Dentonet
PACJENT
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Leczenie zachowawcze i endodoncja
Protetyka i implantologia
Stomatologia estetyczna
Ortodoncja
Periodontologia
Higiena i zdrowie jamy ustnej

Wprowadzenie do ISO

Publikacja:

Wprowadzenie do ISO

Każda organizacja pragnie usprawniać swój sposób działania poprzez np. zwiększenie udziału w rynku, redukcję kosztów, skuteczne zarządzanie ryzykiem czy poprawę zadowolenia klientów.

Kluczem do tego jest właściwe wewnętrzne zarządzanie organizacją pozwalające na monitorowanie i poprawę osiąganych wyników.

ISO 9001:2008 to międzynarodowa norma zawierająca wymagania i wytyczne dotyczące systemów zarządzania jakością o zdecydowanie najszerszym zastosowaniu na całym świecie.

Pasuje ona do każdej organizacji czy firmy, niezależnie od jej wielkości i branży (również placówek ochrony zdrowia), która chce wykazać, że potrafi w sposób ciągły realizować usługi zgodne z wymaganiami klientów oraz obowiązującymi wymaganiami prawnymi, oraz że dąży do stałego zwiększania ich zadowolenia.

 

Jakie są korzyści z systemu jakości ISO 9001:2008?

 

 

  1. Uporządkowanie organizacji placówki
  2. Podniesienie poziomu świadczeń i bezpieczeństwa pacjentów
  3. Lepsza pozycja rynkowa, wzrost konkurencyjności placówki – jakość pomaga sprzedawać usługi
  4. Lepsza pozycja rankingowa w konkursie ofert NFZ
  5. Większe szanse na uzyskanie dotacji unijnych – dodatkowe punkty przy ocenie projektów
  6. Prestiż na rynku, lepszy wizerunek, wzrost wiarygodności
  7. Świadectwo wysokiego poziomu zarządzania firmą
  8. Poprawa organizacji pracy, potencjalne skrócenie czasu realizacji usług – wzrost wydajności, obniżenie kosztów operacyjnych
  9. Podniesienie poziomu zadowolenia pacjentów – norma kładzie duży nacisk na kształtowanie zadowolenia i satysfakcji pacjenta, pozycjonując go bardzo wysoko wobec organizacji.

Posiadanie certyfikatu zgodności z normą ISO 9001:2008, wydanego w wyniku przeprowadzonego niezależnego auditu, jest potwierdzeniem, że placówka cechuje się wysokim poziomem organizacyjnym oraz dobrą jakością świadczonych usług.

Zapraszamy do zadawania pytań – wyślij maila lub zadzwoń


POWIĄZANE ARTYKUŁY