Dentonet
LEKARZ
E-mail
WYBIERZ KATEGORIĘ
Marketing
Podatki
Prawo
Strefa relaksu
Technologie
Wiedza

Autoryzacja mailowa w systemie ePUAP przestaje działać

Brak komentarzy | Publikacja:
Autoryzacja mailowa w systemie ePUAP przestaje działać

Autoryzacja mailowa w systemie ePUAP przestaje działać

Od 7 kwietnia br. w systemie ePUAP wyłączona zostanie możliwość autoryzacji użytkownika przy pomocy jednorazowych haseł przesyłanych na adres e-mail. Zastąpią je jednorazowe kody przesyłane SMS-em.

7 kwietnia 2017 r. w systemie ePUAP zostanie wyłączona możliwość autoryzacji użytkownika przy użyciu jednorazowych haseł przesyłanych na wskazany adres poczty elektronicznej. Tym samym, autoryzacja w systemie ePUAP możliwa będzie wyłącznie za pośrednictwem haseł jednorazowych. Będą one przesyłane na wskazany numer telefonu komórkowego albo za pomocą środków identyfikacji elektronicznej stosowanych do uwierzytelnienia w systemie teleinformatycznym podmiotu niepublicznego. Dotyczy to wszystkich użytkowników profilu zaufanego ePUAP: osób fizycznych i pracowników administracji publicznej wykorzystujących profil zaufany do celów służbowych. By nadal mieć możliwość korzystania z profilu, należy uzupełnić numer telefonu komórkowego oraz zmienić metodę autoryzacji na jednorazowe kody SMS. W tym celu należy zalogować się w serwisie pz.gov.pl.

Ograniczenie reklam i promocji cenowych produktów spożywczych z dużą zawartością cukru oraz etykietowanie żywności oraz napojów w taki sposób, aby informacje o zawartości cukru były przejrzyste i zrozumiałe. To najważniejsze punkty apelu, jaki do rządu skierowali lekarze i lekarze dentyści. 

AF

Fot Unsplash, pixabay.com


POWIĄZANE ARTYKUŁY

szczepionka na COVID-19 - Dentonet.pl
Jak długo będzie działać szczepionka na koronawirusa? Asysta

Są duże szanse, by skuteczna szczepionka przeciw SARS-CoV-2 była dostępna w 2021 r. – powiedział PAP dr hab. Piotr Rzymski z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu. Dodał jednak, że kluczową kwestią jest to, jak długo będzie chronić przed COVID-19. Eksp...

telefoniczna informacja pacjenta - Dentonet.pl
Telefoniczna Informacja Pacjenta będzie działać całodobowo Pacjent

Od 2 września Telefoniczna Informacja Pacjenta dostępna będzie 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia - informuje Narodowy Fundusz Zdrowia. Departament Obsługi Pacjenta NFZ informuje, że większa liczba konsultantów pozwoli na maksymalne skrócen...

Pierwszy tydzień e-recepty w Polsce - 97% aptek już w systemie Lekarz

Od 1 stycznia 2019 r. wszystkie apteki w Polsce są zobowiązane do podłączenia do platformy e-zdrowie (P1). Daje ona możliwość realizacji e-recept, ale także generowania elektronicznego Dokumentu Realizacji Recepty (DRR) – zarówno w postaci papierowej...

Dodaj komentarz (0 komentarzy)

Każdy komentarz zostanie poddany moderacji