu zapalnego dziąseł. W ostatnim czasie badania nad ...
Naukowcy z Wydziału Stomatologii Uniwersytetu w Hong Kongu opracowali metodę wykorzystywania sztucznej inteligencji (z ang. Artificial Intelligence, AI) do projektowania i produkcji spersonalizowanych koron protetycznych o wyjątkowych właściwościach ...
Komisja Etyki NRL przedstawiła projekt komentarza do art. 12 nowego Kodeksu Etyki Lekarskiej, który określa zasady stosowania przez lekarzy i lekarzy dentystów rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (AI). Do 31 października br. na adres kel@nil...
Sztuczna inteligencja (AI) może być pomocna w przewidywaniu ewentualnej utraty zębów u pacjenta. Algorytmy uwzględniające dane medyczne i czynniki społeczno-ekonomiczne wykazały znaczną skuteczność w przypadku spodziewanego bezzębia, utraty zębów bąd...