Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

O samochodach w pigułce, cz. 2

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
O samochodach w pigułce, cz. 2

O samochodach w pigułce, cz. 2

Aby w pełni przedstawić zakres możliwości i rozwiązań dotyczących zakupu nowego samochodu przez klientów z branży medycznej, w ramach kontynuacji tematu z poprzedniego wydania, dokończymy omawianie kwestii leasingu operacyjnego.

W przypadku leasingu operacyjnego samochód może być finansowany przez okres od 24 do 60 miesięcy. Wraz z zakończeniem umowy leasingu klient otrzymuje do wyboru kilka opcji:
– przedłużenie umowy,
– wykup pojazdu,
– zwrot pojazdu do Carefleet i podpisanie kolejnej umowy na nowy pojazd.

Ostatnia opcja jest bardzo często wykorzystywana w praktyce i określana jako Wynajem Długoterminowy.
Niezależnie od wyboru, klient zawsze otrzymuje fachową pomoc i wsparcie ze strony opiekunów z firmy Carefleet.

W ramach leasingu operacyjnego istnieje również możliwość skorzystania z dwóch wariantów obsługi serwisowej.

Obsługa po kosztach zryczałtowanych – w ramach stałej miesięcznej opłaty zapewniamy wszystkie usługi związane z obsługą techniczną pojazdu i jego ubezpieczeniem. Klienci nie muszą martwić się o kwestie związane z okresowymi przeglądami serwisowymi i naprawami swojego samochodu. Doradcy techniczni z firmy Carefleet monitorują zgłaszane usterki i w razie potrzeby kierują auta do sprawdzonych i możliwie najdogodniej zlokalizowanych dla klienta serwisów naprawczych
Koszty przeglądów i napraw w ramach normalnej eksploatacji są w tej opcji po stronie firmy Carefleet.

Drugim wariantem jest obsługa po kosztach rzeczywistych, która gwarantuje pomoc w obsłudze serwisowej pojazdu.
Specjaliści z Działu Technicznego Carefleet czuwają nad zasadnością i zakresem sugerowanych przez warsztaty napraw. Klient natomiast otrzymuje raz w miesiącu jedną zbiorczą fakturę oraz załącznik z wyszczególnieniem poniesionych kosztów.

Podsumowując:
Dzięki usługom CFM (Car Fleet Management) klient ma możliwość dogodnego planowania wydatków na obsługę pojazdu w dłuższym okresie czasu np. 3 lat (z reguły tyle czasu trwa kontrakt).

Warto również podkreślić, że dzięki możliwości wyboru pomiędzy umową kończącą się niską lub wysoką kwotą wykupu, klient sam decyduje o wysokości miesięcznych rat, które będzie płacił. Dzięki temu dostosowuje wydatki do własnych potrzeb i możliwości.
W przypadku finansowania do poziomu wartości rynkowej istotną korzyścią dla klienta jest odłożona w czasie decyzja o wykupie pojazdu. W przypadku braku decyzji co do nabycia samochodu, istnieje możliwość przedłużenia umowy na dłuższy okres.
Podpisując umowę z Carefleet, klient ma gwarancję nabycia pojazdu na atrakcyjnych warunkach finansowych z wykorzystaniem dużej siły zakupowej i rabatów na poziomie flotowym. Dodatkowe korzyści to gwarancja braku ukrytych kosztów leasingu oraz opieka wyspecjalizowanego doradcy w całym okresie trwania umowy.

"O samochodach w pigułce, cz. 1"

Kontakt:
Carefleet S.A.
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław
tel. +48 603 401 207
e-mail: agnieszka.kosecka@carefleet.com.pl

www.carefleet.pl  

 


Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres