Pamiętasz o elektronicznym podpisie?
Pamiętasz o elektronicznym podpisie?
Od 31 marca 2013 roku tylko w sposób elektroniczny będzie można zarejestrować praktykę lekarską, dokonać zmian we wpisie lub wyrejestrować praktykę.
By składać elektroniczne wnioski potrzebny jest certyfikowany podpis elektroniczny (koszt w pierwszym roku około 300 złotych, w latach następnych 120 – 160 złotych rocznie), lub profil zaufany ePUAP który jest bezpłatny.
Profil zaufany ePUAP jest darmowy. Podpis wystawiany jest na trzy lata a po upływie tego czasu można go samemu odnowić.
Jak założyć konto ePUAP i poświadczyć profil
By założyć konto na platformie ePUAP wejdź tutaj https://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_ZakladanieKonta
Po założeniu konta należy złożyć odpowiedni wniosek na ePUAP – wniosek o profil zaufany.
Następnie, w ciągu 14 dni od złożenia wniosku należy udać się z dowodem osobistym lub paszportem do jednego z Punktów Potwierdzających, których lista dostępna jest na stronie http://epuap.gov.pl/wps/portal/E2_PPP
Po potwierdzeniu tożsamości można posługiwać się profilem zaufanym ePUAP.
KL