Dentonet
E-mail

Regulamin

Publikacja:

Regulamin

REGULAMIN SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM Bestom.pl

Sklep Internetowy BESTOM prowadzony jest przez : Bestom Dentonet.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Wigury 15A wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi pod numerem KRS 0000274754, NIP:7282640463, o kapitale zakładowym w wysokości 1 400 000 zł.

§ 1. Realizacja zamówienia

  1. Kupujący może składać zamówienia przez 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.bestom.pl.
  2. Kupujący składa zamówienie, wskazując na produkt  za pomocą opcji ?DO KOSZYKA?, a następnie wypełnia swoje dane identyfikacyjne.
  3. Wszystkie złożone w sklepie zamówienia potwierdzamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zastrzegamy sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, które nie zostanie potwierdzone mailem lub telefonicznie w ciągu dwóch dni od złożenia zamówienia.
  4. Zamówienia realizujemy w okresie od 1 do 10 dni kalendarzowych. Okres ten nie obejmuje czasu dostawy. Prezentowane w sklepie produktu posiadamy we własnym magazynie, dzięki czemu wszystkie zamówienia realizujemy na bieżąco.
  5. Płatność za zamówione towary dokonywana jest przy odbiorze przesyłki (przesyłka za pobraniem).
  6. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Odbiór musi zostać uzgodniony wcześniej telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

§2. Ceny

  1. W sklepie oferowane są wyłącznie produkty nowe. Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena produktu podana na stronie Sklepu Internetowego Bestom.pl w chwili składania zamówienia przez Kupującego
  3. Całkowita wartość zamówienia przedstawiana jest na stronie www.bestom.pl, po zakończeniu procedury składania zamówienia 

§3. Koszty wysyłki

  1. Zamówiony towar dostarczany jest za pośrednictwem Firmy kurierskiej ?Siódemka?.
  2. Kupujący dokonuje zapłaty za zamówiony towar u kuriera.
  3. Koszt wysyłki wynosi 16,00 zł, a w przypadku towaru Kart Pacjenta ? 20,00 zł.

§4. Warunki reklamacji (zgłoszenie niezgodności towaru z umową)

  1. Kupujący zgłasza Sprzedawcy fakt  wykrycia wad drukarskich lub innych uszkodzeń poprzez pocztę mailową lub telefonicznie. 
  2. Towar wadliwy zostanie wymieniony i wysłany ponownie na koszt  Sprzedawcy w ciągu 14 dni roboczych licząc od dnia otrzymania przesyłki. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi normami prawnymi.
  3. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy Kupującego.
  4. Koszt nadania przesyłek ze zwrotami i towarem reklamowanym ponosi nadawca. 
  5. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem. Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane na wskazany rachunek bankowy w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Nie podlega zwrotowi poniesione przez Kupującego koszt dostawy i odesłania.

§5. Zwroty

  1. Towar zakupiony w sklepie Bestom.pl można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 10 dni. Termin ten liczy się od dnia wydania rzeczy kupującemu lub dostarczenia przesyłki.
  2. Zwrócony towar musi być nowy, nie nosić śladów użytkowania, zagięć, zniszczeń i zabrudzeń. Warunkiem uznania zwrotu jest zwrócenie paragonu. W przypadku towaru zakupionego na fakturę VAT, konieczne jest podanie numeru faktury która ma zostać skorygowana. Nie ma możliwości anulowania faktury VAT.
  3. Starannie zapakowany towar, zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie transportu prosimy odesłać na adres:Bestom Dentonet.pl sp. z o. o.ul. Tuwima 6190-025 Łódź
  4. Przesyłki do których nie załączono paragonu, informacji o numerze faktury która ma zostać skorygowana oraz oświadczenia o zwrocie zostaną odesłane do nadawcy.

§6. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe gromadzone są przez Bestom DENTOnet.pl sp. z o. o. zgodnie z zapisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 26.08.2002 r. Podanie danych osobowych i adresowych w formularzu rejestracyjnym jest równoznaczne z wyrażeniem dobrowolnej zgody na przetwarzanie danych do celów marketingowych wyłącznie przez Bestom DENTOnet.pl sp. z o. o.

§7. Warunki gwarancji 

  1.  Towary sprzedawane przez Sklep Internetowy Bestom.pl mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta towaru bądź dystrybutora. Sklep Internetowy Bestom.pl nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane towary.
  2.  W przypadku towaru, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Kupujący może reklamować nieprawidłowości dostarczonego towaru:
    1. korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji, w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji) a Sklep Internetowy Bestom.pl jest tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Kupujący według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sklepu Internetowego Bestom.pl,
    2. korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy, Sklepu Internetowego Bestom.pl, w związku z niezgodnością towaru z prezentacją produktu. 

§8. Postanowienia końcowe

  1. Obecność towaru na stronach Sklepu Internetowego Bestom.pl nie oznacza dostępności towarowej i możliwości realizacji zamówienia.
  2. Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego Bestom.pl nie stanowią oferty w myśl Kodeksu Cywilnego.
  3. Sklep Internetowy Bestom.pl nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości na adres email wskazany przez Kupującego oraz za usuwanie i blokowanie emaili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  4. Różnice pomiędzy wizualizacją towaru dostępnego w Sklepie Internetowym Bestom.pl wynikające z indywidualnych ustawień komputera Klienta (kolor, proporcje, itd.) nie mogą być podstawą reklamacji i zwrotu zakupionego towaru w Sklepie Internetowym bestom.pl.
  5. Sklep Internetowy Bestom.pl dokłada należytej staranności, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Z uwagi na możliwość wystąpienia błędów podczas dokonywanej aktualizacji (np. cen, opisu) ? ewentualne rozbieżności zostaną skorygowane w trakcie realizacji zamówienia.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176) i Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22 z 2000 r. poz. 271).
  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 17 października 2011.
  8. Sklep Internetowy Bestom.pl zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.bestom.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia niniejszego regulaminu będą realizowane na podstawie dotychczasowych zasad.