Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Zbyt wiele informacji może zdemotywować pacjenta?

Publikacja:
Zbyt wiele informacji może zdemotywować pacjenta?

Zbyt wiele informacji może zdemotywować pacjenta?

Nie tylko aspekty czysto medyczne wpływają na to, czy pacjent zdecyduje się na długotrwałe leczenie w danym gabinecie. – Pierwsza wizyta nowego pacjenta w klinice to bardzo ważny moment. Ocenia on kontakt z recepcją, lekarzem. Wpływa na niego atmosfera wynikająca m.in. z relacji i współpracy lekarza i asystentki. To wszystko oddziałuje na jego ostateczną decyzją – mówi Michał Katarzyński, autor poradników na temat kompetencji miękkich w gabinetach stomatologicznych.

Podkreśla, że zbyt wiele informacji na pierwszej wizycie może zdemotywować pacjenta.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Jak objawia się rak jamy ustnej - Dentonet.pl
Wielka Brytania: rak jamy ustnej zbyt późno wykrywany Lekarz

Według danych British Association of Oral and Maxillofacial Surgery (BAOMS) oraz Oral Health Foundation, w 2018 r. w Wielkiej Brytanii doszło do około 3 tys. zgonów spowodowanych zbyt późnym wykryciem raka jamy ustnej. Jak poinformowały obie instytuc...

nakłady na stomatologię - Dentonet.pl
Nakłady na publiczną stomatologię większe, ale wciąż zbyt niskie Lekarz

Wiceprezes Naczelnej Rady Lekarskiej Andrzej Cisło wystosował do posłów z sejmowej komisji zdrowia pismo, w którym zasygnalizował konieczność pilnego podniesienia nakładów na publiczną stomatologię.Przypomnijmy – minister zdrowia Łukasz Szumowski zap...

edm
Wdrożenie EDM od 1 lipca - wciąż wiele niewiadomych Lekarz

Stowarzyszenie Twórców Oprogramowania Rynku Medycznego wystąpiło do ministra zdrowia z pismem, w którym twierdzi, że ustalony przez resort termin rozpoczęcia raportowania zdarzeń medycznych i wymiany EDM - zaplanowany oficjalnie na 1 lipca br. - jest...

ROZWIŃ WIĘCEJ
dentist 4373290 1920
Hejt w gabinecie stomatologicznym? To zdarza się zbyt często! Lekarz

Ponad połowa polskich lekarzy dentystów miała nieprzyjemne sytuacje w gabinetach, gdzie pacjenci stawali się agresywni czy wulgarni. Na szczęście większość lekarzy mających takie doświadczenia podkreśla, że są to sporadyczne przypadki.  Dane te poch...

pilniki soniczne
Endostar Spreader Sonic Files - jedno narzędzie, wiele zastosowań Lekarz

Szerokie zastosowanie pilników sonicznych Endostar Spreader Sonic Files sprawia, że są to niezwykle przydatne instrumenty w każdym gabinecie stomatologicznym.Endostar Spreader Sonic Files powstały jako narzędzia służące do poprawy irygacji i dezynfek...

Dentonet - tajemnica zawodowa w pracy asysty stomatologicznej
Co lekarz może powiedzieć ubezpieczycielowi o zdrowiu pacjenta? Lekarz

Na stronie Rządowego Centrum Legislacji opublikowano projekt rozporządzenia ministra zdrowia w sprawie informacji udzielanych zakładom ubezpieczeń przez podmioty wykonujące działalność leczniczą oraz Narodowy Fundusz Zdrowia. – W projekcie rozporząd...

dr Nawrocki - Dentonet.pl
"Użycie laserów zmieniło wiele moich protokołów postępowania" Lekarz

Z dr. Michałem Nawrockim M.Sc. – wykładowcą I Konferencji Dentonet Online – rozmawia Tomasz Hankiewicz. Panie Doktorze, w których specjalnościach stomatologicznych lasery znajdują obecnie najszersze zastosowanie? Dr Michał Nawrocki: Stomatologia je...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele Lekarz

- W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi - mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju pr...

depresja
Zbyt dużo pracujesz? Jesteś bardziej narażona na depresję! Asysta

Jak poinformowano na łamach "Journal of Epidemiology & Community Health", kobiety pracujące powyżej 55 godzin tygodniowo są bardziej narażone na występowanie depresji. Co ciekawe, zależność ta nie występuje w przypadku mężczyzn.Badanie na grupie ...

Ewa Pawłowska - Dentonet.pl
RODO w gabinecie? "Wiele spraw ułatwia" [video] Lekarz

Przepisy o RODO, tak często krytykowane przez przedsiębiorców z  różnych branż, mogą być w gabinetach stomatologicznych bardzo pomocne. Wiele spraw porządkują, ułatwiają i wyjaśniają. – RODO jest często odbierane negatywnie. Ja jestem po zupełnie dru...