Dentonet
PACJENT
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Leczenie zachowawcze i endodoncja
Protetyka i implantologia
Stomatologia estetyczna
Ortodoncja
Periodontologia
Higiena i zdrowie jamy ustnej

Nowa sposób reklamy pasty do zębów

Brak komentarzy | Publikacja:
Nowa sposób reklamy pasty do zębów

Nowa sposób reklamy pasty do zębów

W Stanach Zjednoczonych daje się zauważyć nowa tendencja: rozwój produktów współmarkowych, łączących markę sławnej osoby z istniejącymi i dobrze znanymi markami. Oczywiście, jest to już standardem w branżach związanych z modą. Każda licząca się postać w sporcie czy kulturze pop ma swą markową linię odzieży. Dotychczas jednak prawie nie spotykało się tego wśród tradycyjnych produktów, takich jak na przykład pasta do zębów.

Tymczasem GlaxoSmithKline (GSK) Consumer Healthcare’s Aquafresh ogłosił w zeszłym miesiącu wprowadzenie „pasty marki mary-kateandashley”; nazwa pochodzi od nastoletnich gwiazd, sióstr Mary-Kate i Ashley Olsen. (Być może są one mniej znane w Europie, ale marka mary-kateandashley odnosi właśnie najwięcej sukcesów w Ameryce).

Magazyn „Forbes” nazywa Mary-Kate i Ashley najpotężniejszymi dziecięcymi gwiazdami świata. Wysokość ich wspólnych dochodów szacowana jest na 150 milionów dolarów na osobę. Ostatnio zostały umieszczone na liście magazynu „Najpiękniejsi”).

Zapoczątkowanie marki pasty do zębów mary-kateandashley uważa się za punkt zwrotny w historii marketingu tego produktu: po raz pierwszy pasta dla dzieci będzie współfirmowana przez żywe znakomitości, a nie wymyślone lub animowane postacie jak Pokemon czy Teletubisie. Sprzedawana pod hasłem: „Oto jak się uśmiechasz”, nowa pasta do zębów dostępna jest w handlu detalicznym w całych Stanach Zjednoczonych.

GlaxoSmithKline Consumer Healthcare, jeden z największych na świecie producentów pasty do zębów przewiduje, że dzieci i rodzice dobrze zareagują na zaangażowanie w produkt Mary-Kate i Ashley oraz że wytworzy to w dzieciach wyjątkowe odczucia i pozytywny wizerunek.

Zdjęcie sławnych dziewczynek, które ma znaleźć się na opakowaniach pasty, ukazuje je w nieco młodszym wieku lat około trzynastu, kierując tym samym produkt do młodszej grupy wiekowej.

Czy podobny sposób reklamy może pojawić sie w Polsce? Czemu nie. Nie mamy nic przeciwko temu aby ten, nie nadużywany przez naszych rodaków produkt, reklamował np. kapitan Kloss lub Ferdynand Kiepski.

 

na podstawie: ECU Marketing News


POWIĄZANE ARTYKUŁY

pasta do zębów - Dentonet.pl
Zamość: próba przemytu heroiny… w tubce pasty do zębów Lekarz

Nietypową przesyłkę otrzymał jeden z więźniów zakładu karnego w Zamościu. W tubce pasty do zębów próbowano dostarczyć mu… ponad 5 gramów heroiny. Paczki dostarczane więźniom są rutynowo sprawdzane przez strażników więziennych oraz psy policyjne. Jed...

pasta do zebow
Pasty do zębów z węglem drzewnym w składzie nie działają Asysta

Na całym świecie popularność zyskują pasty do zębów na bazie węgla drzewnego niezawierające fluoru, które – zdaniem ich producentów – mają wybitne właściwości wybielające. Jak jednak udowodnili brytyjscy naukowcy, pasty te nie działają, a dodatkowo i...

pasta do zębów - Dentonet.pl
Śląsk: pracownicy okradali fabrykę pasty do zębów Lekarz

Śląska prokuratura prowadzi śledztwo w sprawie okradania przez trzech pracowników zlokalizowanej na Dolnym Śląsku fabryki pasty do zębów oraz płynu do płukania ust znanej międzynarodowej marki. Wartość kradzionych produktów, zdaniem śledczych, przekr...

ROZWIŃ WIĘCEJ
pastylki do mycia zębów - Dentonet.pl
Ekologiczne pastylki do czyszczenia zębów zamiast pasty? Asysta

W Internecie mona kupić pastylki, które mają zastąpić tradycyjną pastę do zębów w plastikowych tubkach. Pastylkę należy rozgryźć, a następnie wyszczotkować zęby. Pastylki do mycia zębów są reklamowane jako alternatywa dla tradycyjnej pasy, szczególn...

pasta - Dentonet.pl
Hiper-Com Poland: pasty do zębów mocno zdrożały Asysta

Jak wynika z raportu przygotowanego przez Hiper-Com Poland i UCE RESEARCH na podstawie monitoringu ponad 620 tys. cen, w 2020 r. w porównaniu do 2019 r. podrożały m.in. produkty z kategorii chemii gospodarczej. Pasty do zębów zanotowały wzrost cen o ...

Ziołowe pasty - Dentonet.pl
Ziołowe pasty do zębów korzystne dla zdrowia jamy ustnej Asysta

Naukowcy z Indii dowiedli, że ziołowe pasty do zębów korzystnie wpływają na znajdujące się w ślinie enzymy, redukując osadzanie kamienia nazębnego – informuje Dental Tribune.W powszechnym mniemaniu ziołowe pasty do zębów, bez dodatków w postaci barwn...

triklosan
Triklosan z pasty do zębów powoduje antybiotykooporność? Asysta

Triklosan – powszechnie stosowany składnik past do zębów oraz środków do mycia rąk – może przyczyniać się do rozwoju oporności na antybiotyki. Do takich wniosków doszli badacze z University of Queensland, którzy poinformowali o nich na łamach czasopi...

mycie zębów - Dentonet.pl
Ekologiczne pastylki zamiast tradycyjnej pasty do zębów? Asysta

Coraz większą popularnością wśród pacjentów cieszą się pastylki do mycia zębów, które mają zastąpić tradycyjną pastę. Sięgają po nie zwłaszcza osoby, dla których liczy się ekologiczny tryb życia. Pastylki do mycia zębów nie są co prawda dostępne w p...

lasagne - Dentonet.pl
Lasagne... jak tubka pasty i szczoteczka do zębów Lekarz

Valerio Braschi – włoski kucharz, uczestnik jednej z edycji tamtejszego MasterChefa – zasłynął w programie z bardzo niekonwencjonalnej prezentacji swoich dań. To samo robi teraz w swojej restauracji, gdzie hitem jest lasagne podawana w tubce przypomi...

pasta - Dentonet.pl
11-latka zmarła po użyciu pasty do zębów z białkiem mleka krowiego Lekarz

Jak podała telewizja CNN, 11-letnia dziewczynka z Kalifornii zmarła z powodu reakcji alergicznej, wywołanej przez umycie zębów pastą zawierającą białko pozyskane z mleka krowiego.Dziewczynka miała od lat zdiagnozowaną alergię na mleko, a rodzicom nie...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji