Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Oswoić Facebook

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Oswoić Facebook

Oswoić Facebook

Facebook może być doskonałym narzędziem do budowania relacji z pacjentami. Jednak samo założenie strony praktyki na tym portalu społecznościowym nie przyniesie oczekiwanych rezultatów – do tego konieczne jest odpowiednie zarządzanie fanpage’em. Czy to trudne? Niekoniecznie. Wystarczy pamiętać o kilku prostych zasadach.

Nazwa
Odpowiednia nazwa ma duże znaczenie. Jak ją wybrać? Przede wszystkim nazwa powinna być krótka i nieskomplikowana, dzięki temu przykuje uwagę i nie będzie trudno jej zapamiętać. Czasem warto również zrezygnować ze specjalistycznych zwrotów – lepiej sprawdzają się wyrażenia swobodne. Dobrym sposobem jest zastanowienie się, co przeciętny pacjent może wpisać w wyszukiwarce, aby znaleźć gabinet stomatologiczny w swojej okolicy – a następnie użycie ich w nazwie. Pacjent, który nie zna Twojego gabinetu, a wpisał po prostu hasło „dentysta” w polu wyszukiwania, być może trafi dzięki temu na Twoją stronę i ją polubi.

Link
Przy okazji nazwy profilu, warto również zwrócić uwagę na link do strony na Facebooku. Domyślnie składa się on z adresu portalu oraz szeregu liczb, np. facebook.com/pages/nazwafanpage/123456789. Jest jednak możliwość skrócenia adresu aby wyglądał np. tak: facebook.com/nazwastrony – dzięki temu użytkownicy portalu będą mogli łatwiej odnaleźć Twoją stronę.
Można to zrobić pod adresem facebook.com/username lub wchodząc w ustawienia strony.

Informacje
Warto odpowiednio wypełnić pole „Informacje”. Co można tam umieścić? Przede wszystkim opis praktyki. Jakie zabiegi i badania są przeprowadzane w gabinecie, jaka jest misja firmy – wszystko, co może zainteresować potencjalnego pacjenta. Być może jest jakaś dziedzina, w której się specjalizujesz, może masz dobre podejście do małych pacjentów, albo korzystasz z najnowocześniejszego sprzętu?
Bardzo ważne, aby dodać informacje kontaktowe oraz godziny przyjęć. Umieść również adres strony internetowej gabinetu.
Jeśli masz jakieś szczególne osiągnięcia – tym również możesz się śmiało chwalić w „Informacjach”.

Oś czasu
Aby strona facebookowa spełniała swoją rolę, powinna być aktualizowana. Co można umieszczać na „Osi czasu”? Badania dowodzą, że użytkownicy Facebooka lubią treści zróżnicowane. Ponadto zdecydowanie ważniejsza jest jakość wpisów, a nie ich ilość.

Możesz wykorzystać stronę na Facebooku do budowania profesjonalnego wizerunku swojej praktyki poprzez dzielenie się praktycznymi poradami na temat zdrowia jamy ustnej – w postaci linków do artykułów czy materiałów video. Poza tym dużą popularnością cieszą się ciekawostki oraz treści zabawne – warto od czasu do czasu również takie umieszczać.

Nie warto zasypywać Facebooka zbyt dużą ilością wpisów. Zdaniem ekspertów najlepsze rezultaty osiąga się przy 1-4 wpisach tygodniowo.

Źródło: facebookmarketing.com.pl

KeL
 


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Zarządzanie bezpieczeństwem w gabinecie w dobie pandemii [webinar] Lekarz

Praca gabinetów stomatologicznych w okresie pandemii koronawirusa jest przedmiotem wielu dyskusji. Wszystkim zależy na zapewnieniu odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa personelowi i pacjentom. Poza oczywistymi środkami ochrony osobistej, rynek oferuj...

teleporady stomatologiczne - Dentonet.pl
Teleporady stomatologiczne – jak je zorganizować? [webinar] Lekarz

Już w najbliższy poniedziałek (8 czerwca) o godzinie 20:00 odbędzie się webinar "Teleporady stomatologiczne – wytyczne i zalecenia" organizowany we współpracy portalu Dentonet.pl, firmy Oral-B oraz Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego. Poprowadzą ...

"Marka lekarza dentysty pomaga zdobyć zaufanie pacjentów" Lekarz

Wypracowana przez lekarza dentystę marka bardzo pomaga zdobyć zaufanie pacjentów – mówi Anna Kuśnierczak – lekarz stomatolog, dyplomowany lekarz medycyny estetycznej, znana również jako Stomatolog Dobra Rada. Już w najbliższą sobotę (16 maja) o godz....

ROZWIŃ WIĘCEJ
"Spokojnie. To tylko koronawirus". Webinar z psychologiem Lekarz

- Ludzie, którzy z nami pracują, należą do naszej drużyny. Takie spojrzenie na zespół niesie dwie korzyści. Pierwszą z nich jest uwypuklenie, że nasza – jako właścicieli biznesu – sytuacja dotyczy nas wszystkich. Zaprasza ludzi do wspólnego szukania ...

Rzecznik Praw Pacjenta - Dentonet.pl
Utrzymywać kontakt z pacjentami w czasie epidemii czy nie? Lekarz

Większość polskich stomatologów od przeszło tygodnia, ze znanych wszystkim powodów, zaprzestała przyjmowania pacjentów. Może jednak niektórzy zastanawiają się, czy poddać się temu ogólnonarodowemu „zamrożeniu” relacji, czy też, na ile to możliwe, poz...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres