Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Umiejętność współpracy z pacjentem nie mniej ważna niż kompetencje

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Umiejętność współpracy z pacjentem nie mniej ważna niż kompetencje

Umiejętność współpracy z pacjentem nie mniej ważna niż kompetencje

– Autorytet lekarza składa się zarówno z czysto medycznych kompetencji, jak i umiejętności współpracy z pacjentem – mówi w rozmowie z Dentonetem prof. Dariusz Doliński, psycholog społeczny.

Wywiad zarejestrowany podczas 2. Kongresu Psychologia w Stomatologii.

Fot. osvaldoruiz, pixabay.com


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Dentonet - Najważniejsze zasady profilaktyki fluorkowej
“Pediatrzy muszą wysyłać dzieci do dentysty”

Krajowy konsultant w dziedzinie pediatrii, prof. dr hab. n. med. Teresa Jackowska, zwraca uwagę na potrzebę współpracy lekarzy pediatrów ze stomatologami. – Pediatra to dla dziecka lekarz pierwszego kontaktu. Diagnozując chociażby choroby układ...

Wizyty dziecka u dentysty obowiązkowe? Konferencja PTSD Lekarz

- Może warto zastanowić się nad wprowadzeniem obowiązkowej wizyty dziecka u stomatologa przynajmniej raz w roku. Mogłoby to działać na podobnej zasadzie, jak dziś obowiązkowe są szczepienia dla dzieci - taki pomysł zaprezentowała prof. dr hab. n. med...

powikłania po leczeniu - Dentonet.pl
Powikłania w implantologii? Czasem winny jest pacjent, ale… Lekarz

To prawda, że w pewnych przypadkach za powikłania w leczeniu implantologicznym odpowiada pacjent. - Lekarz dentysta musi zadać sobie jednak pytanie, czy odpowiednio go wyedukował. Jeśli chodzi o powikłania czysto lekarskie, one są z kolei często ... ...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Gerhard Seeberger - Dentonet.pl
Gerhard Seeberger dla Dentonetu: "Wierzę w wartości FDI" Lekarz

- Wierzę w cele, które wyznaczyliśmy w naszej strategii na lata 2018-2020, gdzie głównym tematem działań jest promocja profilaktyki, m.in. poprzez Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej - mówi w rozmowie z Dentonetem powołany na stanowisko na początku wr...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Właściwą komunikacją z pacjentem można wygrać wiele Lekarz

- W dobie coraz większej konkurencji gabinetów stomatologicznych pozyskanie pacjenta na nietanie przecież usługi nie jest proste. Można swoją przewagę budować kompetencjami miękkimi - mówi w rozmowie z Dentonetem Michał Katarzyński, trener rozwoju pr...

wypalenie zawodowe - Dentonet.pl
Brak motywacji do pracy? Warto zrozumieć mechanizm Lekarz

- Motywacja czy siła woli to jest pewien rodzaj energii, którym możemy zarządzać - mówi w rozmowie z Dentonetem dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholog.Wywiad zarejestrowany podczas 2. Kongresu Psychologia w Stomatologii....

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres