Dentonet
KALENDARIUM
E-mail

WRÓĆ DO KALENDARIUM

CYKL SZKOLENIOWY DOTYCZĄCY ZAGADNIEŃ OKLUZJI I ZABURZEŃ NARZĄDU ŻUCIA – cz II

Prowadzący:
LEK. STOM. JENS CHRISTIAN-KATZSCHNER (Niemcy)
Miejsce:
Wrocław, ul. Pomarańczowa 8, sala wykładowa
Data:
23 listopada 2018
Cena:
2 750 zł – 3 dni

Termin: 23-24-25.11.2018 r. (piątek/sobota/niedziela) Wrocław 

Wykładowca: LEK. STOM. JENS CHRISTIAN-KATZSCHNER (Niemcy)

Ukończył studia w 1990 na wydziale stomatologii na Uniwersytecie Medycznym w Dreźnie. 1991- 1992 Asystent w Poliklinice Senftenberg 1994 CMD School University Hamburg u Dr. Ahlers (obecnie prezes Stowarzyszenia zajmującego się problematyka Zburzenia Narządu Żucia) 2002 Odbyty cykl szkoleniowy ( manual struktur analysis)u Prof .Axela Bumanna MSA jednego z najbardziej znanych niemieckich specjalistów w zakresie Zburzeń Narządu Żucia 2003-2006- Współpraca z Katedrą Zburzenia Narządu Żucia Wrocławskiej AM z dr n. med. Teresą Maślanka 2006 specjalizacja w zakresie Zburzenia Narządu Żucia w CMD clinic Hamburg u Dr. Jürgena Reiz w Uni Greifswald 2006 Zaproszony jako wykładowca na „Peking China German Dental Day” w Pekinie Stała współpraca z Niemieckimi Izbami Lekarskimi, gdzie przeprowadził wiele wykładów z zakresu zaburzeń narządu żucia, protetyki, ergonomii pracy. Członek grupy wykładowców Kavo utworzonej pod przewodnictwem Prof. Huggera wykładowcy CMD Academy Hamburg Miejsce pracy : Prowadzi własną prywatną praktykę stomatologiczną w Hamburgu Wykładowca z wieloletnia praktyką zawodową, autor wielu publikacji, członek Europejskiego Towarzystwa Ergonomicznego. Specjalizuje się w tematyce, ergonomii w stomatologii, pracy w lupach, pracy z mikroskopem, dysfunkcji i zaburzeń narządu żucia. Przeprowadził wiele szkoleń z tego zakresu na terenie Niemiec jak i w wielu innych krajach. Publikacje : Dentalmagazin 4 /2004"Ergonomie im Visier" Dental Zeitung 5/2005" Ergonomisches Arbeiten mit der Lupenbrille" ZMK 2/2006"Gesundes und effizientes Arbeiten am Beispiel einer Präparation" Dental Spiegel 3/ 2006 " Wer besser sieht ,kann besser arbeiten Dental Journal, Austria 10/2006 „Ergonomie“.

(Uczestnicy powinni przygotować własne modele do pracy z artykulatorem) oraz artykulator i łuk twarzowy jesli go posiadają!!!!  – PROSIMY O INFORMACJĘ ZWROTNĄ JAKI ARTYKULATOTR I ŁUK PAŃSTWO PRZYWIOZĄ

PROGRAM

Co jest powodem zaburzeń CMD – dlaczego pacjent je ma? Związek między okluzją a zaburzeniami. Zastosowanie łuku twarzowego i artykulatora. Leczenie CMD. Zasady funkcjonowania szyn.

Co jest przyczyną zaburzeń CMD dlaczego je mamy. Związek między okluzji i zaburzeń narządu żucia.
Co to jest statyczny wektor okluzji? Co to jest dynamiczny wektor okluzji? Co to jest bruksizm? Co to jest wektor parafunkcji?. Analiza modeli.
Prosta i praktyczna metoda rejestracji nerwowo kłykciowej. Wykorzystanie i zastosowanie łuku twarzowego oraz artykulatora.
Ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem artykulatora i różnych łuków twarzowych.
Analiza oddziaływania wektora statycznego.
(Uczestnicy powinni przygotować własne modele do pracy z artykulatorem) oraz artykulator i łuk twarzowy jesli go posiadają!!!!

Leczenie CMD. Terapia capsulitis. Leczenie zapalenia stawów. Leczenie bólu mięśni. Leczenie trzasków.
Ograniczenia terapii.
Zasady działania szyn.
Diagnostycznie specyficzne szyna- to „Nie szyna zaprojektowana przez kogoś -(autorytet, firma), ale szyna dla Kogoś „dostosowana indywidualnie dla pacjenta.
Jak skonstruować szyny i komponenty szyn. Cel leczenia, rodzaje okluzji, pozycja kłykci i ich zależy od indywidualnie dobranych kombinacji diagnozy dla pacjenta).
Szczegółowa diagnoza i w konsekwencji terapia. Co dalej …. po użyciu szyny.
Nowa okluzja. Od pozycji szyny do okluzji- krok po kroku.

Organizator:
ESDENT Małgorzata Baziuk,
ul. Pomarańczowa 8, 54-058 Wrocław 
tel. 71 353 83 51, 695 544 449
www.szkoleniadent.pl, szkolenia@ede.pl

Opłaty za szkolenie prosimy dokonywać na konto:
Obowiązuje opłata rezerwacyjna

Firma ESDENT Małgorzata Baziuk jest podmiotem uprawnionym do podyplomowego kształcenia lekarzy i lekarzy dentystów.
Za każdy kurs medyczny przyznawane są punkty edukacyjne według obowiązujących przepisów