Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

21 pytań, na które musi odpowiadać Twoja strona internetowa

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
21 pytań, na które musi odpowiadać Twoja strona internetowa

21 pytań, na które musi odpowiadać Twoja strona internetowa

Wyobraź sobie, że strona internetowa Twojej praktyki to taki pokój szybkich randek. W pokoju pełnym dentystów i pacjentów masz 120 sekund na to, żeby przekonać pacjenta, że to właśnie Ciebie jako lekarza powinien wybrać. Masz zatem 2 minuty, aby stać się idealnym rozwiązaniem dla swojego pacjenta, dokładnie tyle czasu potencjalny pacjent/klient przeględa Twoją stronę internetową – i albo go przekonasz, albo poszuka innego dentysty.

Żeby w tak krótkim czasie przekonać do siebie pacjenta, strona internetowa Twojej praktyki musi być bardzo dobrze zaprojektowana, przejrzysta, zwracać uwagę na te aspekty, które są najważniejsze. Pamiętaj, żeby „oczarować” klienta masz tylko 120 sekund.

Sposobem na to jest 21 pytań, na które Twoja strona powinna odpowiadać. Te 21 punktów to informacje, których pacjenci szukają na stronie internetowej dentysty w ciągu 2 minut. Jeśli je znajdą, zostaną na stronie trochę dłużej, jeśli nie – poszukają innego dentysty. Zatem odpowiedzi na te pytania powinny być widoczne, łatwe do zrozumienia i konkretne.

Oto lista ważnych 21 pytań, na które powinna odpowiadać każda strona internetowa dentysty:

  1. Kim jesteś?

  2. Gdzie znajduje się Twoja praktyka? /dane kontaktowe, adres/

  3. Czy prowadzisz dużą praktykę, czy małą?

  4. Czy Twój biznes naprawdę istnieje?

  5. Jaki jest zakres Twoich usług, jakie zabiegi wykonujesz?

  6. Dlaczego właśnie Tobie warto zaufać?

  7. Co inni pacjenci myślą o Tobie?

  8. Czemu uważasz, że jesteś lepszy od innych dentystów i praktyk, co masz wyjątkowego?

  9. Jak wygląda Twój gabinet/klinika?

  10. Jak wyglądasz Ty i Twoi współpracownicy?

  11. Czy Twój personel jest miły i czy Ty dobrze się czujesz w swoim gabinecie?

  12. Czy leczysz także dzieci?

  13. Dlaczego mam wybrać właśnie Ciebie?

  14. Czy umiesz słuchać pacjentów?

  15. Czy lubisz ludzi?

  16. Czy można Ci zaufać?

  17. Jak traktujesz swoich pacjentów?

  18. Czy jesteś profesjonalistą w tym, co robisz?

  19. Czy lubisz swój zawód?

  20. Ile kosztuje wizyta?

  21. Jakie są sposoby płatności?

 

Jeśli strona Twojej praktyki stomatologicznej będzie zawierać odpowiedzi na powyższe pytania, to będzie pierwszy ważny krok do tego, by pozyskać pacjenta.

Oto gdzie i w jaki sposób odpowiedzieć na niektóre z powyższych pytań.

Kim jesteś? Odpowiedź na to pytanie musi znajdować się na głównej stronie, zawierają je Twoje logo, nazwa praktyki, slogan, oraz np. zdjęcia Twoje i Twojego zespołu. Pacjenci powinni widzieć, że jesteś tylko i aż dentystą, człowiekiem z pasją, który sprawi, że będą zdrowi i szczęśliwi.

Gdzie znajduje się Twoja praktyka? Tu również na stronie głównej należy podać adres praktyki oraz numer telefonu i mail kontaktowy. Aby jednak ułatwić trafienie do gabinetu pacjentów z innego miasta, zaznacz swoją obecność na mapach google.

Czy Twoja praktyka jest duża, czy mała? Niezależnie od tego, czy prowadzisz duża klinikę czy mały gabinet dentystyczny, wyjdź naprzeciw oczekiwaniom klientów. Nie jest ważne, jak duża jest Twoja praktyka, ale podkreśl korzyści wynikające z tego jaka jest dla pacjenta i pokaż co możesz mu zaoferować, czego inni nie mają.

Dlaczego mam Ci zaufać? Dostarcz pacjentowi potrzebne referencje, by mógł zdecydować sam, że można Ci zaufać. Pokaż na głównej witrynie swoje zdjęcie, zdjęcie personelu, zdjęcia innych zadowolonych pacjentów z Twoich usług. Napisz krótko i w przystępny sposób, jakie są Twoje osiągnięcia zawodowe, w czym jesteś najlepszy. Ważną rolę mogą także odegrać komentarze – oceny Twoich usług na stronie poczynione przez innych pacjentów. Rozważ także referencje wideo na swojej stronie internetowej nagrane przez pacjentów.

Co sprawia, że jesteś najlepszy? Pamiętaj, że jako dentysta jesteś marką, a nie osobą. Musisz pokazać wszystkie swoje mocne strony, by móc konkurować z innymi markami. Nie bądź skromny. Pisz o swoich sukcesach i doświadczeniu lub o dobrym wykształceniu i pasji do wykonywanej pracy. Opisz dokładnie ofertę swojego gabinetu.

Co sprawia, że różnisz się od innych dentystów? Twój pacjent chce mieć wrażenie, że zna Cie nie tylko jako dentystę – lekarza, ale także jako człowieka. Pokaż swoje hobby, napisz jeśli kiedyś byłeś wolontariuszem stomatologicznym, podkreśl odbyte szkolenia, napisz o swoich planach na przyszłość itd. Pisząc np. o swoich pasjach innych niż stomatologia, masz szanse przyciągnąć do gabinetu ludzi o podobnych zainteresowaniach.

Jak wygląda Twoja praktyka? Galeria fotografii praktyki jest bardzo ważna, by przyciągnąć pacjenta i przekonać, że to właśnie z Twoich usług powinien skorzystać. Fotografii nie rób sam, poszukaj do tego profesjonalistów, którzy wiedzą, jak atrakcyjnie przedstawić wnętrze firmy, praktyki stomatologicznej, by budziło zaufanie, pokazywało profesjonalizm, łączyło prostotę i elegancję. Dobry fotograf będzie także wiedział, jak zrobić zdjęcia Twoje i Twoich współpracowników tak, by przekazywały one charakter personelu i podkreślały jego profesjonalizm.

Ile to kosztuje? Nie musisz publikować na stronie internetowej cennika, ale daj do zrozumienia pacjentowi, że oferujesz usługę za uczciwą cenę i że można z Tobą negocjować. A także, że dla stałych klientów praktyki oferujesz np. rabaty lub specjalne pakiety. Podkreśl, że dla Ciebie najważniejsza jest trwałość i jakość wykonanej usługi.

 

KL


POWIĄZANE ARTYKUŁY

science-1029385_960_720.jpg
Bakteriobójczy ząb 3D Lekarz

Naukowcy z uniwersytetu w Groningen w Holandii opracowali sztuczny ząb, który ma właściwości niszczenia drobnoustrojów już na poziomie molekularnym – poinformował prestiżowy magazy......

3_dentystow_i_pacjentka.jpg
Zmień zawód, gdy nie chcesz pracować w zespole Asysta

Jeśli chcesz być asystentką stomatologiczną, musisz założyć od razu, że będziesz pracować w zespole. Asysta, czyli towarzyszenie stomatologowi podczas zabiegów to istota tej pracy. Ale do tego ......

lekarka_z_papierami_pod_pacha.jpg
Jak cię widzą, tak cię piszą... Asysta

Ponoć nie szata zdobi człowieka. Chociaż czasem można odnieść wrażenie, że niektórzy mają w tym względzie całkiem inne przekonanie. Jednak rola ubioru w pracy jest zgoła całkiem inna. Odzież......

ROZWIŃ WIĘCEJ
dentonet.pl_indiustriadent_2016.jpg
"INDUSTRIADENT" 22-24 stycznia 2016 Lekarz

Około 1300 uczestników spodziewają się organizatorzy Ogólnopolskiej Konferencji „INDUSTRIADENT"czyli Polskie Towarzystwo Studentów Stomatologii Oddział w Zabrzu. W dnia......

implant_rysunek.jpg
Czy wszczepianie implantów jest bolesne? Pacjent

Wielu pacjentom wszczepienie implantów wydaje się wyjątkowo inwazyjną, a tym samym – bardzo nieprzyjemną i bolesną procedurą. Już sam opis zabiegu – nawiercanie kości, wkręcanie śru......

paragony_434x248.jpg
Cenny paragon od dentysty Lekarz

Przynajmniej do marca dentyści prowadzący prywatną praktykę mogą spodziewać się większego zainteresowania pacjentów paragonami fiskalnymi. A to za sprawą tzw. loterii paragonowej. A ponieważ w ......

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres