Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Wizerunek profesjonalisty

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Wizerunek profesjonalisty

Wizerunek profesjonalisty

W obecnych czasach nie tylko stomatologia rozwija się niezwykle prężnie, ale także oczekiwania pacjentów, oferta usług stomatologicznych na rynku medycznym i – co za tym idzie – działania marketingowe, by pacjenci wybrali właśnie nasz gabinet.

Już nie wystarczy ogłoszenie w codziennej gazecie, czy szyld na budynku. Potrzeba coraz nowocześniejszych środków, by pokazać nie tylko nasz gabinet, ale także wiedzę, doświadczenie, pasję – sposób, w jaki pracujemy.

Film to jedna z lepszych form promocji, by wyróżnić nasz gabinet wśród setek innych – by przekonać obecnych i przyszłych pacjentów, że doskonale znamy się na tym, co robimy i w ten sposób zbudować swój wizerunek jako świetnego fachowca.

W specjalnie zrealizowanym dla potrzeb Twojego gabinetu filmie eksperckim możesz omówić wybrane zagadnienie, czy pokazać, jak przeprowadzasz zabieg. To z pewnością pomoże ci trafić do pacjentów znacznie skuteczniej niż słowo pisane. Możesz też pokazać swój gabinet i warunki, w jakich pracujesz. Eksperckie wywiady, filmy reklamowe, videowizytówki – to świetne narzędzie marketingowe.

Materiał filmowy możesz umieścić w portalach takich jak YouTube, na serwisach społecznościowych, na swojej stronie internetowej oraz na naszym portalu Dentowizja.pl

Twoja spersonalizowana strona, bo wzbogacona o film, będzie częściej wyświetlana przez wyszukiwarki, a to prosta droga do większej liczby pacjentów.

My ci w tym pomożemy – jedyny w Polsce portal filmowy w całości poświęcony stomatologii – przygotujemy w pełni profesjonalną produkcję video dla Ciebie i Twojej praktyki stomatologicznej.

Dentowizja.pl


POWIĄZANE ARTYKUŁY

pasta Darlie - Dentonet.pl
Colgate-Palmolive: pasta do zębów Darlie zmieni wizerunek Asysta

Koncern Colgate-Palmolive poinformował, że po fali antyrasistowskich protestów w USA zmieni identyfikację wizualną swojej pasty do zębów Darlie. W przeszłości nazywała się ona "Darkie", a na opakowaniu znajdował się wizerunek czarnoskórego mężczyzny ...

Marzena Dominiak - Dentonet.pl
Prof. Dominiak: dobry wizerunek PTS osiągniemy tylko ciężką pracą Lekarz

– Polskie Towarzystwo Stomatologiczne może, a nawet powinno pełnić rolę przewodnika w procesie edukacji na każdym etapie zawodowym lekarza dentysty. Może być także z powodzeniem głosem doradczym w zakresie kształtowania szeroko rozumianej polityki zd...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres