Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa
Małe zęby, wielka moc – trwa edukacyjna kampania reklamowa
Do końca br. potrwa kampania reklamowa Małe zęby, wielka moc w ramach projektu „Dzieciństwo bez próchnicy”. Stanowi ona ostatni etap trwającego od 4 lat programu obejmującego kompleksową edukacją stomatologiczną zarówno najmłodszych, jak i osoby, które mają największy wpływ na ich zdrowie i wychowanie. Stanowi także uzupełnienie dotychczasowych działań prowadzonych w projekcie i ma za zadanie dotarcie do jeszcze szerszego grona odbiorców.
W kampanii Małe zęby, wielka moc podkreślana jest konieczność kompleksowego dbania o zęby i wyrabiania dobrych nawyków od jak najwcześniejszych lat. Jednocześnie twórcy starają się obalić szkodliwe mity o tym, że o zęby mleczne nie trzeba dbać, bo i tak wypadną czy że pojawienie się próchnicy jest nieuniknione. Niestety, takie przekonania wciąż pokutują wśród rodziców. To przekłada się na bagatelizowanie problemu i bardzo zły stan zębów polskich dzieci. Dlatego w ramach projektu zapewniana jest rzetelna, naukowa wiedza oraz ciekawe i przystępne materiały edukacyjne. Z kolei dzieci przekonuje się, że walka z próchnicą może być dobrą zabawą, dzięki wykorzystaniu pomocy powstałych w projekcie np. filmu z Królikiem Pampisiem, paszportów stomatologicznych czy aplikacji mobilnej.
Małe zęby, wielka moc – trwa kampania reklamowa
Kampania reklamowa będzie trwała do końca 2016 r. W największych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach skierowanych do najmłodszej widowni emitowane są spoty przedstawiające zasady dbania o zęby dzieci. Kampania obejmuje również działania w Internecie – reklamy i artykuły na portalach parentingowych oraz zdrowotnych, a także e-mailing i działania w social mediach. Z kolei aplikacja mobilna, skierowana do dzieci w wieku 0-5 lat, poprzez wciągającą grę uczy zasad higieny jamy ustnej. Królik Pampiś prowadzi młodego użytkownika przez kolejne punkty na mapie zdrowego uśmiechu, uczy jak dbać o zęby i co powinno się jeść, aby uniknąć próchnicy.
Fundacja Wiewiórki Julii to pierwsza tego rodzaju organizacja użytku publicznego w kraju, której celem jest zapewnienie kompleksowej opieki stomatologicznej. Szczególny nacisk jest kładziony oczywiście na dzieci i młodzież. Zapraszamy do obejrzenia relacji z badań stomatologicznych, które wolontariusze fundacji przeprowadzili w jednej ze szkół w Żyrardowie.
AF
Fot. Materiały prasowe
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Po zamknięciu większości z 12 tys. brytyjskich gabinetów dentystycznych z powodu pandemii COVID-19, wielu zdesperowanych pacjentów może liczyć… tylko na siebie. Konserwatywny londyński dziennik „The Daily Telegraph” przytacza historię jednego z nich ...
Co kraj to obyczaj. Amerykańscy dentyści nie chcą rozdawania cukierków na Halloween, brytyjscy chcą wprowadzenia zakazu promocji czekoladowych jajek sprzedawanych masowo przed Wielkanocą. ......
Premierą oficjalnego spotu zainaugurowano kampanię edukacyjną #aktualizujęwiedzę, która ma zachęcić lekarzy dentystów, higienistki i asystentki do regularnego odświeżania umiejętności. Twórcami projektu są organizatorzy 3. Kongresu Unii Stomatologii ...
W obliczu pandemii koronawirusa w poszczególnych częściach świata wprowadzono różne metody działania mające na celu ochronę przed rozprzestrzenianiem się SARS-CoV-2. Odmiennie modele przyjęto także w odniesieniu do działania służby zdrowia, w tym gab...
W dyskusji na temat przyszłości brytyjskiej stomatologii w dobie pandemii najwięcej mówi się o sytuacji finansowej lekarzy dentystów – zwłaszcza tych, którzy nie mają podpisanej umowy z Narodową Służbą Zdrowia (NHS) i z tego względu nie mogą liczyć n...
Według sondażu opublikowanego 12 kwietnia przez British Dental Association (BDA) około 70% gabinetów dentystycznych w Wielkiej Brytanii może upaść w ciągu najbliższych 3 miesięcy, jeśli rząd nie podejmie pilnych kroków w celu wsparcia małych firm. Z...
Przeprowadzone przez firmę Brush-Baby badania wykazały, że matki nie wiedzą, jak w prawidłowy sposób dbać o zdrowie jamy ustnej u swoich pociech. Mamy nie zdają sobie sprawy, że dziecko w wieku około 6 miesięcy powinno odbyć pierwszą wizytę u dentyst...
Badania potwierdzają, że choroby przyzębia oraz choroby układu krążenia są ze sobą powiązane. Poprzez nową kampanię o nazwie „Perio and Cardio”, Europejska Federacja Periodontologii (EFP) i Światowa Federacja Serca (WHF) chcą podnieść świadomości tej...
Jak poinformowała PAP, powołując się na artykuł opublikowany w „Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics”, aż 61% niemowląt oraz 98% małych dzieci codzienne spożywa tzw. cukry dodane. Ich źródłem są głównie dosładzane jogurty owocowe oraz na...
Wiele chorób krwi można wykryć dzięki podstawowemu badaniu, jakim jest morfologia krwi obwodowej. To proste badanie każdy powinien wykonać co najmniej raz w roku. Przekonują o tym autorzy kampanii edukacyjnej "Odpowiedź masz we krwi" zorganizowanej z...
Już jutro rozpoczyna się ogólnopolska kampania "Polska mówi aaa!", wspierająca obchody Światowego Dnia Zdrowia Jamy Ustnej (20 marca).Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej to święto ustanowione w 2007 r. przez Światową Federację Dentystyczną FDI. Jego g...
Dodaj komentarz (0 komentarzy)
Każdy komentarz zostanie poddany moderacji