Magdalena Różczka ambasadorką programu „Dziel się Uśmiechem”
Magdalena Różczka ambasadorką programu „Dziel się Uśmiechem”
Z początkiem września br. wystartowała VII edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka znana nie tylko z ról w filmach i serialach, lecz także z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne. Tegoroczna edycja „Dziel się Uśmiechem” potrwa do marca 2020 r. i obejmie 100 tys. dzieci w szkołach podstawowych w całej Polsce.
Organizatorami programu są Polski Czerwony Krzyż oraz firma Mars Polska, producent bezcukrowej gumy Orbit®. Inicjatywa wspierana jest przez partnerów merytorycznych: Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. W ramach „Dziel się Uśmiechem” 1% ze sprzedaży gum Orbit® w okresie od 1 września do 31 października jest przekazywany na 100 tys. zestawów do pielęgnacji zębów, materiały edukacyjne oraz organizację lekcji w szkołach.
Program realizowany jest w polskich szkołach już od sześciu lat. W ramach zajęć edukacyjnych dzieci w wieku do 5 do 13 lat uczą się, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów. Dzięki temu „Dziel się Uśmiechem” pomaga w walce z problemem choroby próchnicowej u dzieci. Od 2013 r. w zajęciach edukacyjnych dotyczących prawidłowej higieny jamy ustnej wzięło udział ponad pół miliona uczniów. W tym roku po raz pierwszy program będzie wspierany przez ambasadorkę – aktorkę Magdalenę Różczkę. – Przyznam, że wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że stan zębów dzieci w Polsce jest tak alarmujący – mówi Magdalena Różczka.
Według danych zgormadzonych przez firmę IPSOS na zlecenie Mars Polska, aż 72% dzieci w wieku szkolnym ma próchnicę, a na jedno dziecko przypadają aż 3 chore zęby. – Czytając wyniki tych badań z perspektywy rodzica czuję motywację do działania, aby dotrzeć z głównymi przekazami programu nie tylko do najmłodszych, lecz także do ich opiekunów i nauczycieli. To my, dorośli, powinniśmy być dla dzieci przykładem i zrobić wszystko, żeby dzieci potrafiły dbać o zdrowie zębów. Cieszę się, że mogę być częścią tej ważnej inicjatywy i mam nadzieję, że podczas VII edycji uda nam się nawiązać współpracę z jeszcze większą liczbą szkół niż do tej pory. Liczę też na duże zaangażowanie ze strony wszystkich rodziców – wspólnymi siłami możemy zadbać o zdrowsze uśmiechy dzieciaków – podkreśla ambasadorka programu „Dziel się Uśmiechem”.
Magdalena Różczka jako ambasadorka „Dziel się Uśmiechem” będzie zaangażowana w promocję prawidłowych nawyków dbania o higienę jamy ustnej w mediach społecznościowych oraz w propagowanie akcji podczas wydarzeń medialnych. VII edycję programu wspiera też kampania reklamowa w telewizji, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Od początku września do końca października w czołowych stacjach telewizyjnych oraz wybranych internetowych serwisach wideo będzie można oglądać spot reklamowy z udziałem aktorki.
Informacja prasowa
POWIĄZANE ARTYKUŁY
Po sukcesie I edycji przyszła pora na drugą odsłonę programu edukacyjnego „Repetitio est...” skierowanego do lekarzy dentystów, higienistek i asystentek stomatologicznych, a także studentów stomatologii. Na stronie https://repetitioest.pl/ dostępne s...
Narodowy Fundusz Zdrowia ogłosił nabór do Narodowego Programu Szczepień przeciwko wirusowi SARS-CoV-2. Fundusz do 11 grudnia 2020 r. zbiera elektroniczne deklaracje od placówek medycznych, które chcą przystąpić do programu. Pierwszeństwo mają poradni...
Przez ostatnie pięć lat prawie 46 tys. uczniów skorzystało z bezpłatnych przeglądów stomatologicznych, a ponad 450 tys. dzieci z całej Polski uczestniczyło w bezpłatnych zajęciach edukacyjnych o tematyce higieny jamy ustnej. Już wkrótce dołączy do ni...
20 marca – w Światowy Dzień Zdrowia Jamy Ustnej – firma Mars Polska oraz Polski Czerwony Krzyż oficjalnie zakończyły 7. edycję ogólnopolskiego programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”. W ramach akcji blisko 100 000 uczniów z 680 szkół podstawowych...
Dostęp do wartościowych materiałów edukacyjnych, możliwość wymiany doświadczeń z innymi higienistkami zrzeszonymi na dedykowanej, zamkniętej grupie na Facebooku, pakiet prezentów od firmy GSK – to tylko część korzyści, jakie niesie ze sobą uczestnict...
Blisko 1800 zarejestrowanych osób, dwa etapy internetowe i wielki finał, który odbył się w minioną niedzielę (8 grudnia) w Łodzi – I edycja programu naukowego "Repetitio est…" za nami! Niedzielny finał w postaci pełnego ciekawych, ale i wymagających ...
Prezydent Leszna ogłosił konkurs ofert na wybór realizatora programu polityki zdrowotnej "Ząbki moje muszę o was dbać, by wszystkim piękny uśmiech dać" w 2018 r. Obejmuje on profilaktykę stomatologiczną wśród dzieci sześcioletnich, zamieszkałych na t...
Rząd ogłosił projekt Narodowego Programu Szczepień Przeciw COVID-19. Do 12 grudnia każdy może zgłosić swoje uwagi do projektu. Z kolei 15 grudnia rząd planuje przyjąć gotową strategię. – Naszym celem jest przeprowadzenie programu szczepień, dzięki k...
Wraz z nowym rokiem szkolnym rozpoczęła się 7. już edycja ogólnopolskiego programu „Dziel się Uśmiechem”. W Polsce ponad 70% dzieci w wieku 5-13 lat na próchnicę. Stanowi to znacząco wyższy odsetek w porównaniu ze średnią z innych krajów Unii Europej...
Znamy już finalistów programu edukacyjnego "Repetitio est" – 8 grudnia br. w Łodzi 30 osób powalczy w wielkim finale o atrakcyjne nagrody.Program edukacyjny "Repetitio est", skierowany do stomatologów, asystentek i higienistek stomatologicznych oraz ...
W czwartek (14 listopada) pięćdziesiąt najlepszych asystentek i higienistek stomatologicznych, a także lekarzy dentystów i studentów stomatologii, wyłonionych w I etapie programu edukacyjnego "Repetitio est", weźmie udział w II rundzie zmagań – teści...
Dodaj komentarz (0 komentarzy)
Każdy komentarz zostanie poddany moderacji