Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

0 Komentarze | Publikacja:
Poleć artykuł Drukuj artykuł Wielkość czcionki - +
Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

Edukacja i motywacja pacjenta w poczekalni? To możliwe!

Stomatolodzy chcą nie tylko leczyć, ale i motywować oraz edukować pacjentów, lecz często brakuje im na to czasu – wynika z badań zleconych przez firmę Avatar Stomatologa. Rozwiązaniem tego problemu jest system edukacyjny w formie filmów i animacji, wyświetlany w poczekalni gabinetu stomatologicznego.

Według badania przeprowadzonego podczas targów stomatologicznych Krakdent 2018, aż 96% lekarzy stomatologów uważa, że wizyta w gabinecie jest świetną okazją do tego, by edukować pacjentów w zakresie higieny i zdrowia jamy ustnej. Niestety, wielu stomatologom na bezpośrednią edukację pacjenta bardzo często brakuje czasu, więc ogranicza się ona do umieszczenia w poczekalni materiałów drukowanych lub najnowszej prasy. Z doświadczenia firmy Avatar Stomatologa, oferującej systemy edukacyjne do poczekalni w formie video, wynika jednak, że czas spędzony przez pacjenta w oczekiwaniu na wizytę można wykorzystać o wiele efektywniej. – Avatar Stomatologa wykorzystuje czas spędzony przez pacjenta w poczekalni jako moment, w którym intensywnie myśli on o usługach stomatologicznych. Specjalnie przygotowane filmy i animacje w naturalny i nienachlany sposób pomagają przekonać pacjenta do skorzystania z dodatkowych usług, które sprawią, że jego uśmiech będzie piękny i zdrowy – mówi Rafał Redzynia, project manager firmy Avatar Stomatologa.

Aż 14% ankietowanych lekarzy przyznało, że w ogóle nie zwraca uwagi na to, co pacjent robi w poczekalni gabinetu. Tymczasem dedykowane krótkie filmy video oraz animacje z jednej strony mogą pełnić ważną funkcję edukacyjną (avatar doradzi, jak często i w jaki sposób myć zęby), adaptacyjną (film może być wizytówką gabinetu i lekarza, przedstawiać jego doświadczenie czy sprzęt, na którym pracuje), jak również sprzedażową. Moment oczekiwania na wizytę jest czasem, kiedy pacjent najintensywniej skupia się na zdrowiu swojej jamy ustnej i jest najbardziej zmotywowany by rozpocząć, a później kontynuować leczenie. Jeśli wówczas podejmie taką decyzję, wróci do danego gabinetu, a to wprost przekłada się na poziom finansów – dodaje Rafał Redzynia.

Wszystkich zainteresowanych zainstalowaniem w poczekalni Avatara Stomatologa zapraszamy na stronę http://avatarstomatologa.pl/.

Fot. Materiały prasowe


POWIĄZANE ARTYKUŁY

lęk dziecka przed dentystą
Jak można przełamać lęk dziecka przed wizytą u dentysty? Lekarz

Dla wielu dzieci pierwsza wizyta u dentysty może być przyczyną stresu i strachu, które mogą nawet rzutować na stosunek do leczenia stomatologicznego w przyszłości. Dlatego tak ważne jest, by mądrze przełamywać lęk dziecka przed dentystą – konieczna j...

filmy2
Dentysto, pomóż nam stworzyć idealne filmy do poczekalni! Lekarz

Choć obecne standardy obsługi pacjenta nie pozwalają, by spędzał on w poczekalni zbyt dużo czasu, to jednak bywa tam przez kilka-kilkanaście minut przed wizytą. Czas ten mogą mu umilić odpowiednie filmy do poczekalni. A kto wie lepiej od Was – lekarz...

Black Friday2
Stomatologiczny Black Friday – co można kupić dużo taniej? Lekarz

Dziś Black Friday – wyczekiwany przez wszystkich miłośników zakupów dzień, w którym sklepy kuszą klientów wyjątkowymi promocjami i rabatami. W tym roku postanowiliśmy przygotować specjalną odsłonę Black Friday dla osób związanych zawodowo ze stomatol...

ROZWIŃ WIĘCEJ
filmy-do-poczekalni
Edukuj i zabawiaj pacjentów - zainwestuj w filmy do poczekalni Lekarz

Faktem jest, że dziś pacjenci w poczekalniach gabinetów stomatologicznych, szczególnie tych z sektora prywatnego, nie spędzają zbyt wiele czasu. Odpowiednia organizacja pracy placówki medycznej nie powinna do tego dopuszczać. Czas oczekiwania na wizy...

FabrykaForm-Dentonet10
Wzorowa aranżacja poczekalni - porady dla lekarzy dentystów Lekarz

Wizytówka dla lekarza, strefa wyciszenia dla pacjenta - poczekalnia gra dwie role. Aby robiła to jak najlepiej, warto dopieścić jej aranżację zarówno od strony funkcjonalnej, jak i wizualnej. Podczas oczekiwania na przyjęcie przez lekarza, pacjent po...

Przywracamy uśmiech
Przywracamy uśmiech z Kol-Dentalem – Andrzej (video) Lekarz

28-letni Andrzej panicznie bał się wizyty u dentysty, przez co mocno zaniedbał stan zdrowia swojej jamy ustnej. Odzyskać piękny uśmiech pomógł mu program firmy Kol-Dental. Andrzej wprost przyznał, że w jego świadomości wciąż pokutował stereotyp "dent...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Musisz być zalogowany aby komentować | Zaloguj się lub zarejestruj. | Każdy komentarz zostanie poddany moderacji

Od (imię)
Do (e-mail)
Temat
Treść
255

Wiadomość e-mail została pomyślnie przesłana na adres