Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Aktualności
Prawo i finanse
Praca w gabinecie
Student
Edukacja i technologie
Medycyna

Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Publikacja:
Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Miasto Dentystów: o biznesie, komunikacji z pacjentem i… podróżach

Nas, lekarzy dentystów, kompletnie nie uczy się, jak prowadzić biznes. Nie uczy się nas nawet tego, jakie są wymogi instytucji, które mogłyby zainteresować się gabinetem. Jest tu ogromna luka do wypełnienia, bo szkoli się nas na świetnych specjalistów, ale nie szkoli się nas do tego, byśmy umieli prowadzić mały, nawet jednostanowiskowy gabinet. To ogromny problem – mówi lek. dent. Magdalena Szajnar, bohaterka pierwszej części nowego cyklu „Miasto Dentystów”.

„Miasto Dentystów” to nowy cykl ekskluzywnych materiałów filmowych, w których pokazujemy ludzi tworzących stomatologię w naszym kraju. Prezentujemy ich nie tylko jako wykwalifikowanych, doświadczonych specjalistów w swoich dziedzinach, ale także osoby prowadzące własne biznesy, pełne pasji i inspirujących innych do działania.

Pierwszą bohaterką serii jest lek. dent. Magdalena Szajnar – twórczyni i założycielka projektu ipokrzyku.pl, specjalizująca się w holistycznych, wielospecjalistycznych planach leczenia i spektakularnych metamorfozach pacjentów, prekursorka stomatologii anti-aging w Polsce, certyfikowany lekarz medycyny estetycznej. W drugim odcinku cyklu opowiada m.in. o trudnościach i wyzwaniach w prowadzeniu własnej kliniki, skutecznej komunikacji z pacjentami oraz… pasji do podróży. Zapraszamy i przypominamy, że pierwszy odcinek serii dostępny jest TUTAJ.

Ty i Twoja klinika również możecie stać się bohaterami „Miasta Dentystów” – zgłoszenia do programu przyjmujemy pod adresem redakcja@dentonet.pl.


POWIĄZANE ARTYKUŁY

Listerine grafika
Kompleksowa opieka nad pacjentem ortodontycznym Asysta

Podczas leczenia ortodontycznego pacjenci powinni szczególnie zwracać uwagę na higienę zębów i dziąseł. Noszenie aparatu ortodontycznego przyczynia się do powstawania dodatkowych przestrzeni gromadzących resztki jedzenia, które powodują rozwój szkodl...

Dentonet - jak przyjmować skargi od pacjentów
Jak rozmawiać z pacjentem, gdy coś poszło nie tak? Lekarz

Wypadki, takie jak ekstrakcja niewłaściwego zęba, mogą się zdarzyć, ale to, jak lekarze reagują na te sytuacje, ma ogromne znaczenie - twierdzą członkowie Rady na rzecz Wspierania Dostępu i Prewencji Amerykańskiego Towarzystwa Stomatologicznego (ADA)...

komunikacja z pacjentem - Dentonet.pl
Pacjenci: kluczowe znaczenie komunikacji z dentystą Lekarz

Lekarze dentyści na pierwszym miejscu stawiają zwykle swoje umiejętności kliniczne, ale pacjenci mogą nieco inaczej postrzegać pracę stomatologów – w większym stopniu zwracają uwagę na to, czy lekarz buduje przyjazną atmosferę, w której pacjent czuje...

ROZWIŃ WIĘCEJ
komunikacja z pacjentem1
Kilka kroków do lepszej komunikacji z pacjentem Asysta

Jest różnica między informacją a komunikacją. Dlatego uważnie słuchaj, czego oczekują twoi pacjenci i dostosuj oczekiwania do możliwości. My zaś często skarżymy się na to, że pacjenci nie słuchają lub nie przestrzegają naszych zaleceń. Z drugiej stro...

komunikacja z pacjentem
CMKP: ruszają kursy z komunikacji medycznej dla lekarzy Lekarz

Jak przekazywać niepomyślne wiadomości pacjentom? W jaki sposób lekarz powinien rozmawiać ze starszymi osobami? Co pacjent słyszy, kiedy lekarz mówi, a co słyszy lekarz, kiedy mówi pacjent? To tylko niektóre z tematów, które zostaną poruszone w trakc...

komunikacja1
RPP i CMKP będą kształcić m.in. z komunikacji i praw pacjenta Lekarz

Rzecznik Praw Pacjenta Bartłomiej Chmielowiec i dyrektor Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego prof. Ryszard Gellert podpisali umowę o współpracy obu instytucji. Będzie ona dotyczyła m.in. edukacji personelu medycznego z zakresu praw pacjenta ...

NHS
40-tysięczne miasto bez dostępu do dentysty NHS Lekarz

Po zamknięciu praktyki stomatologicznej znanej sieci, mieszkańcy Bridlingtom w północno-wschodniej Anglii muszą szukać pomocy dentystów wiele kilometrów od domu lub za granicą. Oferująca leczenie w ramach Narodowej Służby Zdrowia klinika sieci Bupa p...

komunikacja przez aplikacje
Uwaga na komunikację z pacjentem przez aplikacje! Lekarz

Brytyjska Unia Obrony Stomatologów (Dental Defence Union; DDU) wydała w dniu 31 października wytyczne dotyczące potencjalnych zagrożeń i pułapek związanych z komunikowaniem się lekarzy z pacjentami za pomocą aplikacji do przesyłania wiadomości. Dent...

komunikacja
PUM: szkolenia z komunikacji dla przyszłych dentystów Lekarz

Studenci trzeciego roku m.in. kierunku lekarskiego i lekarsko-dentystycznego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego odbędą szkolenia z zakresu komunikacji interprofesjonalnej w oparciu o program przygotowany przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie.  Cele...

dentobus - Dentonet.pl
Dentobus przyjedzie do Świdnicy. Miasto podpisało umowę Lekarz

W styczniu Świdnicę odwiedzi dentobus, czyli mobilny gabinet dentystyczny. Z bezpłatnego badania stanu uzębienia i dziąseł będą mogły skorzystać dzieci uczęszczające do publicznych przedszkoli i szkół podstawowych. Miasto podpisało umowę z operatorem...

implantolodzy
Komunikacja z pacjentem w leczeniu implantologicznym Lekarz

- Błędy w sztuce zdarzają się bardzo rzadko. Roszczenia pacjentów nader często dotyczą po prostu niewłaściwej komunikacji. My mamy swoje ograniczenia, zarówno czysto ludzkie, jak i materiałowe czy technologiczne, ale kluczem jest to, żeby pacjent to ...