Część teoretyczna (4 godziny) krótki wstęp na temat biologii miazgi zębów mlecznych i stałych niedojrzałych diagnostyka stanów chorobowych miazgi – kompleksowa ocena objawów klinicznych, radiologicznych i śródzabiegowych i wynikające z nich możliwości leczenia diagnostyka radiologiczna w endodoncji wieku rozwojowego – czy należy bać się wykonywania zdjęć RTG u dzieci? metody opracowywania ubytków próchnicowych i wynikające […]
24-25 maja 2019 (piątek-sobota) Tematyka obejmować będzie leczenie stomatologiczne dzieci w ujęciu interdyscyplinarnym. Honorowy patronat nad wydarzeniem objął Jego Magnificencja Rektor Uniwersytetu Medycznego w Lublinie prof. dr hab. Andrzej Drop. Formuła konferencji przewiduje wystąpienia zaproszonych prelegentów z kraju i zagranicy, sesje plakatowe oraz warsztaty praktyczne. Niewątpliwą atrakcją jest bogaty program towarzyski. RAMOWY PROGRAM […]
Część teoretyczna (5 godzin) klasyfikacja urazowych uszkodzeń zębów, kości i tkanek miękkich prawidłowy i kompleksowy schemat badania pacjenta po urazie (każdy z uczestników otrzyma gotowy wzór karty badania pacjenta po urazie) diagnostyka urazów zębów – jak analizować zdjęcie RTG zęba po urazie – na co szczególnie zwrócić uwagę w jaki sposób zabezpieczyć pacjenta po urazie podczas pierwszej wizyty zasady odbudowy zmineralizowanych tkanek […]
26-27.04.2019 PROGRAM SPOTKANIADziecko w gabinecie stomatologicznym – dylematy i wyzwania codziennej praktyki. PIĄTEK, 26 KWIETNIA9:45 – 10:00 Uroczyste otwarcie Konferencji – Prezes PASD Dr Michał Sobczak10:00 – 12:00Kształtowanie zachowania dziecka – o co w tym wszystkim chodzi i cowiemy nowego ?Część 1 – Prof. Tim NewtonCzęść 2 – Dr Wendy Bellis12:00 – 12:30 PRZERWA KAWOWA12:30 […]
Miejsce i data: Berlin 13-14.04.2019 Dołącz do grona wybitnych specjalistów i dowiedz się więcej o innowacjach w stomatologii. Światowej klasy wykładowcy zaprezentują swój unikalny program. Zrównoważona okluzja, stomatologia oddechocentryczna , minimalnie inwazyjne zabiegi, cyfrowy gabinet, stomatologia regeneracyjna. Wyjątkowe połączenie nauki i praktyki. Innowacyjne koncepcje oraz najnowsze urządzenia, które pomogą Ci osiągać najlepsze i przewidywalne wyniki w leczeniu pacjentów. Nasze spotkania z Wami chcemy kontynuować w „study clubs” , które połączą najlepszych […]
Część teoretyczna (4 godziny) krótki wstęp na temat biologii miazgi zębów mlecznych i stałych niedojrzałych diagnostyka stanów chorobowych miazgi – kompleksowa ocena objawów klinicznych, radiologicznych i śródzabiegowych i wynikające z nich możliwości leczenia diagnostyka radiologiczna w endodoncji wieku rozwojowego – czy należy bać się wykonywania zdjęć RTG u dzieci? metody opracowywania ubytków próchnicowych i wynikające […]
Część teoretyczna (5 godzin) badanie podmiotowe i przedmiotowe w kontekście szacowania ryzyka uszkodzeń zębów w przebiegu choroby próchnicowej, zespołu MIH, erozji i urazów zębów: klasyfikacja ICDAS – kliniczne kryteria obecności ubytku próchnicowego – kiedy opracowywać ząb? quiz dotyczący znajomości klasyfikacji ICADS – na podstawie przypadków klinicznych planowanie leczenia z wykorzystaniem badań rentgenowskich – przydatność zdjęć skrzydłowo-zgryzowych u dzieci znieczulenia oraz kontrola bólu – jak pomóc a nie przestraszyć? leczenie odtwórcze: koferdam i optragate – użyteczne sposoby izolacji pola zabiegowego stomatologia minimalnie inwazyjna (ICON, ART, PRR) właściwa preparacja – czy kształty oporowy i retencyjny mają znaczenie? całkowite czy częściowe opracowanie ubytku? czy każdy ubytek próchnicowy należy opracować i wypełniać? narzędzia do klasycznej preparacji, piaskarka abrazyjna oraz laseroterapia materiały do odbudowy: kompomery, materiały kompozytowe, cementy glasjonomerowe, cementy glasjonomerowe modyfikowane żywicą oraz korony stalowe systemy wiążące – który rodzaj kiedy cię nie zawiedzie w zębach mlecznych instrumentarium do […]
Część teoretyczna (5 godzin) klasyfikacja urazowych uszkodzeń zębów, kości i tkanek miękkich prawidłowy i kompleksowy schemat badania pacjenta po urazie (każdy z uczestników otrzyma gotowy wzór karty badania pacjenta po urazie) diagnostyka urazów zębów – jak analizować zdjęcie RTG zęba po urazie – na co szczególnie zwrócić uwagę w jaki sposób zabezpieczyć pacjenta po urazie podczas pierwszej wizyty zasady odbudowy zmineralizowanych tkanek […]
Część teoretyczna (4 godziny) krótki wstęp na temat biologii miazgi zębów mlecznych i stałych niedojrzałych diagnostyka stanów chorobowych miazgi – kompleksowa ocena objawów klinicznych, radiologicznych i śródzabiegowych i wynikające z nich możliwości leczenia diagnostyka radiologiczna w endodoncji wieku rozwojowego – czy należy bać się wykonywania zdjęć RTG u dzieci? metody opracowywania ubytków próchnicowych i wynikające […]
DSI - Dental Skills Institute, Warszawa / 2024-05-10
4650 PLN
Używamy plików cookie do gromadzenia i analizowania informacji o użytkownikach tej witryny. Używamy tych informacji do ulepszania treści, reklam i innych usług dostępnych na stronie. Klikając „Akceptuję”, wyrażasz zgodę na używanie technologi stosowanej przez Dentonet i naszych partnerów.
Każda odwiedzona strona internetowa może przechowywać i pobierać informacje z przeglądarki, proces ten w większości przypadków odbywa się w formie plików cookie. Zebrane dane zapewniają przydatne informacje o użytkowniku; preferencjach użytkownika; używanych urządzeniach. Takie informacje często pomagają witrynie działać zgodnie z oczekiwaniami odwiedzających. Mimo, że zebrane dane nie służą identyfikacji Twojej tożsamości, pozwalają nam zapewnić znacznie lepiej spersonalizowane doświadczenie. Szanujemy Twoje prawo do prywatności, więc możesz w dowolnym momencie wyłączyć określone rodzaje plików cookie.
Niezbędne pliki cookie są wymagane do działania witryny i nie można ich wyłączyć. Ten typ plików cookie w większości przypadków jest stosowany tylko w odpowiedzi na określone działania i / lub prośby o usługi, które wybierasz, w tym ustawienia preferencji, logowanie i wypełnianie formularzy. Twoja przeglądarka możne alarmować o ich występowaniu, a nawet blokować te pliki cookie. Z kolei niektóre części witryny mogą nie działać poprawnie lub w ogóle nie działać.