Dentonet
KALENDARIUM
E-mail

WRÓĆ DO KALENDARIUM

Trening umiejętności kierowniczych - czyli jak umiejętnie zarządzać zespołem pracowniczym

Prowadzący:
psycholog, trener biznesu Świtalska Katarzyna
Miejsce:
Wrocław, ul. Pomarańczowa 8
Data:
23 marca 2019
Cena:
690 PLN

Cel: Usprawnić swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne, zarządzać własną energią, zarządzać przez cele oraz umiejętnie tworzyć strategię własnej pracy

 

Korzyści dla uczestników: Po zakończeniu szkolenia uczestnicy będą:

  • Wykorzystywali swoje umiejętności interpersonalne, negocjacyjne
  • Zarządzać własną energią
  • Potrafili radzić sobie z konfliktem i oporem drugiej strony
  • Potrafili właściwie rozwiązywać konflikty
  • Zarządzać przez cele
  • Znali uniwersalne zasady, które dotyczą ich wartości i przekonań
  • Potrafili określić swoje życiowe role i tworzyć strategię własnej pracy
  • Znali metody walki z konfliktami
  • Wzmocnią swoje zasoby fizyczne i psychiczne konieczne do efektywnego działania Program szkolenia:
  • Profil menedżera (role przywódcze, kierownik jako coach, dyrektywny i niedyrektywny sposób zarządzania zespołem, zarządzanie przez cele)
  • Komunikacja i praca z zespołem pracowniczym
  • Zasady skutecznej komunikacji
  • Oczekiwania pracownika
  • Oczekiwania kierownika
  • Umiejętność odkrycia i zaspokojenia potrzeb
  • Poziomy lojalności pracowników
  • Dlaczego warto inwestować w profesjonalna komunikację
  • Efektywność w kontaktach z pracownikami
  • Konflikt i działanie w sytuacjach trudnych (zarządzanie konfliktem, inteligencja emocjonalna w pracy)
  • Asertywność (umiejętność udzielania i przyjmowania konstruktywnej krytyki, radzenie sobie z manipulacją) Techniki wyłaniania potrzeb Pracownika oraz poszukiwanie skutecznych rozwiązań
  • Umiejętność odkrywania potrzeb Pracownika
  • (Zbieranie informacji na podstawie obserwacji i rozmowy z Pracownikami)
  • Typologia pracowników i umiejętność dopasowania się do rozmówcy
  • Skuteczna komunikacja
  • Techniki aktywnego słuchania
  • Techniki zadawania pytań, parafrazowania
  • Sterowanie rozmową – kreatywny scenariusz rozmowy
  • Bariery w komunikacji i sposoby ich przełamywania
  • Asertywność w kontaktach z pracownikami
  • Ocena pracowników (związek ocen z systemem motywacyjnym i rozwojem pracowników, narzędzia oceny)
  • Motywowanie pozapłacowe
  • Delegowanie zadań

 

Informacja i zgłoszenie na szkolenie tel. 071 353 83 51, www.esdent.pl

Organizator:         ESDENT DENTAL EQUIPMENT, ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław 

tel. 071 353 83 51, 0 603 441 785

www.szkoleniadent.pl, szkolenia@ede.pl

Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać  na

konto: ING BANK ŚLĄSKI S.A. 27 1050 1575 1000 0022 5454 2323

obowiązuje oplata rezerwacyjna