Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

Publikacja:
Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

Przepis na sukces? Produkty i wiedza. Wywiad z dyrektorem HelloDent

– Budujemy relacje z lekarzami, uczymy się od nich, ale też jesteśmy gotowi doradzić w każdej kwestii związanej z zakupami u nas. Jeśli czegoś nie wiemy, nie boimy się do tego przyznać – mówi w rozmowie z Dentonetem Wojciech Bednarek, dyrektor handlowy HelloDent. To stosunkowo nowy na rynku sklep z profesjonalnymi produktami dla branży stomatologicznej oraz produktami do higieny jamy ustnej, skierowany zarówno do lekarzy dentystów i higienistek, jak i pacjentów.

Na rynku stomatologicznym konkurencja nie jest mała. Czym wyróżnia się HelloDent i w jakim aspekcie działalności firmy widzi Pan szanse na zbudowanie i utrzymanie wysokiej pozycji w branży?

Zgadzam się z Panem, konkurencja jest bardzo duża, ale to tylko motywuje nas do działania i kreatywności. Wierzymy, że przede wszystkim należy skupiać się na swoim biznesie i na tym, co robi nasza firma. Dzięki temu można zachować indywidualizm i właśnie – wyróżniać się pośród konkurencji.

Silną stroną HelloDentu są zdecydowanie ludzie. Mam przyjemność zarządzać bardzo kompetentnym, zgranym i pełnym energii zespołem, któremu zależy na budowaniu przyjaznej dla klienta firmy. Dzieje się tak dzięki częstym rozmowom, właśnie z naszymi klientami. Budujemy relacje, uczymy się od nich, ale też jesteśmy gotowi doradzić w każdej kwestii związanej z zakupami u nas. Jeśli czegoś nie wiemy, nie boimy się do tego przyznać. Mamy dobry kontakt z wieloma lekarzami oraz producentami, którzy w takiej sytuacji służą pomocą. Dzięki temu stale poszerzamy naszą wiedzę i szybciej budujemy zaufanie klienta.

Jakie grupy produkty znajdziemy w ofercie firmy? Z jakimi producentami współpracujecie?

IMG 20210310 135925W naszej ofercie można znaleźć produkty profesjonalne dla lekarzy, higienistek, ale także do codziennej higieny jamy ustnej. Współpracujemy, między innymi, z takimi producentami jak HORICO, GC, ROTECK, Poldent, TOR VM, MDC Dental, Ivoclar, Cerkamed i Kulzer. Chcemy też, aby profesjonaliści mieli możliwość zrobienia u nas zakupów dla swoich pacjentów. W ostatnich latach pojawiło się wielu nowych producentów oferujących wysokiej jakości, skuteczne produkty do higieny jamy ustnej. Lekarze i higienistki mogą zaopatrzyć się u nas w produkty od takich firm, jak GUM, GC, TePe, DENTAID, KIN, Atos i wielu innych.

Czy jest możliwe, by z sukcesem prowadzić sklep oferujący produkty zarówno dla profesjonalistów (lekarze, higienistki), jak i pacjentów?

Cztery lata temu, kiedy ruszaliśmy z HelloDentem, było to odważne posunięcie. Na etapie przygotowywania oferty sklepu, podczas badania rynku, spotkaliśmy się z wieloma sygnałami, które sugerowały, że takie rozwiązanie ma spore szanse na powodzenie. Po rozpoczęciu działalności spotkaliśmy się ze sceptycznymi głosami. Jednak z perspektywy czasu, patrząc na sygnały, które dostajemy od naszych klientów, rosnące wsparcie producentów oraz systematyczne poszerzanie się naszej oferty o produkty profesjonalnych, renomowanych firm, oceniamy, że było to dobre rozwiązanie. Jednak na tym etapie wciąż jest za wcześnie, żeby wydać ostateczny wyrok. Dlatego nie osiadamy na laurach. Wciąż mamy wiele planów w realizacji i na bieżąco pojawiają się nowe pomysły na rozwój, który pozwoli nam budować jeszcze lepszą relację z naszymi klientami.

Na Waszej nowej stronie internetowej, poza skatalogowanymi produktami, widzimy też materiały poradnikowe na blogu. W jakim kierunku będzie ten dział rozwijany? Czy przewidujecie również materiały poradnikowe dedykowane lekarzom i higienistkom?

Pacjenci szukają prostych, przystępnych i praktycznych informacji na temat higieny jamy ustnej. Nasz blog ma być odpowiedzią na tę potrzebę. Materiały gromadzimy we współpracy z profesjonalistami, którzy na co dzień w swojej pracy mają styczność z pacjentami i ich potrzebami, dzięki czemu najlepiej potrafią dobrać odpowiednie dla nich produkty.

176449035 2878215212457242 6408426102411539187 nJeśli chodzi o materiały edukacyjne dla lekarzy i higienistek, na naszym blogu trwają szeroko zakrojone prace w tym kierunku, jednak chcielibyśmy, aby obecnie były owiane tajemnicą. Mogę natomiast zdradzić, że już pod koniec maja w siedzibie HelloDent w Krakowie odbędzie się szkolenie dla lekarzy stomatologów. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na naszej stronie internetowej i w naszych mediach społecznościowych. Ponadto, prowadzimy wiele rozmów w tym temacie zarówno z wykładowcami, jak i producentami. Wydaje się, że wszystko zmierza w dobrym kierunku. Zachęcam do śledzenia naszych działań w Internecie, już wkrótce będziemy informować co dalej.

Jakie grupy produkty do higieny jamy ustnej w ostatnich latach notują rosnącą popularność? Zgaduję, że będą to szczoteczki soniczne i irygatory?

Nic dodać, nic ująć – ma Pan rację. Jeśli chodzi stricte o konkretny produkt – liczba firm oferujących szczoteczki soniczne, które pojawiły się na polskim rynku, jest oszałamiająca. W związku z tym rośnie także ich popularność pośród konsumentów. Również irygatory cieszą się coraz większym zainteresowaniem, co moim zdaniem odbija się pozytywnie na propagowaniu wiedzy o higienie jamy ustnej.

Czy rośnie świadomość pacjentów na temat tego, z jak szerokiego wachlarza produktów można korzystać, by zadbać o zdrowie jamy ustnej? Niewielka pewnie grupa pacjentów zdaje sobie sprawę, że na nieświeży oddech pomóc może m.in. skrobaczka do języka. Zmienia się coś w świadomości Polaków i ich zainteresowaniach, potrzebach?

Czasy, kiedy pasta i szczoteczka były kupowane w supermarkecie, przy okazji zakupów spożywczych, powoli mijają. Jednak nie oszukujemy się – jest jeszcze dużo do zrobienia w tej kwestii. Dlatego stawiamy na wiedzę naszych pracowników, którą chętnie dzielą się podczas zakupów w naszym sklepie stacjonarnym (ul. Ruczaj 39 w Krakowie), rozmów telefonicznych oraz wymian mailowych z klientami. Ponadto, wiedzą dzielimy się – jak wcześniej wspomnieliśmy – na naszym blogu. Materiały edukacyjne można znaleźć także na naszych mediach społecznościowych. 

Dziękuję za rozmowę.

www.hellodent.pl
Odwiedź też sklep HelloDent na Facebooku – kliknij TUTAJ.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

pacjenci nieslyszacy
Dentyści nie wiedzą, jak pracować z pacjentami niesłyszącymi Lekarz

Z badań przeprowadzonych przez naukowców z University of Western Australia wynika, że dentyści nie wiedzą, w jaki sposób pracować ze specyficzną i wymagającą grupą pacjentów, jakimi są osoby niedosłyszące i niesłyszące. Według Światowej Organizacji...

eDentico Dzien Dentysty
Prezent na Dzień Dentysty? Wiedza! Lekarz

5 marca obchodzony jest Światowy Dzień Dentysty. Trudno jednoznacznie określić pochodzenie tego święta, ale my oczywiście nie mogliśmy zapomnieć o Dniu Dentysty – z tej okazji przygotowaliśmy dla Was wyjątkowy prezent, czyli dostęp do bazy ponad 350 ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
dr Karaś - Dentonet.pl
Lek. dent. Bartłomiej Karaś: czym jest sukces w endodoncji? Lekarz

10 kroków do sukcesu w endodoncji - z takim tematem podczas swoich licznych wykładów na konferencjach mierzy się endodonta lek. dent. Bartłomiej Karaś. Podczas jednej z konferencji poprosiliśmy o zdefiniowanie tego sukcesu. Czym właściwie jest? ...

Dentonet - dentysta sadysta skazany
Szamotuły: kradli produkty do wybielania zębów Lekarz

Kobieta i mężczyzna podejrzani o dwukrotną kradzież produktów do wybielania zębów w jednej z drogerii w Szamotułach usłyszeli zarzuty. Za kradzież może im grozić do 5 lat więzienia. 16 kwietnia br. w południe dyżurny policji w Szamotułach otrzymał z...

HelloDent1
Początki bywają trudne - historia determinacji HelloDent Lekarz

Wszystko zaczęło się w marcu 2017 r. – pełen żywioł, w ofercie – flagowy dla HelloDent koferdam NIC TONE. Właśnie te targi rozpoczęły przygodę HelloDent w świecie stomatologii i sklepów stomatologicznych. Teraz – po prawie czterech latach – HelloDen...

Sposoby na ból dziąsła - Dentonet.pl
Produkty, które pomagają ograniczać periodontitis i gingivitis Lekarz

Czy używanie szczoteczki międzyzębowej jest pomocne w przeciwdziałaniu chorobom przyzębia, a przyjmowanie suplementów diety lub probiotyków poprawia stan przyzębia? Badacze z Uniwersytetu w Buffalo zgłębili tematykę produktów do higieny jamy ustnej, ...

Polish companies at the IDS 2021
Produkty z Polski na arenie międzynarodowej [relacja z IDS] Lekarz

Kompozyt w jednym kolorze do prawie wszystkich wypełnień, specjalistyczne narzędzia do powtórnego leczenia kanałowego, środki do dezynfekcji oraz indywidualne rozwiązania dla implantoprotetyki, o których na stoisku firmy z Pabianic opowiadał prezyden...

tubka po paście - Dentonet.pl
Produkty do higieny jamy ustnej – co z ekologią? Lekarz

Troska o zdrowie jamy ustnej, w tym profilaktyka i prawidłowa higiena to zagadnienia, które we współczesnym świecie nie budzą kontrowersji. Istotny problem stwarzają natomiast opakowania, w których klienci je nabywają – po zużyciu produktu trafiają o...

narzedzia i szczeka
UMLub: sukces absolwenta stomatologii w konkursie Lekarz

Piotr Górka – absolwent kierunku lekarsko-dentystycznego Uniwersytetu Medycznego w Lublinie – został zwycięzcą ogólnopolskiego etapu konkursu "Jules Allemand Trophy". "Jules Allemand Trophy" to konkurs polegający na wykonaniu rekonstrukcji materiałe...

sztuczna inteligencja
PUM: sukces studenta Szkoły Doktorskiej Lekarz

Lek. dent. Maciej Jedliński – student Szkoły Doktorskiej Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego – otrzymał wyróżnienie podczas konferencji naukowej włoskich dentystów 28. Congresso Nazionale CDUO2021. Lek. dent. Maciej Jedliński – student Szkoły Doktor...