Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Magdalena Różczka ambasadorką programu „Dziel się Uśmiechem”

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Magdalena Różczka ambasadorką programu „Dziel się Uśmiechem”

Magdalena Różczka ambasadorką programu „Dziel się Uśmiechem”

Z początkiem września br. wystartowała VII edycja programu edukacyjnego „Dziel się Uśmiechem”, której ambasadorką została Magdalena Różczka – aktorka znana nie tylko z ról w filmach i serialach, lecz także z aktywnego zaangażowania w akcje charytatywne i kampanie społeczne. Tegoroczna edycja „Dziel się Uśmiechem” potrwa do marca 2020 r. i obejmie 100 tys. dzieci w szkołach podstawowych w całej Polsce.

Organizatorami programu są Polski Czerwony Krzyż oraz firma Mars Polska, producent bezcukrowej gumy Orbit®. Inicjatywa wspierana jest przez partnerów merytorycznych: Polskie Towarzystwo Stomatologiczne i Polskie Towarzystwo Stomatologii Dziecięcej. W ramach „Dziel się Uśmiechem” 1% ze sprzedaży gum Orbit® w okresie od 1 września do 31 października jest przekazywany na 100 tys. zestawów do pielęgnacji zębów, materiały edukacyjne oraz organizację lekcji w szkołach.

Program realizowany jest w polskich szkołach już od sześciu lat. W ramach zajęć edukacyjnych dzieci w wieku do 5 do 13 lat uczą się, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów. Dzięki temu „Dziel się Uśmiechem” pomaga w walce z problemem choroby próchnicowej u dzieci. Od 2013 r. w zajęciach edukacyjnych dotyczących prawidłowej higieny jamy ustnej wzięło udział ponad pół miliona uczniów. W tym roku po raz pierwszy program będzie wspierany przez ambasadorkę – aktorkę Magdalenę Różczkę. – Przyznam, że wcześniej nie zdawałam sobie sprawy, że stan zębów dzieci w Polsce jest tak alarmujący – mówi Magdalena Różczka.

Według danych zgormadzonych przez firmę IPSOS na zlecenie Mars Polska, aż 72% dzieci w wieku szkolnym ma próchnicę, a na jedno dziecko przypadają aż 3 chore zęby. – Czytając wyniki tych badań z perspektywy rodzica czuję motywację do działania, aby dotrzeć z głównymi przekazami programu nie tylko do najmłodszych, lecz także do ich opiekunów i nauczycieli. To my, dorośli, powinniśmy być dla dzieci przykładem i zrobić wszystko, żeby dzieci potrafiły dbać o zdrowie zębów. Cieszę się, że mogę być częścią tej ważnej inicjatywy i mam nadzieję, że podczas VII edycji uda nam się nawiązać współpracę z jeszcze większą liczbą szkół niż do tej pory. Liczę też na duże zaangażowanie ze strony wszystkich rodziców – wspólnymi siłami możemy zadbać o zdrowsze uśmiechy dzieciaków – podkreśla ambasadorka programu „Dziel się Uśmiechem”.

Magdalena Różczka jako ambasadorka „Dziel się Uśmiechem” będzie zaangażowana w promocję prawidłowych nawyków dbania o higienę jamy ustnej w mediach społecznościowych oraz w propagowanie akcji podczas wydarzeń medialnych. VII edycję programu wspiera też kampania reklamowa w telewizji, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Od początku września do końca października w czołowych stacjach telewizyjnych oraz wybranych internetowych serwisach wideo będzie można oglądać spot reklamowy z udziałem aktorki.

Informacja prasowa


POWIĄZANE ARTYKUŁY

dziel się uśmiechem - Dentonet.pl
Zdrowe zęby po wakacjach, czyli jak dbać o uśmiech Pacjent

Sezon wakacyjny powoli dobiega końca – przed nami ostatnie wyjazdy zanim dzieci znów zasiądą do szkolnych ławek. Podczas letnich podróży pozwalamy sobie na więcej swobody i niestety częściej niż zazwyczaj zdarza nam się zrobić sobie przerwę od dobryc...

Orbit
Rola bezcukrowej gumy do żucia w profilaktyce próchnicy Pacjent

Światowa Federacja Dentystyczna (FDI World Dental Federation) wskazuje, że próchnica zębów jest jedną z najpowszechniejszych chorób na świecie – aż 90% populacji zmaga się z problemami jamy ustnej, a Polska jest jednym z krajów o najwyższym poziomie ...

gabinety w szkołach - Dentonet.pl
Kolejne szkolne gabinety stomatologiczne we Wrocławiu Lekarz

Wrocławski program polityki zdrowotnej „Zapobieganie próchnicy zębów u uczniów wrocławskich szkół podstawowych” realizowany jest aktualnie w gabinetach stomatologicznych w pięciu szkołach. Od czerwca 2019 r. do akcji przyłączy się pięć kolejnych plac...

ROZWIŃ WIĘCEJ
Wiewiórka Julia - Dentonet.pl
Pracowity miesiąc wolontariuszy Fundacji Wiewiórki Julii Asysta

W styczniu wolontariusze Fundacji Wiewiórki Julii odwiedzili placówki edukacyjne w Poznaniu, Kobyłce, Warszawie oraz Białymstoku. Łącznie w edukacyjnych prelekcjach dotyczących higieny jamy ustnej wzięło udział blisko 700 dzieci.W ostatnich tygodniac...

Świdnica - Dentonet.pl
Świdnica walczy z próchnicą u dzieci - są pierwsze efekty Asysta

Trwa realizacja programu "W Świdnicy bez próchnicy", w ramach którego ponad 1000 dzieci ze świdnickich przedszkoli i szkół przejdzie kontrole zdrowia jamy ustnej oraz weźmie udział w edukacyjnych prelekcjach.Projekt jest realizowany od września 2018 ...

dziel się uśmiechem - Dentonet.pl
Rusza szósta edycja akcji edukacyjnej "Dziel się uśmiechem" Asysta

Przez ostatnie pięć lat prawie 46 tys. uczniów skorzystało z bezpłatnych przeglądów stomatologicznych, a ponad 450 tys. dzieci z całej Polski uczestniczyło w bezpłatnych zajęciach edukacyjnych o tematyce higieny jamy ustnej. Już wkrótce dołączy do ni...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres