Trening umiejętności kierowniczych - czyli jak umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym
- Prowadzący:
- psycholog, trener biznesu Świtalska Katarzyna
- Miejsce:
- Wrocław, ul. Pomarańczowa 8
- Data:
- 23 marca 2019
- Cena:
- 690 PLN
Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy
Korzyści dla uczestników: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne
- Zarządzać własną energią
- Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony
- Potrafili właściwie rozwiązywać konflikty
- Zarządzać przez cele
- Znali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonań
- Potrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracy
- Znali metody walki z konfliktami
- Wzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania Program szkolenia:
- Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
- Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym
- Zasady skutecznej komunikacji
- Oczekiwania pracownika
- Oczekiwania kierownika
- Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb
- Poziomy lojalności pracowników
- Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację
- Efektywność w kontaktach z pracownikami
- Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
- Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją) Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
- Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika
- (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami)
- Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy
- Skuteczna komunikacja
- Techniki aktywnego słuchania
- Techniki zadawania pytań, parafrazowania
- Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy
- Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania
- Asertywność w kontaktach z pracownikami
- Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
- Motywowanie pozapłacowe
- Delegowanie zadań
Informacja i zgłoszenie na szkolenie tel. 071 353 83 51, www.esdent.pl
Organizator: ESDENT DENTAL EQUIPMENT, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław
tel. 071 353 83 51, 0 603 441 785
www.szkoleniadent.pl, szkolenia@ede.pl
Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na
konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323
obowiązuje oplata rezerwacyjna