Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

Publikacja:
Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

– Budujemy relacje z lekarzami, uczymy się od nich, ale też jesteśmy gotowi doradzić w każdej kwestii związanej z zakupami u nas. Jeśli czegoś nie wiemy, nie boimy się do tego przyznać – mówi w rozmowie z Dentonetem Wojciech Bednarek, dyrektor handlowy HelloDent. To stosunkowo nowy na rynku sklep z profesjonalnymi produktami dla branży stomatologicznej oraz produktami do higieny jamy ustnej, skierowany zarówno do lekarzy dentystów i higienistek, jak i pacjentów.

Na rynku stomatologicznym konkurencja nie jest mała. Czym wyróżnia się HelloDent i w jakim aspekcie działalności firmy widzi Pan szanse na zbudowanie i utrzymanie wysokiej pozycji w branży?

Zgadzam się z Panem, konkurencja jest bardzo duża, ale to tylko motywuje nas do działania i kreatywności. Wierzymy, że przede wszystkim należy skupiać się na swoim biznesie i na tym, co robi nasza firma. Dzięki temu można zachować indywidualizm i właśnie – wyróżniać się pośród konkurencji.

Silną stroną HelloDentu są zdecydowanie ludzie. Mam przyjemność zarządzać bardzo kompetentnym, zgranym i pełnym energii zespołem, któremu zależy na budowaniu przyjaznej dla klienta firmy. Dzieje się tak dzięki częstym rozmowom, właśnie z naszymi klientami. Budujemy relacje, uczymy się od nich, ale też jesteśmy gotowi doradzić w każdej kwestii związanej z zakupami u nas. Jeśli czegoś nie wiemy, nie boimy się do tego przyznać. Mamy dobry kontakt z wieloma lekarzami oraz producentami, którzy w takiej sytuacji służą pomocą. Dzięki temu stale poszerzamy naszą wiedzę i szybciej budujemy zaufanie klienta.

Jakie grupy produkty znajdziemy w ofercie firmy? Z jakimi producentami współpracujecie?

IMG 20210310 135925W naszej ofercie można znaleźć produkty profesjonalne dla lekarzy, higienistek, ale także do codziennej higieny jamy ustnej. Współpracujemy, między innymi, z takimi producentami jak HORICO, GC, ROTECK, Poldent, TOR VM, MDC Dental, Ivoclar, Cerkamed i Kulzer. Chcemy też, aby profesjonaliści mieli możliwość zrobienia u nas zakupów dla swoich pacjentów. W ostatnich latach pojawiło się wielu nowych producentów oferujących wysokiej jakości, skuteczne produkty do higieny jamy ustnej. Lekarze i higienistki mogą zaopatrzyć się u nas w produkty od takich firm, jak GUM, GC, TePe, DENTAID, KIN, Atos i wielu innych.

Czy jest możliwe, by z sukcesem prowadzić sklep oferujący produkty zarówno dla profesjonalistów (lekarze, higienistki), jak i pacjentów?

Cztery lata temu, kiedy ruszaliśmy z HelloDentem, było to odważne posunięcie. Na etapie przygotowywania oferty sklepu, podczas badania rynku, spotkaliśmy się z wieloma sygnałami, które sugerowały, że takie rozwiązanie ma spore szanse na powodzenie. Po rozpoczęciu działalności spotkaliśmy się ze sceptycznymi głosami. Jednak z perspektywy czasu, patrząc na sygnały, które dostajemy od naszych klientów, rosnące wsparcie producentów oraz systematyczne poszerzanie się naszej oferty o produkty profesjonalnych, renomowanych firm, oceniamy, że było to dobre rozwiązanie. Jednak na tym etapie wciąż jest za wcześnie, żeby wydać ostateczny wyrok. Dlatego nie osiadamy na laurach. Wciąż mamy wiele planów w realizacji i na bieżąco pojawiają się nowe pomysły na rozwój, który pozwoli nam budować jeszcze lepszą relację z naszymi klientami.

Na Waszej nowej stronie internetowej, poza skatalogowanymi produktami, widzimy też materiały poradnikowe na blogu. W jakim kierunku będzie ten dział rozwijany? Czy przewidujecie również materiały poradnikowe dedykowane lekarzom i higienistkom?

Pacjenci szukają prostych, przystępnych i praktycznych informacji na temat higieny jamy ustnej. Nasz blog ma być odpowiedzią na tę potrzebę. Materiały gromadzimy we współpracy z profesjonalistami, którzy na co dzień w swojej pracy mają styczność z pacjentami i ich potrzebami, dzięki czemu najlepiej potrafią dobrać odpowiednie dla nich produkty.

176449035 2878215212457242 6408426102411539187 nJeśli chodzi o materiały edukacyjne dla lekarzy i higienistek, na naszym blogu trwają szeroko zakrojone prace w tym kierunku, jednak chcielibyśmy, aby obecnie były owiane tajemnicą. Mogę natomiast zdradzić, że już pod koniec maja w siedzibie HelloDent w Krakowie odbędzie się szkolenie dla lekarzy stomatologów. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na naszej stronie internetowej i w naszych mediach społecznościowych. Ponadto, prowadzimy wiele rozmów w tym temacie zarówno z wykładowcami, jak i producentami. Wydaje się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Zachęcam do śledzenia naszych działań w Internecie, już wkrótce będziemy informować co dalej.

Jakie grupy produkty do higieny jamy ustnej w ostatnich latach notują rosnącą popularność? Zgaduję, że będą to szczoteczki soniczne i irygatory?

Nic dodać, nic ująć – ma Pan rację. Jeśli chodzi stricte o konkretny produkt – liczba firm oferujących szczoteczki soniczne, które pojawiły się na polskim rynku, jest oszałamiająca. W związku z tym rośnie także ich popularność pośród konsumentów. Również irygatory cieszą się coraz większym zainteresowaniem, co moim zdaniem odbija się pozytywnie na propagowaniu wiedzy o higienie jamy ustnej.

Czy rośnie świadomość pacjentów na temat tego, z jak szerokiego wachlarza produktów można korzystać, by zadbać o zdrowie jamy ustnej? Niewielka pewnie grupa pacjentów zdaje sobie sprawę, że na nieświeży oddech pomóc może m.in. skrobaczka do języka. Zmienia się coś w świadomości Polaków i ich zainteresowaniach, potrzebach?

Czasy, kiedy pasta i szczoteczka były kupowane w supermarkecie, przy okazji zakupów spożywczych, powoli mijają. Jednak nie oszukujemy się – jest jeszcze dużo do zrobienia w tej kwestii. Dlatego stawiamy na wiedzę naszych pracowników, którą chętnie dzielą się podczas zakupów w naszym sklepie stacjonarnym (ul. Ruczaj 39 w Krakowie), rozmów telefonicznych oraz wymian mailowych z klientami. Ponadto, wiedzą dzielimy się – jak wcześniej wspomnieliśmy – na naszym blogu. Materiały edukacyjne można znaleźć także na naszych mediach społecznościowych. 

Dziękuję za rozmowę.

www.hellodent.pl
Odwiedź też sklep HelloDent na Facebooku – kliknij TUTAJ.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

produkty dentystyczne
Produkty dentystyczne a śmiertelnie groźny zespół AGS Lekarz

W pracy opublikowanej 15 maja w „Journal of the American Dental Association” (JADA) podano, że niektóre produkty stosowane w praktyce stomatologicznej mogą wywołać potencjalnie zagrażającą życiu reakcję u osób cierpiących na zespół AGS, który często ...

rak jamy ustnej
Rak jamy ustnej – co wiedzą pacjenci? Lekarz

Z badania naukowców z Uniwersytetu High Point (HPU) w Karolinie Północnej wynika, że 60% mieszkańców tego stanu nie zostało nigdy przebadanych przez dentystę pod kątem ryzyka nowotworu jamy ustnej. Sondaż przeprowadzony przez Workman School of Dental...

implanty
Produkty nikotynowe a przetrwanie implantów Lekarz

Już wiele lat temu dowiedziono szkodliwości produktów tytoniowych dla zdrowia palaczy (także tych biernych). W badaniu przeprowadzonym przez naukowców z Węgier wskazano, które produkty nikotynowe stwarzają największe ryzyko dla trwałości implantów zę...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Asysdent
ASYSDENT – wiedza, umiejętności, integracja, zabawa Asysta

Ogólnopolska Konferencja Asystentek i Higienistek Stomatologicznych ASYSDENT 2023 będzie już dziesiątą edycją tego największego i najbardziej znanego w Polsce wydarzenia edukacyjnego dla asystentek i higienistek. Co sprawiło, że w ciągu 10 lat ASYSDE...

Grafika do artykulu x5 SmileQuest Szablon 1
SmileQuest – specjalistyczna wiedza i nagrody na wyciągnięcie ręki! Lekarz

Zdobywanie wiedzy i podnoszenie kompetencji przez lekarzy dentystów, asystentki i higienistki stomatologiczne to obowiązek, ale i – w natłoku codziennych zadań – również spore wyzwanie. Warto jednak podjąć się tej misji – pomoże w tym nowy projekt ed...

dr Karaś - Dentonet.pl
Lek. dent. Bartłomiej Karaś: czym jest sukces w endodoncji? Lekarz

10 kroków do sukcesu w endodoncji - z takim tematem podczas swoich licznych wykładów na konferencjach mierzy się endodonta lek. dent. Bartłomiej Karaś. Podczas jednej z konferencji poprosiliśmy o zdefiniowanie tego sukcesu. Czym właściwie jest? ...

Banner Academy Plus
Academy Plus - specjalistyczna wiedza na wyciągnięcie ręki! Lekarz

Ciągła edukacja i podnoszenie swojej wiedzy to jeden z kluczowych obowiązków wszystkich członków zespołu stomatologicznego. Odpowiedzią na potrzeby lekarzy dentystów, asystentek i higienistek stomatologicznych w tym zakresie jest strona internetowa A...

pacjenci nieslyszacy
Dentyści nie wiedzą, jak pracować z pacjentami niesłyszącymi Lekarz

Z badań przeprowadzonych przez naukowców z University of Western Australia wynika, że dentyści nie wiedzą, w jaki sposób pracować ze specyficzną i wymagającą grupą pacjentów, jakimi są osoby niedosłyszące i niesłyszące. Według Światowej Organizacji...

zdrowie jamy ustnej2
Pacjenci nie wiedzą, jak groźna dla zdrowia jest próchnica Asysta

Serwis Dentistry IQ przypomina, że leczenie chorób jamy ustnej to nie „medycyna drugiej kategorii”, a ignorowanie problemów stomatologicznych może mieć tragiczne konsekwencje. We wrześniu 2023 roku amerykańskie media szeroko komentowały śmierć byłego...

Kongres Stomatologii
Ekspercka wiedza na Kongresie Stomatologii pod patronatem PTS-u Lekarz

W dniach 7-9 września w Nadarzynie odbędą się targi Warsaw Dental and Medica Show 2023. Ich głównym elementem merytorycznym będzie odbywający się pod patronatem PTS-u VI Kongres Stomatologii. Organizatorzy stopniowo odkrywają karty i przedstawiają ko...